waarom zie je zo weinig suzuki's TL1000R's

Ik zie d'r juist best veel... Ja niet zo veel als CBR-etjes, maar goed, daar zijn er volgens mij meer van verkocht.
 
omdat ze weinig verkocht zijn.. :P

Er zal wel een mooier/beter alternatief zijn geweest.
Je ziet ook veel meer R1's dan ZX9R's
 
miskend talent
nixweiss.gif
 
Omdat het ontiegelijke klote dingen zijn als je ze gaat gebruiken waar ze voor verkocht zijn,omdat er dus veel de schroothoop op zijn gereden :]
 
Volgens mij hebben dien TLR's destijds veel slechte publiciteit gehad ivm met tankslappers... toen hebben ze er later een stuurdemper opgezet om dit te verhelpen... dat heeft qua verkopen schijnbaar niet veel geholpen. Ook het feit dat ie niet in de Superbikes is ingezet zel wel hebben meegeholpen (van die lui die alleen een motor hebben voor de show). Of ben ik num
 
Ik denk dat ook veel mensen zo lang aan het uiterlijk hebben moeten wennen, dat ze ondertussen al wat anders hadden gekocht.
 
1. Betere alternatieven voor dezelfde prijs?
2. Slechte reputatie: vele modificaties en achterdempings problemen
3. Deed niet mee aan de superbikes
4. Ziet er minder fraai uit (persoonlijke mening)
 
1. Betere alternatieven voor dezelfde prijs?
2. Slechte reputatie: vele modificaties en achterdempings problemen
3. Deed niet mee aan de superbikes
4. Ziet er minder fraai uit (persoonlijke mening)

:^

plus het tankslabber-verhaal... ook niet goed voor de verkoop.
En inderdaad errug lelijk.
 
Omdat het ontiegelijke klote dingen zijn als je ze gaat gebruiken waar ze voor verkocht zijn,omdat er dus veel de schroothoop op zijn gereden :]
Er zullen hier idd een heleboel in de pleuris gereden zijn, er wordt waarschijnlijk enkel mee gereden met heel goed weer (heeft geen regen nodig om raar te doen in de bochten)
 
Omdat hij er niet uitziet (persoonlijk)
Omdat de TLS al een hele berg negatieve publiciteit over zich heen had gekregen
Omdat hij veel te lomp/zwaar was
Omdat hij niet werd ingezet in het WSB
Omdat mensen veel liever een R1 of Fireblade kochten
 
Hallo TL


Volgens mij hebben dien TLR en s's destijds veel slechte publiciteit gehad ivm met kinderziektes.
Ik rij al 2jaar TL1000s en vermaak me prima.
Je kunt het namelijk op twee manieren zien:1is dat een TL stuurmans kunsten vereist,en 2 is dat er daarom maar een paar rijden.
:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan