waarom kan ik geen attachment bij voegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ik al bijna zo aan gewend dat ik er overheen gelezen heb |( , zal nog even gaan zoeken en dan happen, oké ??
als je het niet voor elkaar krijgt lees ik het wel

Edit: baksteen, hier hebbie hem al Post van Ferrekau in topic 'Remtechniek' (moet ook alles zelf doen hierzo B| )

Nou...je reageert op dat bouwblok...dussssssssssssssss...




;)
Ik zie idd dat ik de verkeerde gequote heb :P

Ik vind trouwens wel weer dat sind baksteen dr is dat het erg off topic gaat O-)
 
Laatst bewerkt:
als je het niet voor elkaar krijgt lees ik het wel

Edit: baksteen, hier hebbie hem al Post van Ferrekau in topic 'Remtechniek' (moet ook alles zelf doen hierzo B| )Ik zie idd dat ik de verkeerde gequote heb :P

Ik vind trouwens wel weer dat sind baksteen dr is dat het erg off topic gaat O-)

Ik ga even terug lezen wie hier in dit topic nu het meest de off-topic richting kiest...

Damn...dat zou ik wel eens kunnen zijn... :? }) :P
Maarjah, jij gaat er ook wel erg makkelijk in mee... :?
 
Tis duidelijk, jij begon Post van Baksteen in topic 'waarom kan ik geen attachment bij voegen'. Mij treft geen enkele blaam O-)
Stiekum editten he dat laatste zinnetje, ik wil gewoon niet dat je ee nrot gevoel over me hebt dus moeten we ons meningsverschil ff uittypen O-) :P
maar aangezien ik na deze opmering toch een beetje volwassen over wil komen is het misschien beter dat u dit topic in het rijtje der gesloten topics neer plekt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan