waarom maken julle je zo breed

GuZ

MF veteraan
4 jun 2001
12.005
8
WAT NOU! (Amsterdam-Oost)
een beetje op een dijkje in het midden BLIJVEN rijden terwijl er motoren van de andere kant aan komen...

omdat je drie koplampen en koffers hebt geeft je dat nog geen excuus om als een blinde otomobilst te gaan rijden!

niet dat ik echt opzij ging voor die fatsige campers... })
 
Ik was het in ieder geval niet, blijf meestal netjes rechts rijden op dijkjes (ook vanwege evt. inhalers).

Bovendien heb ik maar twee koplampen, waar je echt niet tussendoor kan.
 
Hendrik Haverkamp:

Hij zag twee felle lampen, hij wol er tussen doar
He knalde op een auto, maar niets raakte zijn humeur.
En he zong van LAL lal lal lal lal :} :}
 
Laatst bewerkt:
Mischien dacht ie dat je een brommer was, die douw ik zelf ook aan de kant, kan er niks aan doen,... als ik iets zie dat op een brommer lijkt krijg ik gewoon kriebels...

;)
 
he guz jij bent wel scherp altijd he?
niet zo vergevingsgezind...leg is uit?
ik vergeef iedereen alles, maar kwilde deze ergenis even ventileren...
Je ziet veel te veel van die uit-de-oto-gevallen-motorrijders.
Ze doen maar, maar als ze zich te breed maken moet ik optreden... ;)
 
Moet je voor de gein eens in Zwitserland gaan rijden of zo. Op een bergpas, als je dan op 'jou' weghelft rijdt, dan moet je zelfs daar nog rechts rijden, want motoren vanuit de andere richting halen gerust auto's in over jou weghelft daar!

Je moet het even doorhebben, maar wel mooi. :] Ik wil weer terug, passen rijden...
heartface.gif
 
Moet je voor de gein eens in Zwitserland gaan rijden of zo. Op een bergpas, als je dan op 'jou' weghelft rijdt, dan moet je zelfs daar nog rechts rijden, want motoren vanuit de andere richting halen gerust auto's in over jou weghelft daar!

Je moet het even doorhebben, maar wel mooi. :] Ik wil weer terug, passen rijden...
heartface.gif
da's wat anders, daar heb ik geen problemen mee, die motorrijders laten zien dat ze er zin in hebben...
 
ik vergeef iedereen alles, maar kwilde deze ergenis even ventileren...
Je ziet veel te veel van die uit-de-oto-gevallen-motorrijders.
Ze doen maar, maar als ze zich te breed maken moet ik optreden... ;)

Nou kan ik het mis hebben hoor, maar tijdens je lessen is wel degelijk geleerd om je juiste positie op de weg te gebruiken. :]
(Iets links naast het midden. Dat geldt dan ook voor op een dijk. Dat je bij tegenliggers aan de kant moet, ja das natuurlijk logisch. |(

Maar definieer eens een uit-de-oto-gevallen motorrijder :?
Ik rijd nu al 6 jaar auto, en ben bezig met mijn motorrijbewijs, dus niet te erg flamen he ;)
 
Nou kan ik het mis hebben hoor, maar tijdens je lessen is wel degelijk geleerd om je juiste positie op de weg te gebruiken. :]
(Iets links naast het midden. Dat geldt dan ook voor op een dijk. Dat je bij tegenliggers aan de kant moet, ja das natuurlijk logisch. |(

Maar definieer eens een uit-de-oto-gevallen motorrijder :?
Ik rijd nu al 6 jaar auto, en ben bezig met mijn motorrijbewijs, dus niet te erg flamen he ;)

Ik doe een poging:

Een motorrijder op flinke toerfiets, die last heeft van het 'LUPO-Effect'. De persoon in kwestie denkt dat zijn/haar motor door de imposante toerkuip het formaat van een kleine gezinsauto heeft en neemt ook dito (onnodige) ruimte op de rijbaan in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan