Waarom wil Europa er niet aan???

Maar in de VS mag je dan weer niet van rijbaan wisselen, dus als je in de langzame zit heb je pech (switching lanes)


wat jij schetst is van baan blijven veranderen, dus zo af en toe van baan wisselen mag wel, (Hoe komt dat overige verkeer dan op de andere baan????)

Is dus bedoelt voor mensen die gaan zigzaggen
 
dat vind ik nu een stom idee, en ik denk niet dat je weet wat voor een gevolgen dan kan hebben.
ik rij nu al 4 jaar elke dag hier in virginia, en ik HAAT het om over de grote wegen te rijden , jij denkt dat het handiger is om links in tehalen, maar in de praktijk is dat gevaarlijk, om dat je dan van alle kanten ingehaald word, en geloof me, dat geeft veel irritaties in het verkeer.
hier zie je ook mensen constant op de linker baan helft rijden en vertikken het om naar de rechter rij strook over te gaan, en dan krijg je gauw situaties , dat de verkeer in de linker en rechter rij strook op gehouden word door 2 koekblikken.
mijn vrouw is doods benauwd om over de snelweg te rijden, zij neemt altijd de achterlangs route, en dat is veel veiliger.

Ja das dus de vraag die ik eigenlijk stel. Wat heeft meer voordelen of juist minder nadelen. Als ik jou zo hoor, is het een stuk gevaarlijekr als je aan beide zeiden mag inhalen. Wel logisch eigenlijk, had alleen niet verwacht dat het tot meer irritaties zou leiden. En dat je twee banen in de gaten moet houden lijkt me niet zo erg, dat moet je nu ook wil je een beetje overzicht houden en veilig rijden. Doe ik wel tenmisnte zoveel mogelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan