Waarom was M-F niet te bereiken?

arcadis

MF veteraan
2 mrt 2003
5.111
1
Utrecht
Beste medeforummers,

zoals jullie vast wel gemerkt hebben is M-F vanaf gisteravond tot nu niet bereikbaar geweest. Een van de harde schijven van de webserver gaf problemen en ondanks dat dit deze schijven elk een kopie hebben, werd dit niet automagisch door de hardware opgelost. '(

duderuud is vanochtend naar Amsterdam gescheurd en heeft daar de servers weer gereanimeerd en met succes.

Op dit moment draait de site weer op beide servers, maar we kunnen (nog) niet garanderen dat dit ook blijft draaien. We wachten het dus even af, maar ondertussen is M-F (en MotorFreaks) in ieder geval weer bereikbaar. :)

Groet,

duderuud en arcadis
 
Ik kreeg de neiging om mijn provider de huid vol te schelden. :X Maar het is gelukkig opgelost :} :}
 
Ik kan een betere manier verzinnen om mijn zaterdag te spenderen, maar ja, ik heb een hele grote groep hijgende MF'ers in mijn nek hé... :)

(Wel vreemd, zelf kan ik niet op MF komen zonder een proxyserver, ik denk dat meerdere mensen hier last van hebben)
 
Kreeg al afkickings verschijnselen. :)
full
 
Ik kan een betere manier verzinnen om mijn zaterdag te spenderen, maar ja, ik heb een hele grote groep hijgende MF'ers in mijn nek hé... :)

(Wel vreemd, zelf kan ik niet op MF komen zonder een proxyserver, ik denk dat meerdere mensen hier last van hebben)
klasse :}
 
(Wel vreemd, zelf kan ik niet op MF komen zonder een proxyserver, ik denk dat meerdere mensen hier last van hebben)

Nee geen last van. Dat zou alleen mogen voorkomen als de M-F server direct op je server thuis draait.

Verders goed werk "vooral zo doorgaan" (met de snelheid niet de downtime)
 
Dat komt omdat alle info van de Server komt en niet uit de Lokale Cache :+ :+


;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan