waarom....

@rno#rr

Die hard MF'er
16 feb 2003
926
0
Maastricht
Ze zijn dit weekend weer met vrachtwagens bezig geweest op ons mooie TT circuit ;( ....elke keer als die K****dingen op het circuit geweest zijn,zijn de gevolgen ervan weer goed te merken,asfalt kapot,scheuren in het asfalt..belachelijk veel rubber op de baan...die dingen zijn toch niet bedoeld voor op het circuit :?

 
Laatst bewerkt:
Ze zijn dit weekend weer met vrachtwagens bezig geweest op ons mooie TT circuit ;( ....elke keer als die K****dingen op het circuit geweest zijn,zijn de gevolgen ervan weer goed te merken,asfalt kapot,scheuren in het asfalt..belachelijk veel rubber op de baan...die dingen zijn toch niet bedoeld voor op het circuit :?
Asfalt beschadigd.......g.dv.r.dom.e,maarre hersteld men dit direct na dat truck festival?
 
Tsja, ik snap er ook niks van. Op zich prima hoor, zulke races, vind het zelf ook genieten om daar naar te kijken, maar doe dat dan het liefst in het laatste weekend van het seizoen of in ieder geval niet vlak voor (een WK notabene) motorrace evenement.... |(
Uitkomen Meeuwenmeer schijnt het asfalt flink te zijn verzakt, grasstroken voor de grindbakken zijn er compleet uit gereden, scheuren in het asfalt en wat dacht je van alle olie en remvloeistoffen op de baan!
Vorig jaar zijn er na de Rizla Racing Day enorm veel ongelukken gebeurt in de Nationale bocht, nadat daar bij een aantal klappers enorm veel olie op de baan terecht is gekomen. Dit is wel weg geveegd en gespoten, maar kwam een week later nog steeds 'omhoog borrelen'. Porky kan er trouwens over mee praten, die is daar ook onderuit gegaan dat weekend!

Ze zijn na afloop van de races wel met een stoet veegwagens over het circuit heen getrokkken om zoveel mogelijk rubber en troep van het circuit af te vegen, maar ik zie komend weekend enorm veel ongelukken gebeuren, helaas '(
 
Het zal wel veel geld in het laatje brengen :?
En het zal wel met een volle agenda te maken hebben, dat ze het een week voor de 500km race doen, erg slim is het niet :r

Overigens ik kan me herinneren dat Bernie Eikelstein voor circuits waar een F1 race wordt gehouden eist dat in het weekend ervoor er geen andere races zijn. Ook geen motorraces. Zit iets in
 
En dan volgende week de Endurance-race op het circuit. Ik ben erg benieuwd hoe het daar zal aantreffen Arno. Hou je ons op de hoogte?
 
Ze zijn dit weekend weer met vrachtwagens bezig geweest op ons mooie TT circuit ;( ....elke keer als die K****dingen op het circuit geweest zijn,zijn de gevolgen ervan weer goed te merken,asfalt kapot,scheuren in het asfalt..belachelijk veel rubber op de baan...die dingen zijn toch niet bedoeld voor op het circuit :?

Heeeleeemaaaal mee eens!!!

Die KL....te dingen horen op de autobaan ,niet op het circuit :+ :+ :+ :+ :+
 
Tsja, ik snap er ook niks van. Op zich prima hoor, zulke races, vind het zelf ook genieten om daar naar te kijken, maar doe dat dan het liefst in het laatste weekend van het seizoen of in ieder geval niet vlak voor (een WK notabene) motorrace evenement.... |(
Uitkomen Meeuwenmeer schijnt het asfalt flink te zijn verzakt, grasstroken voor de grindbakken zijn er compleet uit gereden, scheuren in het asfalt en wat dacht je van alle olie en remvloeistoffen op de baan!
Vorig jaar zijn er na de Rizla Racing Day enorm veel ongelukken gebeurt in de Nationale bocht, nadat daar bij een aantal klappers enorm veel olie op de baan terecht is gekomen. Dit is wel weg geveegd en gespoten, maar kwam een week later nog steeds 'omhoog borrelen'. Porky kan er trouwens over mee praten, die is daar ook onderuit gegaan dat weekend!

Ze zijn na afloop van de races wel met een stoet veegwagens over het circuit heen getrokkken om zoveel mogelijk rubber en troep van het circuit af te vegen, maar ik zie komend weekend enorm veel ongelukken gebeuren, helaas '(

Precies,keertje crashen kan de beste overkomen,maar liever niet als gevolg van wat die K**** aanrichten :(
 
Dat is echt vet klote; heel het voordeel van gedachtenloos ongenadig aan het gas hangen, concentreren op bochten, is er zo niet meer bij, als de conditie is als op de openbare weg.
 
als er iets tof is naast motorraces zijn't wel die truck races :} , wel jammer dat het ten koste gaat van't asfalt maar goed spectakel gegarandeerd!
 
Ze zijn dit weekend weer met vrachtwagens bezig geweest op ons mooie TT circuit ;( ....elke keer als die K****dingen op het circuit geweest zijn,zijn de gevolgen ervan weer goed te merken,asfalt kapot,scheuren in het asfalt..belachelijk veel rubber op de baan...die dingen zijn toch niet bedoeld voor op het circuit :?

..helemaal mee eens! Trucks horen niet op een circuit :( Racers, zowel motoren als auto's, worden alsmaar lichter en die zware 'bakken' (..die dus het circuit, maar ook de openbare weg :r ..) aan bonken rijden, moeten ze bannen of op aparte banen laten rijden B| Spektakel OK, maar niet tenkoste van mooi asfalt..
 
Ze zijn dit weekend weer met vrachtwagens bezig geweest op ons mooie TT circuit ;( ....elke keer als die K****dingen op het circuit geweest zijn,zijn de gevolgen ervan weer goed te merken,asfalt kapot,scheuren in het asfalt..belachelijk veel rubber op de baan...die dingen zijn toch niet bedoeld voor op het circuit :?

...ben het totaal met je eens...
 
Terug
Bovenaan Onderaan