Waarom ik stop met mijn passie..

Status
Niet open voor verdere reacties.
t leven is net wat je er zelf van vind + maakt !!

soms zit het mee en soms zit het tegen ...........

denk maar eens aan al die mensen die verhongeren in de wereld / en of niet kunen lopen of zien ..........

het kan altijd erger

je hebt je motor nog en hopelijk ook nog je vrienden .

nu nog die kronkel uit je hoofd............
 
Nah ik ga toch maar reageren. Overigens met alle respect voor je gevoelens die echt zullen zijn en daarnaast ken ik je niet. Ga wel eerlijk zijn in hoe ik erover denk.

Persoonlijk zie ik een gozer van 24 met iets teveel zelfmedelijden. Als ik je post doorlees en zie waar het nu uiteindelijk allemaal om gaat dan gaat het naar mijn idee over tegenslagen die iedereen wel eens in z'n leven tegenkomt. En dat hoort er nu eenmaal bij. Als je van deze problemen al zo in de put raakt dan wens ik je sterkte voor de rest van je leven want er komt een moment dat je dierbaren in je leven zal gaan missen om de eenvoudige reden dat ze doodgaan.

Je bent verdomme 24! Dat is een leeftijd waarop het leven echt gaat beginnen met alle ups en downs die erbij horen. Ik hoop dat je vrienden hebt die je een schop onder je hol geven! Leg het bij met je ouders en zeg ze hoe je erover denkt, en die liefde van je leven komt echt nog wel.

Succes.
ben het niet vaak eens met een parkeerwachter ... maar in dit geval heeft ie 100% gelijk ..
B|
 
Nah ik ga toch maar reageren. Overigens met alle respect voor je gevoelens die echt zullen zijn en daarnaast ken ik je niet. Ga wel eerlijk zijn in hoe ik erover denk.

Persoonlijk zie ik een gozer van 24 met iets teveel zelfmedelijden. Als ik je post doorlees en zie waar het nu uiteindelijk allemaal om gaat dan gaat het naar mijn idee over tegenslagen die iedereen wel eens in z'n leven tegenkomt. En dat hoort er nu eenmaal bij. Als je van deze problemen al zo in de put raakt dan wens ik je sterkte voor de rest van je leven want er komt een moment dat je dierbaren in je leven zal gaan missen om de eenvoudige reden dat ze doodgaan.

Je bent verdomme 24! Dat is een leeftijd waarop het leven echt gaat beginnen met alle ups en downs die erbij horen. Ik hoop dat je vrienden hebt die je een schop onder je hol geven! Leg het bij met je ouders en zeg ze hoe je erover denkt, en die liefde van je leven komt echt nog wel.

Succes.


inderdaad, geef jezelf trouwens even die schop onder je reet. Werkt echt het beste hoor!! Weet je iig dat je op jezelf kan bouwen als het weer goed gaat en dit eens terug leest.. suc6
 
je bent echt een rare hawk... :W

Niks raar. Je moet gewoon van je vader een dreun voor je kop krijgen en ff wakker geschud worden.

_O-

BTW: ik had je vader kunnen zijn. Man ik heb wel erger meegemaakt heel wat erger.

Maar er is altijd ergere ellende te vinden.

Geef je zelf een paar klappen. Kijk in de spiegel zeg 500 keer ik ben een mietje en ga het nu anders doen en laat niet meer met me sollen.

Je moet gewoon ff goed uitrusten en met een paar echte kerels op stap, flink lachen, je problemen aanpakken en GO!!!!!!!!!!!!!

Zo en dit is het laatste wat ik schrijf je lijkt wel een wijf man zou ik tijdens een meeting zeggen.

;) No bad feelings maar verman je zelf.
 
t leven is net wat je er zelf van vind + maakt !!

soms zit het mee en soms zit het tegen ...........

denk maar eens aan al die mensen die verhongeren in de wereld / en of niet kunen lopen of zien ..........

het kan altijd erger

je hebt je motor nog en hopelijk ook nog je vrienden .

nu nog die kronkel uit je hoofd............

:^


Ben het trouwens ook eens met Mr Hawkeye...



Ik geef toe... als ik in die situatie zou zitten is het ook niet zo makkelijk om erover te praten en simpel beslissingen te maken.
Maar toch, probeer positiever te worden! En ga zoals velen hebben gezegt een sport doen, geef je moto key ff aan iemand die je kan vertrouwen (die er niet mee weg knalt.. niet aan mij geven dus O-) )
Probeer het ook met je moeder goed te maken, ik weet totaal niks van de situatie... maar het is toch zonde...

En succes verder kerel!
 
....



hoe meer ik'r van lees hoe ellendiger ik 'r van wordt...

wat ik'r van opmaak is dat ik maar moet doen of 'r niks aan de hand is en bij men moeder moet gaan smeken of ik'r binnemag,lache met alles wat 'r gebeurd is en maar doorgaan want ik ben 'n sukkel...

laat de reacties maar achterwege vanaf nu... ik heb 'r toch niks aan, khad dit topic beter niet neergezet of wat over mijn geklooi gezegd want kvoel 'r me alleen maar ellendiger door.

ik ga hier niet meer in lezen of reageren, als een mod zo vriendelijk wil zijn om 'm dan maar toe te gooien want ... pffff

logt uit en gaat een hele tijd niet meer op MF verschijnen... de groeten
 
....



hoe meer ik'r van lees hoe ellendiger ik 'r van wordt...

wat ik'r van opmaak is dat ik maar moet doen of 'r niks aan de hand is en bij men moeder moet gaan smeken of ik'r binnemag,lache met alles wat 'r gebeurd is en maar doorgaan want ik ben 'n sukkel...

laat de reacties maar achterwege vanaf nu... ik heb 'r toch niks aan, khad dit topic beter niet neergezet of wat over mijn geklooi gezegd want kvoel 'r me alleen maar ellendiger door.

ik ga hier niet meer in lezen of reageren, als een mod zo vriendelijk wil zijn om 'm dan maar toe te gooien want ... pffff

logt uit en gaat een hele tijd niet meer op MF verschijnen... de groeten


Sterkte,.....

Klote is dat veel mensen, net zoals die idioten hier op het forum, niet veel verder komen dan boeken plank psycholigie... Trek je er niet teveel aan, en zoek mensen die je wel kunnen helpen en begrijpen..

Mensen snappen niet dat bepaalde dingen op bepaalde mensen enorm vere gevolgen kan hebben. Was het op een ander moment gebeurt, was je er mischien veel weerbaarder voor geweest...

Daarom leer je wl. tijdens een depressie ook je echte vrienden kennen.. Dat zooitje dat alleen maar roept, sterk zijn en niet aanstellen, snappen het niet en kunnen het wl. ook nooit begrijpen totdat het hun een keer overkomt,. doorspoelen dat soort gasten..
 
Sterkte,.....

Klote is dat veel mensen, net zoals die idioten hier op het forum, niet veel verder komen dan boeken plank psycholigie... Trek je er niet teveel aan, en zoek mensen die je wel kunnen helpen en begrijpen..

Mensen snappen niet dat bepaalde dingen op bepaalde mensen enorm vere gevolgen kan hebben. Was het op een ander moment gebeurt, was je er mischien veel weerbaarder voor geweest...

iedereen is anders, en lost het op zijn eigen manier op uiteindelijk, dit was voor hem dus duidelijk niet de manier
 
iedereen is anders, en lost het op zijn eigen manier op uiteindelijk, dit was voor hem dus duidelijk niet de manier


Denk dat het er meer op neer komt, dat mensen denken van hee,.. ik heb wat ergers meegemaakt, en ik ging er niet aan onder door, dus niet zeiken...

Beetje in de trand van,.. ik heb wel 100x onveilige sex gehad, en nooit geslachtziekte,.. dus degene die een keer onveilige sex heeft gehad en daardoor aids krijgt, moet niet zeiken |(
 
Denk dat het er meer op neer komt, dat mensen denken van hee,.. ik heb wat ergers meegemaakt, en ik ging er niet aan onder door, dus niet zeiken...

Beetje in de trand van,.. ik heb wel 100x onveilige sex gehad, en nooit geslachtziekte,.. dus degene die een keer onveilige sex heeft gehad en daardoor aids krijgt, moet niet zeiken |(

tja idd...

kep zelf wat dat betreft nog niet zo veel meegemaakt, natuurlijk naasten verloren, ook mensen die nog niet mochten gaan.. en vorig jaar m'n verkering na 3,5 jaar er met een ander vandoor zien gaan.. doet je ook niet goed.. heb hier zelf ook lang mee gezeten.. na een tijdje gezegd tegen mezelf nou is 't goed, ik ga lekker de dingen doen die ik vóór haar ook deed, heb in m'n motor geinvesteerd, in m'n vrienden, etc. etc. met de tijd komt het allemaal goed *O*
 
Sterkte,.....

Klote is dat veel mensen, net zoals die idioten hier op het forum, niet veel verder komen dan boeken plank psycholigie... Trek je er niet teveel aan, en zoek mensen die je wel kunnen helpen en begrijpen..

Mensen snappen niet dat bepaalde dingen op bepaalde mensen enorm vere gevolgen kan hebben. Was het op een ander moment gebeurt, was je er mischien veel weerbaarder voor geweest...

Daarom leer je wl. tijdens een depressie ook je echte vrienden kennen.. Dat zooitje dat alleen maar roept, sterk zijn en niet aanstellen, snappen het niet en kunnen het wl. ook nooit begrijpen totdat het hun een keer overkomt,. doorspoelen dat soort gasten..
@ Boefje, ik vind je posts meestal wel een bepaald niveau hebben dus dit antwoord verbaast me een beetje. Die mensen die zeggen sterk zijn (waar ik er één van ben) zeggen dat niet zonder reden.
Het is zeker niet goed iemand die in een situatie zit als TS dood te knuffelen. Als we allemaal maar blijven zeggen hoe zielig hij is dan gaat hij zich ook nog zieliger voelen.
Dus de symbolische schop onder zij reet is een zeer goed ding.

Ook dit zooitje neemt de tijd om iemand die zijn verhaal neergooit te helpen.

En zoals je hebt kunnen lezen heb ik zat meegemaakt evenals veel anderen hier. Dus we weten wel degelijk iets van waar we het over hebben.

Overigens zijn de echte vrienden waar jij het over hebt niet altijd degene die meejanken hoor. Het zijn degene die je desnoods aan je haren uit het dal trekken.
 
Laatst bewerkt:
Beetje in de trand van,.. ik heb wel 100x onveilige sex gehad, en nooit geslachtziekte,.. dus degene die een keer onveilige sex heeft gehad en daardoor aids krijgt, moet niet zeiken |(
Wat een vreemde vergelijking. Die slaat echt kant nog wal. Ik kan deze metafoor op geen enkele manier in relatie brengen tot de problemen van de TS.
 
Ik wilde eigenlijk eerst niet reageren omdat eigenlijk alles wel zo'n beetje gezegd is maar op deze opmerking moet ik toch even reageren.

Dus omdat je vriendin je in de steek laat zonder "geldige" reden, laat jij het toe dat je jezelf zo naar beneden laat zakken. Van mokken wordt je niet beter geloof mij. 4 jaar geleden een huis gekocht samen met mijn (ex)vriendin. Hoop klussen om het huisje naar ons zin te maken. We waren gelukkig dacht ik en op de dag van de verhuizing heeft ze mij ook zonder "geldige" reden verlaten. Nooit heb ik een duidelijk antwoord gekregen, ook al wilde ik natuurlijk alles weten wat er gebeurt zou zijn.Ik zat toen ook in een behoorlijke dip ... emotioneel, financieel (ze liet mij dus alles alleen betalen). Ik was eigenlijk een wrak, maar op een gegeven moment moet je het laten rusten. anders ga je er zelf aan onderdoor. Tuurlijk duurt dat even, maar denk niet dat het NOOIT meer over gaat.
Alles heeft zijn tijd nodig. Dit dus ook.

En waarom zeg ik "geldige" reden ?? Omdat je niet altijd alles krijgt/hoeft/zal weten. laat haar gewoon lekker barsten. En als er dingen gebeurt zijn die ze jouw heeft aangedaan om wat voor reden dan ook, zegt het meer over haar karakter dan over die van jouw.

Sterkte Atmoz en kop op!

@ MrHawkeye ... :} zeer goed verwoord ! :Y
2 x achter elkaar gebeurd , was ff down en toen dacht ik pfffff die bitch gaat ook gewoon door met haar leven , laat mij lekker naar de klote gaan , maar dat gaat niet gebeuren , zij is de loser hier , omdat ze een hele goeie gozer laat gaan en dat was een keerpunt voor mij , ben verhuisd , meteen weer een motor gekocht nieuwe baan en fuck'em all
 
@ Boefje, ik vind je posts meestal wel een bepaald niveau hebben dus dit antwoord verbaast me een beetje. Die mensen die zeggen sterk zijn (waar ik er één van ben) zeggen dat niet zonder reden.
Het is zeker niet goed iemand die in een situatie zit als TS dood te knuffelen. Als we allemaal maar blijven zeggen hoe zielig hij is dan gaat hij zich ook nog zieliger voelen.
Dus de symbolische schop onder zij reet is een zeer goed ding.

Ook dit zooitje neemt de tijd om iemand die zijn verhaal neergooit te helpen.

En zoals je hebt kunnen lezen heb ik zat meegemaakt evenals veel anderen hier. Dus we weten wel degelijk iets van waar we het over hebben.

Overigens zijn de echte vrienden waar jij het over hebt niet altijd degene die meejanken hoor. Het zijn degene die je desnoods aan je haren uit het dal trekken.

Mischien heb je gelijk, komt wl. omdat ik dit vaker heb gezien in mijn omgeving.
Adviesen van jullie zijn wl. inderdaad goed bedoelt. En ben zelf ook geen psycholoog of iets dergelijks..

Mischien reageer ik wel teveel uit eigen frustatie..

Laat het me zo zeggen, ik heb mensen depressief zien worden, waar geen enkele geestelijke reden achter zit, puur een stofje in de hersenen te kort,.. jammer om te zien hoeveel vrienden die kwijt raken omdat ze het niet begrijpen..

Echte vrienden zijn inderdaad niet degene die meejanken, of juist die je ff de waarheid vertellen.. maar zijn degene die niet vergeten hoe je altijd bent geweest, en je een moeilijk jaar vergeven en inzien dat zo'n persoon "raar" doet om een reden.
 
was ff down en toen dacht ik pfffff die bitch gaat ook gewoon door met haar leven , laat mij lekker naar de klote gaan , maar dat gaat niet gebeuren , zij is de loser hier , omdat ze een hele goeie gozer laat gaanen dat was een keerpunt voor mij , ben verhuisd , meteen weer een motor gekocht en fuck'em all

en zo hoort het! de hoeren!! :+
 
en zo hoort het! de hoeren!! :+

ach Bob zong het al: No Woman, No cry James Brown had het over A man's world (en vergat motorfietsen in zijn tekst, de l#l) en inspireerde de Prodigy bij Smack my Bitch Up. maarja zonder vrouwen is het ook zo duf.

om op het depresieve terug te komen, ik meende dat (1 van de) ontbrekende stofjes juist aangemaakt wordt door je lichaam bij zware inspanningen?
 
Ieder heeft zijn eigen ergste probleem.

Wat voor jou niks voorstelt kan voor een ander heel erg zijn, terwijl wat een ander te verwaarlozen vind voor jou heel belangrijk zou kunnen zijn...problemen verwerken en te bovenkomen doet niet iedereen op dezelfde manier en de bijkomende emotie's zijn allesbehalve objectief te beoordelen.
Met name dat laatste, vind ik persoonlijk, gebeurd hier wel: letters van papier lezen en objectief en verstandelijk een welgemeende mening geven.
Sommigen daarvan zullen bepaald niet slecht bedoeld zijn, maar niet altijd even goed overkomen.


Uiteraard moet je een schop onder de kont en moet je jezelf weer opbouwen, maar het zal niemand zijn bedoeling zijn geweest dat Atmoz niet eerst even een paar daagjes zichzelf gewoon vreselijk K*T mag voelen, voordat er weer naar de toekomst gekeken gaat worden en er weer opgebouwd gaat worden.
 
Laatst bewerkt:
ach Bob zong het al: No Woman, No cry James Brown had het over A man's world (en vergat motorfietsen in zijn tekst, de l#l) en inspireerde de Prodigy bij Smack my Bitch Up. maarja zonder vrouwen is het ook zo duf.

om op het depresieve terug te komen, ik meende dat (1 van de) ontbrekende stofjes juist aangemaakt wordt door je lichaam bij zware inspanningen?

Vrij vertaald, geen wijf geen gezeik,..

Adreline,.. ook fijn,... maar nadeel van een depessief iemand is dat ze wel eens behoorlijk opgefokt kunnen zijn, en alles nogal opzichzelf kunnen betrekken, en het idee hebben dat alles tegen hun is,....

Dat met adreline kan nogal eens lijden tot wat meer destructieve acties... Zoals je schoon familie kapot knallen ofzo...

ben wel met je eens dat je van sporten/motorrijden/adreline je een stuk beter kan voelen, werkt bij mij wel in ieder geval... maar iets zegt me dat topic starter voorbij dat punt is...


 
Laatst bewerkt:
Laat het me zo zeggen, ik heb mensen depressief zien worden, waar geen enkele geestelijke reden achter zit, puur een stofje in de hersenen te kort,.. jammer om te zien hoeveel vrienden die kwijt raken omdat ze het niet begrijpen..

Echte vrienden zijn inderdaad niet degene die meejanken, of juist die je ff de waarheid vertellen.. maar zijn degene die niet vergeten hoe je altijd bent geweest, en je een moeilijk jaar vergeven en inzien dat zo'n persoon "raar" doet om een reden.

hmm, klinkt bekend dit stukje, dit kan ik van heel dichtbij beamen, het is niet alleen meehuilen of een knal voor je kano, het is het totaalpakket zeg maar.

@ atmoz, dapper dat je het hier deelt met iedereen, maar de reacties had je kunnen verwachten, ik hoop dat je uit je dal komt, alleen of met hulp van anderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan