Waarom word er toch altijd

Tsja, als je er ook bij loopt als een kruising tussen een koe, een toverbal, Pipo de Clown en Quasimodo, met een paar laarzen die er uit zien als orthopedische steunberen voor een polio-lijder met lepra, dan kun je ook niet verwachten dat je geprezen wordt om je goede smaak....

Wat je toch af en toe rond ziet rijden en lopen, het is soms van een tandglazuurafbijtende wansmaak. Alsof het de hele zomer carnaval en gay-parade is. En dat alles onder het mom van "beschermende kleding".

Maar ja, je vrienden en Rossi hebben het ook, dus dan moet je wel. Tot je jezelf op een dag in de spiegel ziet, wakker schrikt en denkt: "Jezus, ik loop dus echt voor aap".

Wees dus blij als je collega's je een stukje feedback geven op weg naar dat moment van inzicht. Zie het maar als een "leermoment". :)
En wat voor een chopper rijdt u? :+
 
Ik heb geen leren pak, maar als ik 's morgens in m'n motorkleding op het werk kom dan zijn er altijd wel een paar collega's die één of andere opmerking hebben.
De één leuk, de ander wat spottender.

Maar als je dan een praatje maakt, dan komen we meestal wel tot de conclusie dat het toch wel verstandig en noodzakelijk is om beschermende kleding aan te trekken op de motor.

Maar ja, ambtenaren zijn sowieso verstandige mensen ............. O-)
 
Ik heb geen leren pak, maar als ik 's morgens in m'n motorkleding op het werk kom dan zijn er altijd wel een paar collega's die één of andere opmerking hebben.
De één leuk, de ander wat spottender.

Maar als je dan een praatje maakt, dan komen we meestal wel tot de conclusie dat het toch wel verstandig en noodzakelijk is om beschermende kleding aan te trekken op de motor.

Maar ja, ambtenaren zijn sowieso verstandige mensen ............. O-)
Dat dan weer wel.

Ik zeg trouwens niet dat elke collega hier bij mij op de afdeling zo raar reageerd hoor.

Gelukkig zijn er ook nog andere motorrijders die hetzelfde meemaken.
 
ik maak het ook vaak genoeg mee, wat dan wel op gaat vallen is hoe origineel iedereen is, als het koud is vragen ze: is het niet koud? als het mist vragen ze: zo is dat niet lastig met die mist en als het warm is vragen ze: nu zeker wel lekker weer om te rijden he. maar goed altijd wel leuk zo zit je in ieder geval nooit zonder gespreksstof.

moet je trouwens eens in je fietskleding (strakke broek met zeem) door het gebouw heen lopen krijg je helemaal veel aandacht :)
 
ik maak het ook vaak genoeg mee, wat dan wel op gaat vallen is hoe origineel iedereen is, als het koud is vragen ze: is het niet koud? als het mist vragen ze: zo is dat niet lastig met die mist en als het warm is vragen ze: nu zeker wel lekker weer om te rijden he. maar goed altijd wel leuk zo zit je in ieder geval nooit zonder gespreksstof.

moet je trouwens eens in je fietskleding (strakke broek met zeem) door het gebouw heen lopen krijg je helemaal veel aandacht :)
Nahhhhh dank je, een fiets moet bij mij alleen maar gemotoriseerd zijn ;)
 
*D

Er zijn gegarandeerd ook "werkgevers" die 't waarderen dat je geheel in 't leer verschijnt.

met name in bepaalde horeca enzo...

8-)
 
Kwam dinsdagmiddag aan op school, staan er twee meiden van een andere school op het grasveld de aandacht te trekken van een paar van onze leerlingen in een lokaal. Steentjes tegen de ramen, hoop geschreeuw en gezwaai. Ik stap af, parkeer m'n motor, loop in vol ornaat, helm onder de arm naar de dames toe en geef te kennen dat ze als de gesmeerde bliksem moeten wegwezen. E¨¦ntje wil een grote bek terug geven, maar bedenkt zich...

Motorkleding, ook aan te raden voor docenten die meer gezag willen hebben... :)

En verder krijg ik alleen commentaar als ik me sta om te kleden (nou ja, laarzen verwisselen voor schoenen en textielpak uit waar ik mijn gewone kleding onder draag): "Veel werk hoor!" Klopt, maar het is het waard!
 
Terug
Bovenaan Onderaan