waarom zoveel gsxers?

Volgens rijden helemaal niet zoveel mensen GSX-R! Vooral hier op het forum zijn erg veel mensen die Gixxer rijden :} , maar in real life zie ik ze niet zo veel. Zie veel meer R1, R6, Blades, CBR'etjes.... helaas maar waar. Ook in de verkoopcijfers staan geloof ik bij de supersports de R6, R1, CBR en FireBlade in de top 10 (zie Moto73) en geen enkele Gixxer! Sterker nog... volgens mij stond geen enkele Gixxer in wat voor toplijstje qua verkopen in heel Europa... Echt erg kan ik het niet vinden, heb je tenminste nog iets 'speciaals'. Maar ik vind de Gixxer gewoon de mooiste.... en rijd het lekkerste (beter dan R6 vind ik). Vooral qua zitpositie (lekker actief), uiterlijk, stabiliteit bij stuurgedrag en gluid :9
Remmen vind ik minder... '(
 
Volgens rijden helemaal niet zoveel mensen GSX-R! Vooral hier op het forum zijn erg veel mensen die Gixxer rijden :} , maar in real life zie ik ze niet zo veel. Zie veel meer R1, R6, Blades, CBR'etjes.... helaas maar waar. Ook in de verkoopcijfers staan geloof ik bij de supersports de R6, R1, CBR en FireBlade in de top 10 (zie Moto73) en geen enkele Gixxer! Sterker nog... volgens mij stond geen enkele Gixxer in wat voor toplijstje qua verkopen in heel Europa... Echt erg kan ik het niet vinden, heb je tenminste nog iets 'speciaals'. Maar ik vind de Gixxer gewoon de mooiste.... en rijd het lekkerste (beter dan R6 vind ik). Vooral qua zitpositie (lekker actief), uiterlijk, stabiliteit bij stuurgedrag en gluid :9
Remmen vind ik minder... '(
Conclusie: internetters rijden GSXR! (op BT010's haha :X )
 
Ik wilde per sé een 750. Ik was altijd een ZXR fan maar ik baalde er van dat kawasaki al jaren niks meer aan de ZXR had gedaan. Yamaha verwaarloosde haar 750 rijders ook al door alleen de superdure R7 te produceren. Suzuki daarentegen verwende haar rijders juist door de superspectaculaire SRAD te maken. In vergelijkingstests kwam de suzuki er zo veel beter uit dan de ZXR dat de keuze voor mij wel erg makkelijk werd. Dit is mijn eerste Suzuki en ik ben er zeer tevreden over.
100% and totall agree!! :^ en :} :} !!
 
Conclusie: internetters rijden GSXR! (op BT010's haha :X )

Of: MF'ers rijden met Gixxers en BT010's ---> Conclusie: elke MF'er met Gixxer en BT010 verdient via Bridgestone 1 gratis set banden per jaar en van Nimag korting op aanschaf nieuwe Gixxer voor gemaakte reclame! *D
 
1 Fujiwara Katsuaki Alstare Suzuki Suzuki GSX 600R 1'37.687
2 Vermeulen Chris Ten Kate Honda Honda CBR 600RR 1'37.839
3 Muggeridge Karl Ten Kate Honda Honda CBR 600RR 1'37.927
4 Ulm Robert Team Klaffi Honda Honda CBR 600RR 1'37.940
5 Teuchert Jörg Yamaha Deutschland Yamaha YZF R6 1'38.101
6 Nannelli Gianluca Lorenzini by Leoni Yamaha YZF R6 1'38.282
7 Riba Pere Kawasaki R.T. KRT Kawasaki ZX6RR 1'38.355
8 Foret Fabien Kawasaki R.T. KRT Kawasaki ZX6RR 1'38.401
9 Kellner Christian Yamaha Deutschland Yamaha YZF R6 1'38.423
10 Daemen Werner Van Zon Honda T.K.R. Honda CBR 600RR 1'38.597
11 Cogan Christophe Dark Dog Honda BKM Honda CBR 600RR 1'38.646
12 MacPherson Iain Van Zon Honda T.K.R. Honda CBR 600RR 1'38.817
13 Corradi Alessio Italia Spadaro F.R. Yamaha YZF R6 1'38.856
14 Sanna Simone Yamaha Belgarda Yamaha YZF R6 1'38.860
15 Schulten Michael Alpha Technik-Honda Honda CBR 600RR 1'38.882
16 Parkes Broc Dark Dog Honda BKM Honda CBR 600RR 1'38.913
17 Scalvini Gianluigi Team Klaffi Honda Honda CBR 600RR 1'38.981
18 Vd Goorbergh Jurgen Yamaha Belgarda Yamaha YZF R6 1'39.386
19 Lagrive Matthieu Yamaha France - Ipone Yamaha YZF R6 1'39.637
20 Sofuoglu Kenan Yamaha Voiges Yamaha YZF R6 1'40.289
21 Vankeymeulen Didier Saveko Racing Team Kawasaki ZX6RR 1'41.128
22 Andersen Kai Borre Saveko Racing Team Kawasaki ZX6RR 1'41.203
23 Cruciani Stefano Kawasaki Bertocchi Kawasaki ZX6RR 1'42.388
24 Vd Bosch Thierry Yamaha France - Ipone Yamaha YZF R6 1'44.997

er rijd 1 !!!!!!! gixxer mee rara op welke plaats die staat !!!!!!!!! :}
 
ik vraag me af waarom er zoveel mensen met de gsx rijden
kunnen jullie me eens goed inlichten waarom?
rijd suzuki dan zo heerlijk?

Wil je het eerlijk weten?

Prijs/PK verhouding, voor alle andere racers betaal je in verhouding meer.
 
Volgens rijden helemaal niet zoveel mensen GSX-R! Vooral hier op het forum zijn erg veel mensen die Gixxer rijden :} , maar in real life zie ik ze niet zo veel.
Dat komt omdat hier de echte motor die-hards op forum zitten,en die weten nu éénmaal hoe het is om met een Gixxer te rijden.
:] :] :] :] :]
 
Voor mij is de prijs vooral doorslaggevend geweest. Ik heb ook gekeken naar een kawa, maar is toch weer net te duur als je het mooie model van 98 wilt hebben. Honda cbr van voor 98 valt direct af, vanwege de looks. En dan blijft die geweldige SRAD over, simpel toch. In 97 had je trouwens maar 1 mooi model en dat was gewoon de gsxr....
 
Of: MF'ers rijden met Gixxers en BT010's ---> Conclusie: elke MF'er met Gixxer en BT010 verdient via Bridgestone 1 gratis set banden per jaar en van Nimag korting op aanschaf nieuwe Gixxer voor gemaakte reclame! *D

Bridgestones...!?!?! En dan zoals v.d. Goorbergh achterin rijden zeker ha ha... geef mij maar Dunlops onder m'n Gixxer.....!! })
 
Ik heb vandaag nog het motorblok van een GSX400 vervangen. Heb er nog nooit op gereden. Ben benieuwd als ie morgen weer loopt hoe dat rijdt.
 
Het optrekken met een 1000 is zeer sterk te vergelijken met........ iets anders heel lekkers. :9


Nee joh.... er is niets lekkerders dan ..
rubbel.gif
.. met je GSX-R1000
 
Terug
Bovenaan Onderaan