Waarom mag je mede motorrijders niet attenderen op een actie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happy Eddie

Die hard MF'er
17 mei 2007
708
0
kartonnen doos
Ik merk net dat het niet gebruikelijk is om je mede rijders te attenderen op een goede aanbieding.

Dit word dan gezien als reclame.

Sorry ik had het misschien niet in 3 verschillende topics moeten zetten.

Ik heb totaal geen relatie met het bedrijf waar de actie van is.

Ik heb ze zelf gekocht en ben er uitermate tevreden over.

Dus ik dacht toen ik de aanbieding in het krantje zag: Dat moet ik me mede motorrijders vertellen.

Dit word helaas niet gewaardeerd dus.

Mijn excusses als het hier overgekomen is als een goedkope reclame stunt.

Groeten happy
 
Laatst bewerkt:
mwah sommige doen het ook , ik onder andere en er is ook een prive bericht gekomen en alles netjes uit gelegd. als je verder leest zie je dat er verschillende winkels langs komen , het is maar welke pet de modjes op hebben. Als iedereen er wel bij vaart is het wel gedoogd
 
Laatst bewerkt:
Misschien is het wat om 1 speciaal topic ervoor te openen als sticky met alleen maar actie's speciaal voor MFérs We blijven Hollanders :+
 
Tja, is een beetje lastig voor de mods/admins. Ze zullen er geen bezwaar tegen hebben als iemand anderen een keer op een koopje wijst.
Maar het blijft lastig, er wordt flink wat gespamd..... en als je dat dan over 3 topics gaat uitsmeren...... Dan begrijp ik hun reactie ook wel.
 
Een goede aanbieding daar ben ik wel voor te porren,
we hebben zelfs een Lidl topic mag dat dan wel??


Waarschijnlijk omdat Lidl in bijna elke stad gevestigd is, dus ook voor iedereen te bereiken en die Cranenbroek maar op 5 plekken in Nederland.

Best logisch toch

voel weer een slotje aankomen
 
Laatst bewerkt:
het is onmogelijk om objectief een eerlijke grens te leggen... vandaar dat het helemaal verboden wordt. "goede" acties worden wel gedoogd hoor!
 
Inderdaad tijd voor een actietopic :D
Maar wel bij 1 reactie houden. Zodra je het al 3 keer neerpost riekt het naar spam.
 
Als je het niet eens bent met een slotje dan mail je de betreffende mod die dat slotje op dat topic gooide. Slotjes op t forum willen bespreken schiet niet op.

Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan