Waarom heb jij een R6 ipv R1 of andersom?

hhmm....nooit geweten dat mijn zx6r 80 kilo zwaarder was dan een r6... :?

maar ook die 8 kilo die jij hopelijk bedoelt zal niks uitmaken qua wheely eigenschappen.. |(

en wheelyen doet ie niet vanaf zijn 2e versnelling hoor... (niet zonder koppeling iig).
Altijd leuk die spookverhalen van niet-motorrijders...

Uuh jah sorry, 8 kilo natuurlijk |(

En als je kan wheelien vanuit de 2 DMV de koppeling dan kan je dus vanuit de 2 wheelien...niet zeuren dus!
'
Ik lees me ook alleen maar helemaal lijp aan de reviews, vergeef & verbeter me als ik onzin blaat.
 
ik heb net 3maanden me rijbewijs en heb een R6 uit 2003.. ik heb voor deze gekozen omdat het voor een beginner beter rijd dan een R1.
mijn vader heeft een R1 2006 waar ik ook soms op rij dus ik weet wat de verschillen zijn... :D

R6 stuurt makkelijker en is wat speelser dan een R1
Als ik op de R1 rij heb ik meer in mijn achterhoofd van dat ik het gas niet te ver moet open draaien uit een bocht of iets...
 
Nou heb ik geen van beiden, maar met mijn lengte zou ik toch zeker een R1 moeten hebben, een R6 wordt een bespottelijk gezicht... ;)
 
ik heb net 3maanden me rijbewijs en heb een R6 uit 2003.. ik heb voor deze gekozen omdat het voor een beginner beter rijd dan een R1.
mijn vader heeft een R1 2006 waar ik ook soms op rij dus ik weet wat de verschillen zijn... :D

R6 stuurt makkelijker en is wat speelser dan een R1
Als ik op de R1 rij heb ik meer in mijn achterhoofd van dat ik het gas niet te ver moet open draaien uit een bocht of iets...
eerst maak je een spam topic aan in het te koop topic.
En nu haal je een topic van bijna 5 jaar uit de sloot _O-

Welkom :W
 
Beetje late reactie ;) haha....

Ik rij nu meer dan een jaar op een r1.

Moet me r1 nog verkopen, maar ga dan van de zomer op een r6 rijden!

Rij nu ook geen langere afstanden meer, meer stad en strand verkeer....dan vind ik een 600tje veel spannender rijden :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan