Waarom vinden automobilisten motorrijders asociaal?

Zwaaien is passé.

Tegenwoordig doe ik nog alleen maar "The Fonz"

Fonz.jpg


eyyyyyyyy
 
Reden waarom de motorrijder altijd negatief in het licht komt? Ik zou het niet weten. Misschien omdat we in de minderheid zijn, of een heleboel andere jaloers zijn op onze stalen beesten? ...Ik zou het ook wel willen weten...

Ik geloof er niets van, want als je dat werkelijk wilde weten dan wist je het wel.
Maar het is altijd makkelijker om naar een ander(e groep) te wijzen dan zelf in de spiegel te kijken. Dus vinden motorrijders automobilisten asociaal, en andersom.
Mijn mening wijkt iets hiervan af. Aso's heb je in beide categorien, uiteraard, maar ik schat het percentage asocialen onder autombilisten op ongeveer 10%, onder motorrijders op meer dan 50%. Gebaseerd op ervaringen gedurende de vele km die ik inmiddels heb afgelegd.
Op dit fiorum zien velen dit anders, maar er zijn hier dan ook erg veel mensen met boter op hun hoofd. Degenen die het hardst schelden op blikkers vinden dat ze zelf nergens rekening mee hoeven houden.
 
Bij het inhalen wijs ik eventjes met mijn vinger naar mijn voorhoofd.... DOM!!!
Ik heb meneer tot op het bot beledigd en met een ferme zwaai wordt mijn rechterbuitenspiegel naar binnen geslagen.
Je stuur om moeten gooien.
ZUlke bestuurders kan je beter kwijt zijn dan rijk.
 
Ik geloof er niets van, want als je dat werkelijk wilde weten dan wist je het wel.
Maar het is altijd makkelijker om naar een ander(e groep) te wijzen dan zelf in de spiegel te kijken. Dus vinden motorrijders automobilisten asociaal, en andersom.
Mijn mening wijkt iets hiervan af. Aso's heb je in beide categorien, uiteraard, maar ik schat het percentage asocialen onder autombilisten op ongeveer 10%, onder motorrijders op meer dan 50%. Gebaseerd op ervaringen gedurende de vele km die ik inmiddels heb afgelegd.
Op dit fiorum zien velen dit anders, maar er zijn hier dan ook erg veel mensen met boter op hun hoofd. Degenen die het hardst schelden op blikkers vinden dat ze zelf nergens rekening mee hoeven houden.

Is natuurlijk geen eerlijke vergelijking. Er zijn vele automobilisten meer dan er motorrijders zijn. Als er dan een paar motorrijders meer "aso" zijn valt dat gelijk sneller op. Betekent niet dat er meer aso motorrijders zijn.

Jij zegt dat meer dan 50% motorrijders aso is. Dus meer dan de helft wat op de weg rijdt is volgens jou aso? Oftewel 1 op de 2 motorrijders die jij op de weg ziet MOET wel een aso zijn. Daar geloof ik nou niks van... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan