Waarom mag ik geen motor meer te koop zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

duc of prunes

MF veteraan
13 mrt 2011
1.023
226
Hallo.

Ik ben door omstandigheden een paar jaar niet echt actief geweest hier, en wellicht heb ik een beleidswijziging gemist of zo....

Maar anyway, ik wilde eigenlijk ook weer een topic aanmaken ivm een CB-1 die ik in de "te koop" sectie wil plaatsen.
En het valt me op dat ik nu geen rechten meer heb daartoe. (En er staat nu (Archief) achter dat ene topic).
In het verleden was dit nooit een probleem.

Kan iemand me uitleggen wat er (mogelijk) aan de hand is?

Alvas bedankt.

Groeten, Duc
 
Het hele forum draait op helemaal andere software. En er zit dus een heel nieuw systeem achter.
Bij deze overstap hebben ze het hele te koop gedeelte los getrokken van de normale manier van topics maken.
 
Hmm wacht. Ik zie dat jij nog gewoon redelijk recent gewoon actief was. Dus wat jij bedoelt is denk ik heel wat anders. Negeer mij vorige post maar en even wachten op iemand die het wel weet. ;)
 
Gewoon iets verder kijken dan je neus lang is....

1644271191294.png


Als ergens ARCHIEF achterstaat kan je opzich wel bedenken wat dat inhoudt toch?
 
Aha!
Dank Raphael.

Door het 'bescheiden' uiterlijk van die regel ten opzichte van alle topicregels daaronder dacht ik dat dat het bovenliggende niveau was of zo...

Met deze informatie kan ik verder in elk geval.
 
Aha!
Dank Raphael.

Door het 'bescheiden' uiterlijk van die regel ten opzichte van alle topicregels daaronder dacht ik dat dat het bovenliggende niveau was of zo...

Met deze informatie kan ik verder in elk geval.
Succes met de verkoop van je CB1, leuke herinneringen aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan