waarom nog niet aan het rijden

S.O.T

MF veteraan
4 jun 2001
3.374
169
Oirschot
Iceman, Lage CB, the collector, TTeun, nognietingebruik, F@zertje, bogarde, Lukraak, FiZzeRman, Kubiekdriehoekje, Zoeperman, bzn, Raging R6, Bananeman2002, Thomas, banditlover, Niels Saarloos, bicilindri, Sjoske, GSX-Radical.

vertel eens ?

van F@zertje weet ik het wel
 
Ik ben net wakker... kheb tot 0300 gesleuteld in de garage en toen nog een uurtje geMF't totdat het licht werd.
 
Vanmorgen al ff gereden en vanmiddag moet ik naar een BBQ in het zuiden des lands.

Nu dus, tot later
 
ben zelf net thuis van het rijden
even over de baars geweest
dadelijk feestje met bier = dus niet meer rijden
 
Omdat ik mijn Gixxer vorige maand totall-loss heb gereden en nu nod steeds op het verzekeringsgeld wacht, :j , om een nieuwe te kunnen kopen.
Duurt alleen te lang.
In de tussentijd zit er voor mij niets anders op dan lullen over motoren '( .
Trouwens... drie keer raden welke ik haal... })
 
En hoe was Waldrock ... ben daar al een paar keer weggeregend en sindsdien ben ik vaste klant van Graspop (met echt bier!). Leve de Belgen !

Maar klopt het dat Motorhead headliner was ???
Dan had ik toch maar wel moeten komen ! Vorig jaar was Motorhead op graspop maar toen moest ik kiezen tussen een week cursus in de USA op kosten van de baas, of Graspop missen. Het was een zware keuze. Uiteindelijk heb ik in de vertrekhal nog kunnen meegenieten van Lemmy and Friends via een mobiele telefoon *D .

p.s Had Lemmy (Who-is-bigger? Lemmy-Or-God ? Wrong ! LEMMY-IS-GOD) zijn cowboy hoed alweer terug ??
 
Verantwoording van LCB:

Sta praktisch altijd ingelogd, dus ook als ik er niet ben

Fiets staat niet bij huis. Wil wel fietsen, maar kan/mag niet.

Gisteravond feesie gehad > concert Gigi D'Agostino, dus al kon ik gaan rijden...niet verstandig in mijn huidige toestand ;)

Vanmiddag verjaardag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan