Waarschuwing: Politiecontroles Gelderland 19 mei

De Wim

MF'er
16 dec 2001
146
0
Bennekom
Vandaag houdt de politie gelderland extra strenge controles in de regio gelderland, met name zuid.

Er zijn verscherpte controles over de dijken vanaf nijmegen tot gemeente utrecht. Ook klaverblad ressen kan regelmatig cecontroleerd worden.

De politie heeft in het kader van het dijkenproject verschillende straatmotoren gehuurd, o.a. blackbirds en CBR-etjes. Ook zal er langs de dijken, vaak op particuliere terreinen (erven van dijkbewoners), gecontroleerd worden met laserguns.

Pas dus op en mijd het rivierengebied van gelderland, b.t.w. waarschijnlijk zijn er in heel gelderland verscherpte controles.
 
Ik heb afgelopen donderdagavond idd gezien dat ze onderaan de dijk stonden te laseren :( tussen Heteren/Elden! En dat kwam omdat er iemand naar me seinde dat ze er stonden... ik had dus echt wel mazzel :)
 
En daar kom je nou pas mee? Ik ben net terug van een enerverende rit. Maar dit is Gelderland Noord/Oost voor zover ik weet en heb niets gezien. Maar of niets ben tegen gekomen....ik hoop het :)
 
Sorry, ik wist het niet eerder, ik heb geen I-net thuis, toen ik het hoorde ben ik tussen de GP-s door special naar mijn broertje gereden om even te waarschuwen.
 
Das wel heel lief van je })
Dat zijn de mensen met hart voor motorrijders!!!
 
Hoe was de slogan van deze site ook al weer?

Motor-forum.nl, het forum VOOR en DOOR Motorrijders

Het was voor mij dan wel te laat om te waarschuwen, maar voor anderen wellicht niet. TOPPIE, en vooral zo doorgaan :}
 
Topictitel even naar kleine (normale) letters ge-edit... al die hoofdletters staat zo schreeuwerig.
 
Dan zullen ze morgen ook wel bij Ressen aan het controleren zijn :(
Gunnen ze ons dan helemaal niks meer :?
politie.gif
 
Ze stropen op die motorrijders.
Gisteren op weg naar huis na Dé tocht!!!

RoadRunster zegt:
oke, ik ree 150 bij zwolle na de wegwerkzaamheden...zie in me rechterooghoek een klpd wagen binnen bebouwde kom rijden. Dus maar ff gas eraf en naar 100 toe...komen de weg op en hangen paar kilometer achter me...halen me in en passagieragent kijkt achterom. Dus ik maar netjes 100 blijven rijden. Gaan ze eraf bij Zwolle centrum...ik vertrouwde het niet in geval ze gewoon de snelweg weer ergens op

RoadRunster zegt:
zouden duiken. Ja dus. Bleven ze voor me rijden. Gas erop en gas eraf en zigzaggen. Toen deden ze het gas erop en ik ook weer ff later. Ree 140 en bijna bij pompstation. Dacht wederom dat ze daar wel zouden staan oid. Rijden ze daar stapvoets op parkeerterrein. Ik er voorbij netjes 120. Heb me de rest van de rit maar aan de snelheid gehouden want ik ben er bijna zeker van dat ze ergens achter me

RoadRunster zegt:
reden verscholen achter auto's. Ze hebben me twee keer ingehaald en beide keren zowat recht in me smoeltje gekeken. De eerste keer heb ik ff gezwaaid. Heb sterk de indruk dat ze het wederom op een motorrijder hadden voorzien
 
Denk dat de Wim, de dijk voor zichzelf wilde vandaag }) }) .

Maar ik neem aan dat ze je staande houden als je gelazerd bent. :? :?
 
Denk dat de Wim, de dijk voor zichzelf wilde vandaag }) }) .

Ze staan gezellig met een stuk of wat op en naarbij Ressen te controleren.
Ben er net even geweest, maar echt te veel blauw. Motorrijders achter me hebben het niet in de gaten gehad en mochten eraf. ;(
Het hele stuk tussen de A50, A15 knooppunt Ressen wordt zwaar BEWAAKT.
Kijk dus uit als je die kant op gaat.
 
Nee je moet zeker staande gehouden worden anders is het niet rechts geldig.... Ik heb ook geen politie gezien..

Ben bang van niet ;( ;(


Als de agent alleen of met één collega is noteert deze (of de collega) het kenteken van de desbetreffende auto. En een acceptgiro volgt later in de brievenbus van de eigenaar van het voertuig.

van een site over snelheidscontrole's

Maar laten we er maar vanuit gaan dat we geluk hebben gehad, en we waren nog niet zover Gelderland in :) :)
 
Op zondag 19 mei 2002 18:18 schreef ieniemienie het volgende:Ze staan gezellig met een stuk of wat op en naarbij Ressen te controleren.
Ben er net even geweest, maar echt te veel blauw. Motorrijders achter me hebben het niet in de gaten gehad en mochten eraf. ;(
Het hele stuk tussen de A50, A15 knooppunt Ressen wordt zwaar BEWAAKT.
Kijk dus uit als je die kant op gaat.
;(

Kutpolitie, ga toch echte criminelen vangen :r
 
Ik heb gehoord dat ook morgen nog extra gecontroleerd word, voor degene die naar oss rijden (ONK-kijken) dus uitkijken.

(edit)
De dijk voor mezelf klinkt niet slecht, nog beter klinkt: De dijk alleen voor motorrijders en dan eenrichtingsverkeer. :] >>>> :] >>>>>> :]
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf erbij hoor..als je op Ressen maar niet inhaalt, is er niks aan de hand....als je dus maar niet stil gaat staan of gaat inhalen...

Dijken is wel klote :(
 
De dijk voor mezelf klinkt niet slecht, nog beter klinkt: De dijk alleen voor motorrijders en dan eenrichtingsverkeer. :] >>>> :] >>>>>> :]

Bel je me dan even?
Ben aan het begin van de avond nog even op de dijk geweest, maar was niet echt tof. Erg veel koekblikjes, fietsers etc. Gelukkig geen politie gezien *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan