Waarom maken alleen mannen wheelies en stoppies?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik stelde alleen een vraag. Ik vind dat je als motorrijder wel verantwoordelijkheidsgevoel moet hebben en je motor niet moet gaan gebruiken als moordwapen. Ga lekker stunten op een circuit maar breng andere niet in gevaar.

Ah! :) Vaak breng je met een wheelie of stoppie alleen jezelf in gevaar. Wat vind je van mensen die te hard rijden ? Die brengen anderen in gevaar, vooral met auto\'s enzo. Een motorrijder maakt meestal zichzelf van kant ipv van een ander, als het echt fout gaat!

Maaruh is er iets gebeurd in de buurt waar iemand wheelies/stoppies maakte en het niet goed ging ofzo? Ik snap niet helemaal waarom je je erg druk kan maken om kleine stuntjes :)
 
Volgens mij vinden maar heel weinig mensen dit soort rijgedrag op de openbare weg cool, alleen als je < 16 bent, of geestelijk op dat niveau bent blijven steken.

Jij maakt mij uit voor een pikkie van 16...je beledigt mij...kan je het krijge ook...Want IK VIND HET WEL COOL....en NEE, ik ben niet geestelijk op mn 16e blijven hangen...
 
Die wheelies en stoppies zijn misschien niet zo gevaarlijk maar ik ben van mening dat veel motorrijders als een dwaas rijden.

En inderdaad als motorrijder ben zelf kwetsbaar. Maar als je met volle vaart een voetganger, fietser ramt, kan je die ook in een kissie stoppen.
 
Willen ze met dat gestunt hun mannelijkheid bewijzen ofzo? Volgens mij vinden maar heel weinig mensen dit soort rijgedrag op de openbare weg cool, alleen als je < 16 bent, of geestelijk op dat niveau bent blijven steken.
Je komt hier net kijken en begint meteen een topic om hier mensen te beledigen.

Probeer je wat te gedragen anders mag je wat mij betreft hier net zo goed wegblijven. Voor de duidelijkheid; ik heb het hier over het tweede deel van je post. ( bovenstaande.)

Ik heb het tenminste nog nooit een vrouw zien doen!
Waarom vinden mannen dit zo tof?
Waarom je generaliseerd en het meteen naar alleen de mannen schuift weet ik niet, maar er zijn nou eenmaal mensen die het leuk vinden en er zijn mensen die liever naar iets anders kijken.
 
Die wheelies en stoppies zijn misschien niet zo gevaarlijk maar ik ben van mening dat veel motorrijders als een dwaas rijden.

En inderdaad als motorrijder ben zelf kwetsbaar. Maar als je met volle vaart een voetganger, fietser ramt, kan je die ook in een kissie stoppen.
Jah :? En hiermee wil je zeggen dat :?

Dat het verkeer gevaarlijk is :? En dat iedereen maar thuis op de bank moet blijven zitten :? Of dat we meer rekening met elkaar moeten houden :?
 
Op dinsdag 26 februari 2002 16:37 schreef HELLdesker het volgende:Je komt hier net kijken en begint meteen een topic om hier mensen te beledigen.

Probeer je wat te gedragen anders mag je wat mij betreft hier net zo goed wegblijven. Voor de duidelijkheid; ik heb het hier over het tweede deel van je post. ( bovenstaande.)

Kom, kom, ook als je nieuw op een forum komt mag je toch je mening geven. :( Ik beledig niemand persoonlijk.
 
Maximum,

Veel ouder dan 16 zal je vast niet zijn. Na je 25ste vind je het namelijk weer leuk als je je jonger vinden :)

Misschien vinden jullie de foto\'s op deze site wel leuk http://www.craigjones.com/craig-jones-photo_album.htm

ja joh...ik ben 16 en doe dit alleen op het circuit...
www.maxlink.nl/bike/maxking1.avi
www.maxlink.nl/bike/maxking2.avi
www.maxlink.nl/bike/stoppie3.avi


of was ik nou geen 16 en deed ik dit op de openbare weg? :+

ps. installeer dit CODEC als je de filmpjes niet kan zien
 
Laatst bewerkt:
Die wheelies en stoppies zijn misschien niet zo gevaarlijk maar ik ben van mening dat veel motorrijders als een dwaas rijden.

En inderdaad als motorrijder ben zelf kwetsbaar. Maar als je met volle vaart een voetganger, fietser ramt, kan je die ook in een kissie stoppen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik vaker hoor/zie/lees van motorrijders die worden aangereden of onveilig benaderd worden als andersom.
Er zullen gekken tussen zitten (Maximum ;) ), maar weet zeker dat (de meeste) motorrijders bewuster deelnemen aan het verkeer dan andere weg(mis)bruikers.
Denk dat de whielieënde medemens best denkt aan veiligheid en dus niet woonerf onveilig maakt wanneer er kk rondlopen bv.

Zelf ook een keer een hachelijke situatie meegemaakt met koekblik. Ik op motor. Is goed gegaan, maar had ook erg mis kunnen gaan. Ik moet hem ook niet tegenkomen die kerel.
Heh, ik wor agressief dus laat het erbij.
 
hij snapt het.... wil iedereen mijn potentie bij pocahontas verifieren?, ik ben namelijk een uitzondering op die regel al zeg ik ut zelf :)

ah bah, dit kan niet hoor Rico...Mogen al die 16-jarigen dit wel horen van hun mammies? })
 
Ik rijd in een zware jeep Rico. Je zal zeker het onderspit delfen. Maar aan jou gaat zo te horen niet veel verloren. Ga maar gauw buiten spelen en maak nog maar lekker wat wheelies
 
Ik rijd in een zware jeep Rico. Je zal zeker het onderspit delfen. Maar aan jou gaat zo te horen niet veel verloren. Ga maar gauw buiten spelen en maak nog maar lekker wat wheelies

Is dat een dreigement jonge...? Want mijn maatjes bedreig je niet...zo ja, mag je hem ff waar komen maken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan