Waarom staan er zoveel VTR-SP1's te koop??

cbrdude

Rookie
21 sep 2004
1
0
Ze gooien ze bijna naar je hoofd bij wijze van spreken.
Scheelt er iets aan deze toch wel mooie motoren buiten het verbruik dat wat naar de hoge kant ligt?
Is blijkbaar niet meer gewenst.
 
Ik denk dat het komt omdat het seizoen een beetje voorbij is.
De meesten zetten em al in de winterstalling en dan kan je hem ook rustig verkopen. Zonder haast...
 
Ze gooien ze bijna naar je hoofd bij wijze van spreken.
Scheelt er iets aan deze toch wel mooie motoren buiten het verbruik dat wat naar de hoge kant ligt?
Is blijkbaar niet meer gewenst.

Mischien omdat je voor een verzekering (zonder korting!) per jaar 2200 euro'tjes moet betalen? :(

ik heb nu 65% korting, maar dan is het nog veel te veel geld
 
smul smul.....

full
 
even een testje op marktplaats gedaan:

zo maar even een greep uit de 'concurentie'......

zoekterm:


ducatie 998 aantal te koop: 7
rsv mille 1000 aantal te koop: 48 !!!!
suzukie Tl 1000 R (R!) te koop: 16
sp1: aantal te koop : 10


conclusie: als je wat roept doe het dan wel gefundeert he! :+

ps.. topic titel moet zijn: "laat ik ook maar eens wat roepen" :X
 
Laatst bewerkt:
heb zelf trx 850 gehad en in vergelijk met een vtr vind ik een trx minder soepel rijden als een vtr....maar trx is wel een karakterfiets heb er veel lol aan gehad...tot ie het begaf :(

aah oki bedankt voor de info zat al hard te twijfelen omdat ik niet graag de stuureigenschappen van m'n muzzie wil opgeven,maar begin toch steeds meer te twijfelen :? eerst maar even op zo'n ding rijden dus :]
 
Ze gooien ze bijna naar je hoofd bij wijze van spreken.
Scheelt er iets aan deze toch wel mooie motoren buiten het verbruik dat wat naar de hoge kant ligt?
Is blijkbaar niet meer gewenst.

Oh ja ? waar dan :?
Ik zie er hier op het forum ff snel twee staan en de ad's zijn respectievelijk 1 en 2 maand oud....

Anyway, om terug te komen op je vraag:
Naar mijn mening is er niks mis met een VTR-SP1 (of 2), rijdt makkelijk en zeer betrouwbaar.
Het verbruik is erg afhankelijk van je rijstijl en in combinatie met een powercommander is een en ander wat zuiniger te krijgen.

Mocht je geinteresseerd zijn in een SP-1 zou ik gewoon ff een proefrit maken.
*(zegt meer dan 1000 forum verhalen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan