Waarschuwing: opberg vakje R6

R6Rene

MF'er
15 jun 2004
158
0
Den Haag
Gisteren haastig om van mijn werk naar huis te gaan, expres al op de brommert zodat ik niet teveel last zou hebben van de file. In de haast mijn sleutels in het opbergvakje gedaan en .... vakje gesloten. Ernstig vervelend :( met de wedstrijd voor de deur. Doemscenario's over openbaar vervoer, morgen een lege plek waar mijn motor stond etc. attaqueren mijn hersenen.

Een collega en gelegenheids motorrijder komt buiten en heeft het lumineuze idee om met een schroevedraaier het palletje van het slot wat te activeren. Helaas, werkt niet. Maar het blijkt dat je bijrijders seat van de R6 makkelijk twee centimeter omhoog kunt tillen!!! Mijn collega kun dus eenvoudig de sleutels eruit vissen.

Ergo: stop nooit - zoals ik wel vaak deed - spullen van enigerlei waarde in het opbergvakje. Zonder de motor te vernielen vis je het opbergvakje zo leeg.
 
Hee, bedankt voor de tip.
Ik heb dan zelf wel geen R6 maar ik kan altijd eens gaan hengelen als ik er een zie staan :P

full
 
De mijne is ook een 2003. Als ik met mijn mijn beiden handen aan de lange zijde met mijn vingertoppen het zitje omhoog trek ontstaat er een ruimte van zo'n twee centimeter. Met niet te dikke vingers kun je dan prima dingen eruit halen. Laat het je wel een keer zien als we elkaar een keer tegenkomen op PPP (jij zou me toch nog een keer bochtentechniek laten zien als voorrijder?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan