Waarom zijn Diversions (600) zo goedkoop?

Idd, maar diversions zijn nog altijd goedkoop, dus het topic is nog niets van z'n actualiteit verloren. :p

Paar weken geleden mijn eerste motor gekocht, diversion uit 2005, had toen 18K gereden en hij bevalt na 2500 kilometer nog altijd uitstekend. Gebruik hem voornamelijk voor ww-verkeer en ga mijn DIY-mechanic skills weer wat opbouwen. Dat is waarschijnlijk een van de redenen dat ze zo goedkoop zijn. De techniek is bijzonder simpel.
 
Laatst bewerkt:
Ik rij ook al 2 jaar trots met mijn diversion 600, als je hem een neetje pimpt en mooi kuist staalt hij toch ook wat uit... en ik moet eerlijk zeggen dat ik hem soms uitmelk vanwege de 60pktjes maar, dat ik ook met iedereen mee rij in bochtige wegen, ook hoe hard ze ook gaan.
Mijn voetsteuntjes zijn al redelijk ingekort, en schaamranden 1mm van de rand (voetsteunjes).
Het is meer de piloot dat het doet dan de motor zelf.
Natuurlijk op rechte baan +200 is het over, maar dat wil ik ook niet op de openbare weg dus...

Wou dit even mee delen aangezien er hier in vorig pagina zeggen dat hij niet vooruit gaan en geen bochtjes kan maken.

Maar stiekem mis ik ook iets zwaarders vb, FZ1000, Aprilia Shiver 750.
Maar wat al altijd gezegt geweest is; dat motorrijders altijd wel van een andere motor dromen, een toer dan eens sporttour, supersport, monobike, custom....., meer pk's minder pk's maar dan leniger in de bochten..... Vandaar rij ik rustig verder met de div.

ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs
 
Terug
Bovenaan Onderaan