waarom verdwijnt de 'off topic' rubriek zo vaak?

Status
Niet open voor verdere reacties.
17 jul 2003
120
0

oh shit staat dit bericht nu al vol leugens want de draad is opeens weer wel te vinden, sorry hoor, maar ik laat het toch maar staan met de verklaring vooraf: veel van wat hierin beweerd word is niet langer geldig

inmiddels achterhaald:
(hee is de redactie soms mijn reactie snelheid aan het testen of zo????????

einde toevoeging



gaat het deze keer ergens over, man met de sleutel? Wil je zo vriendelijk zijn deze keer geen censuur te plegen en de draad niet op slot te zetten? Jullie houden toch ook niet van afgevoerde motorfietsen en zo? Hier mag je toch door je vingertoppen zoveel als je wilt en fatsoenlijk blijvend kan of begrijp ik dat verkeerd???

In het afgelopen jaar is het kennelijk al zo vaak gebeurt dat meer dan 20 mensen er een draad aan weidden met vaak evenzoveel reakties (had ik mischien eerst meten lezen maar goed)

als ik dan de hele zoekresultaten lijst voor 'off topic' in topic title letterlijk neerzet onder een aannemelijke titel gaat iedereen kennelijk kritiek op mijn eigen eerdere moeilijkere stukken aan het leveren slaan in een soort vertraagde reaktie die niet over off topic draden gaan.

Hee, niet erg, 't zal wel weer terugkomen en zo .. . maar mijn verkooptechniek is kennelijk niet goed genoeg om hier te mogen blijven staan. Ik ben de betere poten van indymedia sites gewend (niet de hollandse dus); die censureren pas als het echt heel erg is.

Ik ben iemand die een heleboel onderwerpen onder zijn vleugels bergen kan, I carry a lot of topics

daardoor lijk ik voor eenkennigen (veel van jullie vrees ik) off topic a lot.

trek het je maar niet aan.
 
Laatst bewerkt:
gaat het deze keer ergens over, man met de sleutel? Wil je zo vriendelijk zijn deze keer geen censuur te plegen en de draad niet op slot te zetten? Jullie houden toch ook niet van afgevoerde motorfietsen en zo? Hier mag je toch door je vingertoppen zoveel als je wilt en fatsoenlijk blijvend kan of begrijp ik dat verkeerd???

In het afgelopen jaar is het kennelijk al zo vaak gebeurt dat meer dan 20 mensen er een draad aan weidden met vaak evenzoveel reakties (had ik mischien eerst meten lezen maar goed)

als ik dan de hele zoekresultaten lijst voor 'off topic' in topic title letterlijk neerzet onder een aannemelijke titel gaat iedereen kennelijk kritiek op mijn eigen eerdere moeilijkere stukken aan het leveren slaan in een soort vertraagde reaktie die niet over off topic draden gaan.

Hee, niet erg, 't zal wel weer terugkomen en zo .. . maar mijn verkooptechniek is kennelijk niet goed genoeg om hier te mogen blijven staan. Ik ben de betere poten van indymedia sites gewend (niet de hollandse dus); die censureren pas als het echt heel erg is.

Ik ben iemand die een heleboel onderwerpen onder zijn vleugels bergen kan, I carry a lot of topics

daardoor lijk ik voor eenkennigen (veel van jullie vrees ik) off topic a lot.

trek het je maar niet aan.

Shit hey, woordenboek ingeslikt? Kan je ook op een normale manier vertellen dat je off-topic topic niet zichbaar is?
Off-topic is niet toegankelijk al je niet ingelogd bent ;) . Log s in en kijk dan nog een keertje.
 
Shit hey, woordenboek ingeslikt? Kan je ook op een normale manier vertellen dat je off-topic topic niet zichbaar is?
Off-topic is niet toegankelijk al je niet ingelogd bent ;) . Log s in en kijk dan nog een keertje.

En moet je eerst een tijdje lid zijn voordat Off-topc verschijnt, dus nog ff geduld :)

Ik vind het dit keer trouwens ook een heel kort stukje tekst :P
 
Shit hey, woordenboek ingeslikt? Kan je ook op een normale manier vertellen dat je off-topic topic niet zichbaar is?
Off-topic is niet toegankelijk al je niet ingelogd bent ;) . Log s in en kijk dan nog een keertje.
Volgens mij heeft hij het over eerdere posts van hem die op slot zijn gegaan.

En volgens mij zijn die voornamelijk op slot gegaan omdat ze voor geen meter te lezen waren.
 
ja random hij was bijna helemaal door jullie zelf gedaan en daarom viel er inderdaad niet veel te lezen

maar de redactie wikt weegt wankelt en dub(be)dobbelt over mijn lot, ik voel het

oh en bedankt flow, eindelijk weer een nuttige reaktie na zo'n goed begin
 
Op maandag 28 juli 2003 21:00 schreef pietje sputter het volgende:
gaat het deze keer ergens over, man met de sleutel? Wil je zo vriendelijk zijn deze keer geen censuur te plegen en de draad niet op slot te zetten.
De vrouw met de sleutel gooid hem lekker toch dicht :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan