Waarom Huybers Motoren leuk is

locuta

Die hard MF'er
11 jul 2007
316
0
Rotterdam
Kom ik daar, met 4500km op de teller voor mijn 1000km beurt (...), doen ze die gratis. Alleen de olie verversing betaald. Da's nog tot daar aan toe, maar ik kreeg ook gratis manchetdrukknopjes voor mijn motorjas mee en Motor-forumlid Beakerflo die ook mee was op zíjn motor en die even wilde laten checken, kreeg die check en enige wijzigingen in de afstelling van zijn motor ook gratis.

Vervolgens een heel verhaal tussen hem en Mark van de winkel over Landrovers enzo. Stelletje nerds. ;)

Ik moet er elke keer helemaal vanuit 010 naartoe, maar ik vind het het wel waard op deze manier.

Nu nog een topkoffer ritselen (waarom zijn die dingen zo duur?! --- alsindehondatopkofferzelfdieikgraagwil)
 
Ik dacht dat er speciale inrij olie in een nieuwe motor zat waardoor draaiende delen makkelijker inslijten.
Is het dan wel slim om daar 4500 km mee te rijden?
 
Misschien is Huyberts motoren wel leuk omdat ze dan via een vrouw gratis reklame krijgen op motorforum?
 
Of misschien is Huybers motoren wel gewoon een goede serieuze motorzaak?
 
Laatst bewerkt:
Nu nog een topkoffer ritselen (waarom zijn die dingen zo duur?! --- alsindehondatopkofferzelfdieikgraagwil)

En Givi topkoffer is goed betaalbaar.
Als je al een bagagerek op je motor hebt, kan die er met de standaard meegeleverde plaat direct op, anders moet je ook nog een beugel erbij kopen.
Ik was voor 100,- klaar.
 
Ik hoor meer goede verhalen over Huybers!

Maar een 1000km beurt waarvan je de arbeid moet betalen? Heb t nog maar weinig meegemaakt. Dus een gratis 1000km beurt lijkt me eerder regel dan uitzondering (afgezien van materiaal).
 
Laatst bewerkt:
Ja, die 4500 km is mijn schuld. Ik was te laat met de motor afleveren. Lag niet aan Huybers. :)
 
keb de mijne er ook gekocht, zonder garantie (XJ700S) dus ken de zaak verder ook niet.
 
Of misschien intresseerd het,op een enkeling na,geen hond?

Zou goed kunnen. Mij ook niet namelijk. En als een vrouw met haar motor voor een 1000 beurtje komt, help ik haar ook wel gratis. Zeker als je me beloofd om gratis reklame te maken, zelfs als je het niet beloofd.

Verder heb ik lak aan wat iemand hier schrijft over motorzaken. Is allemaal namelijk zo subjectief. Ga liever van mijn eigen ervaringen uit en die ga ik hier niet delen, juist omdat ze zo subjectief zijn. Ik heb hier al te vaak motorzaken afgebrand zien worden, omdat een of andere lullo zijn zin niet kreeg.


Alle zaken zijn goed tot je zelf problemen met ze krijgt. En als ze het dan netjes oplossen zijn ze nog steeds goed. Maar de gemiddelde motorrijder consument wil het beste voor het minste geld met de hoogste service. En als ze dan terleurgesteld worden omdat hun verwachtingen te hoog/onredelijk waren moet iedereen het weten.

TS doet het andersom: geeft een pluimpje omdat een motorzaak gewoon zijn werk doet. Niets op tegen, maar om dan te stellen dat het een goede motorzaak is gaat mij wat ver.......naja, ze vind het een leuke motorzaak en dat mag best......vind zoveel motorzaken leuk, maar niet allemaal even goed.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan