Waarom word er toch altijd

idd, ik krijg soms ook wel opmerkingen als ik zonder motorpak op de motor kom.

Verder krijg ik van (meestal oudere) dames alleen te horen dat ik er stoer of ruig uit zie met die kleren aan en dat soort gein.

Hehehe, m'n ex-vriendin vond vooral die Dainese rugbeschermer wel errug geil staan, aangezien dat ding strak zit en zo'n fijnmazig netstructuur heeft en daardoor doorschijnend is (op de kunststof beschermstukken na natuurlijk). Persoonlijk vind ik dat weer erg gay staan en doe ik er het liefste zo snel mogelijk de leren jas er overheen. (No offence @ gay people natuurlijk :+ )
 
De dames reageren allemaal heel leuk en aardig.
Het zijn voornamelijk de kerels die zich zo kinderachtig gedragen......
 
De dames reageren allemaal heel leuk en aardig.
Het zijn voornamelijk de kerels die zich zo kinderachtig gedragen......

gewoon stiekum jaloers joh, trek me er niks van aan. vind het allang best dat ze snappen dat ik met de motor ben, en niet vragen 'goh ben je op de motor' en dat ik dan moet zeggen 'nee ik loop met 20 graden altijd graag de hele dag in het leer rond'
 
...
Wel van dames die naar je kruis kijken :X
...

Ja inderdaad !

Op werk bij binnenkomst moet ik elke ochtend langs de receptie en balie lopen waar 7 juffrouwtjes op een rij zitten...

Natuurlijk krijg je reacties zoals: goeiemorguh motormuis, he speedy, lkr strak hoor, mannen in leer zijn altijd sexy dat soort domme humor.

En dan MOETEN ze gewoon even ene blik naar je kruis werpen omdat het daar zo lkr strak zit, en als jij een keer na de tieten kijk.....Dan ben je onbeschoft en je hoort naar der gezicht te kijken :?

:Z vrouwen B|
 
OK ik begrijp dus uit de reakties dat zoiets tijdelijks is. :)
Moet gewoon vaker in het leer naar het werk.
 
zo vreemd gereageerd door je collega's als je in je lederen motorpak binnen komt lopen?

Vandaag ook weer.
Ik kom binnen en iedereen ligt in een deuk :? hahahahaha :?
"Hey heb je een nieuwe broek?"
"Ben je homo geworden ofzo?"
"Ik zou nooit zo'n pak aantrekken hoor"
"Waarom heb je een bochel in je nek?"
"Zoh hee stoer hoor"

En nog veel meer van dat soort opmerkingen


Leuk hoor.......NOT

Vervolgens krijg je van die oeverloze discussie over wel of niet een leren pak.
Hebben meer collega motorrijders daar last van?

Nee, heb ik gelukkig geen last van, ik heb bovendien nog een collega (ook vrouw) die regelmatig op de motor naar het werk komt. Volgens mij zijn jouw collega's gewoon

JALOERS!!!

:P
 
ik heb 2 collega's die nog steeds mank lopen van hun close encounter met 'maatje 48 Alpinestars... sindsdien geen commentaar meer gehad B|
 
gewoon stiekum jaloers joh, trek me er niks van aan. vind het allang best dat ze snappen dat ik met de motor ben, en niet vragen 'goh ben je op de motor' en dat ik dan moet zeggen 'nee ik loop met 20 graden altijd graag de hele dag in het leer rond'
Elke keer weer... B| en dan niet snappen dat je een beetje geirriteerd reageert. |(

OK ik begrijp dus uit de reakties dat zoiets tijdelijks is. :)
Moet gewoon vaker in het leer naar het werk.
Is dus niet altijd tijdelijk... :X
 
Met collega's heb ik niks van doen.
Die zie ik 2 keer per. Als ik dan in me leren pak binnen kom, zeggen ze alleen maar: "Weer op de motor gekomen, dat heb je slim bekeken!!!"

Is nl in Amsterdam en op vrijdagmiddag/-avond en dus file. Waar ik dan lekker tussendoor vlieg. Denkend aan mijn collega's die er al uren file rijden op hebben zitten.

Als ik op mijn werk binnenkom in me gewone kleren en het is goed weer, dan krijg ik de vraag/dringend verzoek waarom ik niet op de motor ben en wanneer ik dat weer eens doe :}

Kom ik in me pak binnen dan zijn ze blij als een kind en rennen ze naar buiten.
Er ff opzitten hoort en dan ook bij :}

Ik wordt nagestaard als ik met motor dorp in ga voor boodschappen. Gewoon in winkels/bedrijven eigelijk.
Denk dat ze iets denken in de trant van "Welke planeet komt die vandaan :? "

Ik kijk dan altijd ff vragend terug, like this smilie :?
 
Directeur: 'Ben je op de motor?'
Ikke: 'Nee, ik rij vanavond met jou mee terug, dus wat extra beschermende kleding kan geen kwaad'

stilte.....

})
 
Ach, het went allemaal. Toen ik nog een leren combi had, ging ik vaak naar vergaderingen (in een ander pand) gekleed in leren broek, overhemd en stropdas ;) De eerst keer kijkt iedereen je raar aan, de tweede keer alleen de nieuwkomers en daarna vragen ze alleen nog maar wat er aan de hand is als je een keer niet op de motor komt.

Met een leren raceoverall heb ik het nog niet geprobeerd, maar dat ziet er ook wel erg apart uit.

Overigens als ik daarmee verschijn op m'n werk, krijg ik ook allerlei opmerkingen. Meestal van niet motorrijders en die weten überhaupt niet waar het over gaat.....
 
Directeur: 'Ben je op de motor?'
Ikke: 'Nee, ik rij vanavond met jou mee terug, dus wat extra beschermende kleding kan geen kwaad'

stilte.....

})
Is wel de klassieke domme opmerking...

Volledig in leren pak en dan vragen: 'Ben je op de motor?'.

'Nee... Zo zit ik altijd in de auto...' |(

Duh... :X
 
Ik vertel ze gewoon altijd dat m'n airbag kapot is en ik daarvoor maar wat extra bescherming heb aangetrokken.
 
jaloers! dat jij zoiets moois aan kan trekken en er mee weg kan komen ook :+ :+
Dat hou ik me zelf dus ook voor. :)
Ik kan lekker :] terwijl zij allemaal in hun koekblik in de file moeten aansluiten 8-)

En wat betrefd de vrowutjes, die vinden het allemaal wel lekker, zo'n kerel in een elren pak.
 
De ene keer kom ik op de motor, dus stap ik in vol ornaat in pak binnen, wordt er niets gezegd.

De volgende dag kom ik in mijn gewone kloffie binnen, met zwarte (winter-)jas, vraagt iedereen: hey, ben je met de motor? B| :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan