waarom ik geen zichtbaar onderschift?

Status
Niet open voor verdere reacties.

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
ik heb toch echt wat ingevuld in m'n profile hoor.


btw, als ik een nieuw topic start krijg ik geen autofocus op het titel venster.. ook nog aan te passen ;)
 
Een aanvulling:

Je had het vast wel gezien...

Als je opnieuw edit, krijg je je eigen onderschrift "editbaar" in je invulveld te zien...

ditte:
_________________
Just look outside your front window, Sparky.
That's not the backstraight at Hockenheim, it's something called the Real World.
And for the Real World, the YZF600R is just about right.

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-02 21:42 ]
 
Een aanvulling:

Je had het vast wel gezien...

Als je opnieuw edit, krijg je je eigen onderschrift "editbaar" in je invulveld te zien...

ik begrijp je effe niet helemaal denk'k..

ik zie trouwens gewoon GEEN ondertitel van me hoor, dus ook niet als'k me eige post ga editten ofzo.
 
Klopt je hebt idd GEEN ondertitel....... Als je nou een duitser was, daar wordt alles nagesynchroniseerd...... In Belgie normaal gesproken net zoals hier gewoon ondertitelt..... Blijft een vreemd verhaal :P

_________________
Mijn http://www.bikepics.com/pics/yam-r1-99-bikepics-01196.jpg (Yamaha YZF-R1) uit 1999. Een motor is zo goed als zijn berijder.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-06-02 23:45 ]
 
Poohbeer, zet eens in je prefs de optie aan dat altijd je sig gebruikt wordt! Ik denk dat dat het probleem is...
 
En BertV, dat klopt...ik zal eens kijken of er een hack voor is....ga er niet vanuit dat dat snel opgelost is trouwens...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan