Waarom zo rustig?

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.517
2.095
Nederland
Is iedereen aan het rijden ofzo? Het is echt hardstikke rustig op M-F. Zit me hier half te vervelen op m\'n werk, en nu zelfs ook hier !

Klim in je pen, of in dit geval, in je toetsenbord ;)
 
Pfff ik ben net aan het bijkomen van de val......

(mijn tafel brak doormidden na de poging in mijn toetsenbord te klimmen }) )
 
Is iedereen aan het rijden ofzo? Het is echt hardstikke rustig op M-F. Zit me hier half te vervelen op m\'n werk, en nu zelfs ook hier !

Klim in je pen, of in dit geval, in je toetsenbord ;)

Wat heb je liever? Meer posts ook al zijn het onzin posts of iets minder en allemaal waar je wat aan hebt?
Anders start nog een paar topics (die een beetje interessant zijn).
 
Ik heb eindelijk weer eens gereden sinds weken, was wel kloteweer maar toch 80 km gereden net.

Kwam er net ook achter dat ABS toch best handig kan zijn in de regen, een blokkerend voorwiel bij iets harder remmen is niet echt fijn. :+
 
de winter is nu eenmaal een jaarlijks dieptepunt bij motorrijders.

de meeste zijn spijtiggenoeg nog steeds luxe-beestjes die bij de minste drup regen of daling van temperatuur de motor op stal laten ;)

waar zijn nu eigenlijk die stoere bikers gebleven??

en hebben we geen hell angels in de M-F rangen?
waarschijnlijk niet, te druk bezig met leren lezen...
 
Wat heb je liever? Meer posts ook al zijn het onzin posts of iets minder en allemaal waar je wat aan hebt?
Anders start nog een paar topics (die een beetje interessant zijn).

Het meeste is hier onzin, en het is dus nog rustig ook.
 
Ik heb eindelijk weer eens gereden sinds weken, was wel kloteweer maar toch 80 km gereden net.

Kwam er net ook achter dat ABS toch best handig kan zijn in de regen, een blokkerend voorwiel bij iets harder remmen is niet echt fijn. :+

Goedzo ;) Eindelijk weer gereden, je mocht jezelf al bijna geen motorrijder meer noemen ;)
Een blokkerend voorwiel is niet leuk nee, voor en achterwiel samen blokkeren is ook niet leuk, trust me :)
 
Ik heb eindelijk weer eens gereden sinds weken, was wel kloteweer maar toch 80 km gereden net.

Kwam er net ook achter dat ABS toch best handig kan zijn in de regen, een blokkerend voorwiel bij iets harder remmen is niet echt fijn. :+

Kijk Rev :} , dat is de juiste instelling. Ik heb net zelf ook nog even een stukkie gestuuurd :] . Even bij een vriend zijn nieuwe huis bekeken en natuurlijk met een omweggetje weer terug. Het is absoluut niet koud, alleen in de regen rijden is niet echt fijn. Beslagen vizier, slippend achterwiel (bij iets te enthousiast remmen voor de verkeerslichten) en ik ben een beetje onzeker qua grip in de regen. Dus ik rij als een mietje :(
 
Op het werk heb ik tijd zat om hier vanalles te te posten, maar het is nu weekend en dan heb ik, gelukkig, zat andere dingen te doen.
 
Op zaterdag 01 december 2001 18:14 schreef Niek Boevink het volgende:
Het forum zou juist in deze tijd drukker moeten zijn, aangezien het KUT :r weer is en de meeste mensen binnen zitten.....
Sja, tijdens het rijden doe je indrukken op die je dan weer wil delen met anderen.
In de winter zien velen hun fiets niet eens dus ook niks over te vertellen he.
 
We kunnen ook vertellen hoe mooi hij in de schuur staat :) Moet zo weer werken :( verder ook niets te melden :P
 
Het is hier weer zo rustig \ '(

Vanmiddag was het nog even lekker druk met de (belgen)moppen maar nu is het weer errug stil.
Is iedereen de stad in ofzow? (ik vandaag nie)
 
Het is hier weer zo rustig \ '(

Vanmiddag was het nog even lekker druk met de (belgen)moppen maar nu is het weer errug stil.
Is iedereen de stad in ofzow? (ik vandaag nie)
Ik ben er ook nog :) maar zit zo nu en dan ook al es verbaasd te kijken, van lekker druk naar uitgestorven...vaag.
 
Ik heb vanmiddag ook even mijn R1 weer vuil gemaakt. Ik merk wel dat het weer en angst voor een boete er toch voor zorgt dat het gas niet meer vol open gaat. \ '(
 
Ik heb vanmiddag ook even mijn R1 weer vuil gemaakt. Ik merk wel dat het weer en angst voor een boete er toch voor zorgt dat het gas niet meer vol open gaat. \ '(

Ja, jij had laatst een dike boete gehad hé?
En rustig touren met een R1 is zal ook wel niet alles zijn.

Zal nog wat worden met mij, straks tijdelijk rijbewijs, moet ik 5 jaar (waarvan 3 jaar zonder vermogens restrictie) niet meer dan 30km/u te hard rijden...
In het begin zal het nog wel te doen zijn; oude motor ivm weinig geld en 25kw maar wat als ik straks (nou ja, over een paar jaar) een snellere motor heb?

En wat is 30km/u te hard? 80 waar je 50 mag, 110 waar je 80 mag, 150 waar je 120 mag, eigenlijk niks...
 
Is iedereen aan het rijden ofzo? Het is echt hardstikke rustig op M-F. Zit me hier half te vervelen op m\'n werk, en nu zelfs ook hier !

Ik snap juist niet dat het overdag altijd zo druk is op M-F, moet iedereen dan niet gewoon werken? Of is iedereen zogenaamd aan het werk en zit ondertussen op M-F?
Ik was vanmiddag vrij en natuurlijk zat ik op de weg. :] De Virago was wel pas gepoetst, maar ik kon het toch niet laten om even te gaan rijden. Koud is het inderdaad niet, maar ik ben toch blij met mijn nieuwe winterhandschoenen, ze zijn waterdicht. :) Is toch wel zo prettig.
 
Ja, jij had laatst een dike boete gehad hé?
En rustig touren met een R1 is zal ook wel niet alles zijn.

Zal nog wat worden met mij, straks tijdelijk rijbewijs, moet ik 5 jaar (waarvan 3 jaar zonder vermogens restrictie) niet meer dan 30km/u te hard rijden...
In het begin zal het nog wel te doen zijn; oude motor ivm weinig geld en 25kw maar wat als ik straks (nou ja, over een paar jaar) een snellere motor heb?

En wat is 30km/u te hard? 80 waar je 50 mag, 110 waar je 80 mag, 150 waar je 120 mag, eigenlijk niks...

op de snelweg kun je tot 48 km /u te hard gaan kost je wel 575 piek maar niet je rijbewijs ook dat heb ik al een keer gehad.
 
op de snelweg kun je tot 48 km /u te hard gaan kost je wel 575 piek maar niet je rijbewijs ook dat heb ik al een keer gehad.

Tsja de motoren waar wij (jij ook dus) mee rijden rijdt je minimaal al 48 kilometer te hard mee Raul dus hmm
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan