Waarom wil MF groter worden??

twisted Paul

MF veteraan
16 okt 2001
2.633
20
Hoi!

Deze vraag kwam net eigenlijk bij me op.
Waarom wil het MF eigenlijk groter worden. :?


Was net ff bezig met de flyer voor de motorbeurs
(Na anderhalf uur prutsen was ik terug bij af :( ).
Via de stand op de motorbeurs gaan we o.a
proberen extra leden te krijgen.
Prachtig!! :}

Werkelijk een top idee!
Moeten we vaker doen, maar niet TE vaak...

Ik bedoel, als het TE groot wordt (zoals GoT, al
zal het zo\'n vaart wel niet lopen) zal
het dan niet erg onpersoonlijk worden? :?

Iedereen kent elkaar aardig op het forum.
Wie de flauwe geintjes maakt, wie de belgen afzeikt :+
Wie de bikkels zijn en dat soort dingen meer.

Ritjes en meetings organiseren zal een stuk moeilijker
worden als er TE veel belangstelling is...


HHmmm...waar maak ik me eigenlijk druk om.. :? zo ver
zijn we nog lang niet...
Anders maken we toch een \"Exclusive members area\" })

En nu is het tijd om te gaan drinken! :9



Maar goed, hoe groot wil iedereen dat het MF wordt? :?
 
Van mij hoeft het eigenlijk niet groter, ik heb nu al geen tijd genoeg om alle topic\'s bij te houden, als het groter wordt zal ik nog selectiever moeten worden.
Maar aan de andere kant, hoe meer zielen hoe meer vreugd, of niet :?
 
nou, zo veel interessants staat er momenteel niet
in de topics, dus wat dat betreft mag het
wel wat drukker..

Maar als we veel leden hebben is er een grote
kans dat de interessante onderwerpen meteen
tsjokvol reacties staat.

Meestal reageer ik niet op topics met meer dan
50 reacties omdat ik zo iets heb van...hier
reageert toch niemand meer op en alles wat
gezegd moest worden is al door anderen gezegd.
 
Paul, Veel plezier met het gepruts aan je flyer, maar ff on-topic; wat is groot? Er zijn nu een dikke 600?! leden en ik heb het idee dat ik nu toch vaak nog dezelfde mensen tegenkom. Maar ja, wanneer er inderdaad meer dan duizend zullen zijn, is dat dan nog zo?
Wat het doel is van groter worden zie ik ook niet echt in, ik denk dat MF daar niet veel voor hoeft te doen.
Conclusie: MF is heel tof :} :} :} en ik hoop dat het zo blijft ook al worden we groter :]
 
zoals het nu is, is het gezellig, je leert de mensen kennen. dus dit is eigenlijk goed. ok, er zijn circa 600 leden, maar hiervan zijn er een stuk of 30 actief.

groter worden is commercieel gezien goed, misschien dan voor die 30 een apart stukje? :?

als ik er ook bij mag })
 
Dat de M-F groter word is niet echt een probleem, alleen de ellende word dat je op een gegeven moment een topic voor de tigste keer voorbij ziet komen. Ook neemt idd het aantal onzintopics dan sneller toen. Word je niet echt vrolijk van.
 
Groter mag best, zeker in deze komkommertijd :( ...

En hoeveel actieve posters zijn er nu helemaal? 40 á 50 hooguit denk ik, dus zo gek veel is dat niet.

Meer is beter zeg ik altijd maar, tenzij je overstapt van 600 naar 1000 CC SS natuurlijk :P ...
 
Jah, groter mag zeker. Er blijft toch nog altijd een \'harde kern\' over die elke dag MF op de monitor heeft staan.

En met meer mensen kunnen de discussies misschien ook weer wat pittiger worden, dat mag wel eens 8-)




edit: ff fatsoenlijker Nederlands gebruikt
 
Laatst bewerkt:
Zoals rEPLICa al zegt, we hebben dan wel dik 600 leden maar er zijn misschien maar 50 gebruikers die regelmatig posten, en dat mogen er nog wel wat meer zijn.

Maar inderdaad kan ik me iets voorstellen bij twisted Paul zijn redenatie, en daar zullen we ook voor moeten oppassen, dat het onzingehalte niet te hoog wordt enzo.

Oh ja, twisted Paul: je hoeft niet steeds een enter te geven aan het eind van een regel in je reactiescherm. ;)
 
Laatst bewerkt:
Zoals rEPLICa al zegt, we hebben dan wel dik 600 leden maar er zijn misschien maar 50 gebruikers die regelmatig posten, en dat mogen er nog wel wat meer zijn.

Maar inderdaad kan ik me iets voorstellen bij twisted Paul zijn redenatie, en daar zullen we ook voor moeten oppassen, dat het onzingehalte niet te hoog wordt enzo.

Oh ja, twisted Paul: je hoeft niet steeds een enter te geven aan het eind van een regel in je reactiescherm. ;)

Om op te passen dat er niet TE veel (of zelfs GEEN) onzin topics komen zijn er toch de modjes??

Enne, idd zijn er natuurlijk maar een paar die tot de \"harde kern\" van MF behoren. Kijk maar naar de TOP100 lijst, de onderste heeft....45 berichten?!! kan je nagaan hoeveel \"echte vaste\" gebruikers MF dus heeft. Ik denk dat met de juiste opzet MF nog wel heel wat kan groeien....

op naar de 1000 :]
 
Om op te passen dat er niet TE veel (of zelfs GEEN) onzin topics komen zijn er toch de modjes??

Enne, idd zijn er natuurlijk maar een paar die tot de \"harde kern\" van MF behoren. Kijk maar naar de TOP100 lijst, de onderste heeft....45 berichten?!! kan je nagaan hoeveel \"echte vaste\" gebruikers MF dus heeft. Ik denk dat met de juiste opzet MF nog wel heel wat kan groeien....

op naar de 1000 :]
Inderdaad is dat werk voor de moderators maar de grens is soms vaag, wanneer is iets grappig en leuk (en wel toegestaan) en wanneer is iets echte onzin? Die grens is soms moeilijk te bepalen en wat volgens de ene moderator wel kan, kan volgens de andere weer niet, we blijven nou eenmaal mensen met verschillende inzichten. :)

En ik ben met Unstable eens dat het mooi zou zijn als we de 1000 members halen. :)
 
mag wel grooter als het maar over brommer blijft gaan.
en niet van die gasten die aleen maar onzin poosten.

Verd*mme! Schrijf ik eens iets in een post over m\'n brommer wordt ik er op een \"hardhandig\" op gewezen dat het een MOTOR-forum is! en dan wordt dit gezegd! ;)

Maar deze grote is wel fijn, als je een paar drukke dagen (met iets anders dan M-F)hebt dan mis je al zo veel!
MAAR als je een paar dagen niks beters te doen dan M-Ffen (heb ik nogal eens) dan wordt er weer veel te weinig gepost \ '(

Conclusie; nog een paar grote posters zouden wel welkom zijn (pooh en Rev wannabe\'s)
 
Ik denk dat de harde kern vaker offtopic dan ontopic praat. Kan niet anders!

Als je alleen maar zinnige dingen over motoren te vertellen hebt, dan kan je nooit zo vaak online zijn.
Je krijgt alle dagen van de week niet vol met alleen maar hele nuttige/zinnige dingen over motoren...

Toch?
 
Ik denk dat de harde kern vaker offtopic dan ontopic praat. Kan niet anders!

Als je alleen maar zinnige dingen over motoren te vertellen hebt, dan kan je nooit zo vaak online zijn.
Je krijgt alle dagen van de week niet vol met alleen maar hele nuttige/zinnige dingen over motoren...

Toch?
Yesss, you\'re right. :)
Mee eens dus.
 
Lekker groot worden à la GoT:

FAQ:
- Ik krijg geen toegang tot \"Algemene praat\" terwijl ik wel toegang heb tot de andere fora.
Om toegelaten te worden tot \"Algemene praat\" dien je 150 posts te hebben gedaan in het forum \"Techniek\".
- Ik heb twee linkerhanden en kan dus geen nuttige posts doen in \"Techniek\". Is er een mogelijkheid om toch toegang te krijgen tot \"Algemene praat\"?
De gestelde grens van 150 posts wordt verlaagd met 10 posts per toegemeelde kopie van een bekeuring. Onmiddellijke toegang tot \"Algemene praat\" kan alleen worden verkregen door het aantoonbaar berokkenen van (politieke) schade aan minister Netelenbos.

;)
 
Misschien een beetje offtopic (maar dan wellicht juist ontopic ;) ) maar wat is GoT, want ik heb het niet kunnen vinden...

Groetjes
Elske
 
Misschien een beetje offtopic (maar dan wellicht juist ontopic ;) ) maar wat is GoT, want ik heb het niet kunnen vinden...

Groetjes
Elske

http://gathering.tweakers.net Een forum als dat maar dan voor de IT-nerd. Dit forum is ontstaan uit een gigantisch (we zaten aan ruim 2000 posts toen ze\'t op slot legden) topic daar dat gesloten werd omdat het de layout vernaggelde :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan