Waarschuwing voor nieuwe benzine

Mach 4

MF veteraan
12 okt 2013
10.257
1.096
-----
Hallo ` Forummers .


Wil jullie even waarschuwen ! voor onze geweldige benzine` vandaag de dag.

Had overgelopen carbs , ( 2 cilinders vol )dus bougie`s er uit .

Tors de motor rond op startmotor om hem leeg te draaien , (vergat er een oude lap over te gooien, K.T ! ) dus benzine braakt er uit over cockpit en kuip .

In minder dan 2 a 3 tellen er snel weer afgeveegd ! , maar met dit als resultaat .

Zie foto`s

Ik weet niet of dit door de nieuwe samenstelling met de Bio ? :? Ethanol komt ,

maar ik waarschuw jullie maar even .

Kuipruit was een origineel kawasaki , dus bestendig tegen benzine en de meeste vloeistoffen.

(heb er zo ook m`n twijfels over bij de abs kunststofdelen van kuip etc )


Meer vreemde ervaringen (waarschuwingen) welkom op dit topic .
full
 
Laatst bewerkt:
Oh`ja , best mogelijk hoor , dat van die spanning die er op staat , maar verzeker je dat het raam perfect heel was (althans zichtbaar met het oog) voor het geval .

Raam zit op een verbouwde motor , dus ik moet er een ruit / raam op pas maken , er zit dus wel wat spanning in.

Ben blij dat je het met me eens bent.
 
Jouw motor is zeker nog nooit 2 keer over de kop gegaan en daartussen even lichtelijk de grond geraakt, zeker?

Pfah ... ik geloof er niks van.

inderdaad (gelukkig!) nog niet gedaan. Dan zal het daaraan wel liggen :). ik zat meer te denken aan benzine op je ruitje bij gewoon gebruik.. als je 2x over de kop gaat is dat ruitje volgens mij het laatste waar je je druk over gaat maken :X
 
Volgens mij heb je gewoon die schroeven te hard aangedraaid en wil je nu compensatie van de Koninklijke Shell. :P


Nog meer benzine over het raam ??? en schroeven snel aandraaien:? of zo iets :]

Wordt volgens mij tijd voor een slotje op dit (trollen) topic _O- , of kennen ze dat` hier ook niet O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan