Waarom is mijn topic gewist?

Deze hebben gereageerd :

-Swinn : ik werk bij het ruk bataljon

-Blade10 : Ja, zie hier een fotootje ergens halfweg op deze pagina: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/9113/1

Niet dat ik zelf vlieg hoor, maar wel eens meegevlogen

-2FAST4YOU : Nee, ben er in 1987 uit gestapt na 9 jaar onderofficier bij de Genie.....

En ikke blij dat ik dat gedaan heb....
 
Deze hebben gereageerd :

-Swinn : ik werk bij het ruk bataljon

-Blade10 : Ja, zie hier een fotootje ergens halfweg op deze pagina: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/9113/1

Niet dat ik zelf vlieg hoor, maar wel eens meegevlogen

-2FAST4YOU : Nee, ben er in 1987 uit gestapt na 9 jaar onderofficier bij de Genie.....

En ikke blij dat ik dat gedaan heb....

Je vergeet:

-Niels: Dit stond in algemene motorpraat, lijkt me daar niet thuis horen, maar in Offtopic.
Dus verplaatst.
 
nieuwe gebruikers geen toegang tot off-topic

ok, maar misschien uitzondering ontwikkelen voor eigen topics?

moet iets van rechtenkwestie zijn en wellicht in te bouwen, als jullie dat tenminste wenselijk vinden :)
 
Tja ik vind het nix hoor zo'n offtopic forum wat niet toegankelijk is voor 'beginners'. Zo'n chaos is het nou ook weer niet op dit forum (gelukkig maar) dat dat nodig is.
(Offtopic forum is natuurlijk wel nodig, dat blijkt maar weer.)
 
Tja ik vind het nix hoor zo'n offtopic forum wat niet toegankelijk is voor 'beginners'. Zo'n chaos is het nou ook weer niet op dit forum (gelukkig maar) dat dat nodig is.
(Offtopic forum is natuurlijk wel nodig, dat blijkt maar weer.)
Het is dus een motorforum en geen kwats of onzinforum.
De doelstelling is dan duidelijk genoeg, maar voor de vaste bezoekers is er een ontspanningshoek voor na een dag vermaak op de fiets.
Je kan niet heel de dag lol hebben van je fiets en motorpraat.
Dus voor de vaste mensen die vaker komen is er een kletshoek waar zo goed als alles mag.
Je drinkt een biertje en komt tot de gedachte, ik ga er eens lekker naast lullen.
Dat kan dus wel degelijk hier, dus vandaar de mogelijkheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan