Waarschuwing voor snel optrekken?

Wat een non-topic weer.
Er is géén verbaal uitgedeeld. Waar wel sprake van is, zijn dienders die iemand vragen stellen omdat die kennelijk nogal z'n best doet de keien uit de straat te rijden.
Kunnen mensen er dan al niet meer tegen vragen te krijgen over hun kennelijk wat extremere (zonder strafbaar te zijn) rijgedrag?????
Nou Jan, eigenlijk ken je de situatie niet, dus kan je er ook niks over zeggen :P
 
Wat een non-topic weer.
Er is géén verbaal uitgedeeld. Waar wel sprake van is, zijn dienders die iemand vragen stellen omdat die kennelijk nogal z'n best doet de keien uit de straat te rijden.
Kunnen mensen er dan al niet meer tegen vragen te krijgen over hun kennelijk wat extremere (zonder strafbaar te zijn) rijgedrag?????

Zo te lezen kreeg TS er ook nog een leuk dreigement er achteraan :P
 
Wat een non-topic weer.
Er is géén verbaal uitgedeeld. Waar wel sprake van is, zijn dienders die iemand vragen stellen omdat die kennelijk nogal z'n best doet de keien uit de straat te rijden.
Kunnen mensen er dan al niet meer tegen vragen te krijgen over hun kennelijk wat extremere (zonder strafbaar te zijn) rijgedrag?????

Ja Jan, jullie doen het ook nooit goed :N

:)
 
Wat een non-topic weer.
Er is géén verbaal uitgedeeld. Waar wel sprake van is, zijn dienders die iemand vragen stellen omdat die kennelijk nogal z'n best doet de keien uit de straat te rijden.
Kunnen mensen er dan al niet meer tegen vragen te krijgen over hun kennelijk wat extremere (zonder strafbaar te zijn) rijgedrag?????

Oh Jan, als er een Zeiksnor award was he....

:') Ik snap werkelijk niet waarom jij motor rijd, of pretendeer je dat slechts zodat je hier kan vooroordelen kan komen plaatsen? ;) Hard optrekken = relatief
 
D'r zijn ook goeie agenten/agenteS

Kheb een politievrouwtje achterop meegehad.
60+ te hard op stukjes....en het prachtig vinden :)
En ik moest een keer zo hard mogelijk optrekken...naja u vraagt wij draaien....

't kon nog sneller want het voorwiel ging omhoog :P
Ergens vraagt dit om verdere uitleg, klinkt wel spannend.
 
Zoals het ANWB theorieboek zegt: Overweeg anders eens om het OV te pakken, als het lekker weer is en je zin hebt in een ritje :X

Om vervolgens eerst een kaart op naam te moeten kopen, zodat de drempel tenminste nog wat hoger wordt voor de mensen die spontaan denken iets met OV te doen. :z
 
Oh Jan, als er een Zeiksnor award was he....
:') Ik snap werkelijk niet waarom jij motor rijd, of pretendeer je dat slechts zodat je hier kan vooroordelen kan komen plaatsen? ;) Hard optrekken = relatief

Het is je mogelijk niet opgevallen, lezen zal wat lastig zijn voor je, maar ik heb geen oordeel geveld over snel optrekken......
Ik mag er zelf ook wel eens graag wat gas er op gooien. Maar dan ben ik wél in staat te begrijpen dat een diender soms ff wil weten waarom ik dat doe.....
Dus.....waar is mijn vooroordeel dan? Ik geef slechts antwoord op de vraag van TS. Maar om antwoord te geven op jouw laatste opmerking: er is wel meer dat jij niet snapt......

De zeiksnor is hooguit TS, die er moeite mee heeft ergens op te worden aangesproken. Maar dat zul jij vast niet zo zien...... Maakt niet uit. Je hebt nu eenmaal mensen en potloden..... :W

Ik vraag me overigens af waarom jij je hier op aangesproken voelt. Een optrekkend GSje 500 zal meestal geen reactie oproepen.... zelfs niet van de politie.... :+
 
Laatst bewerkt:
Hypermobile schreef op 30 november 2009 @ 21:00:
D'r zijn ook goeie agenten/agenteS

Kheb een politievrouwtje achterop meegehad.
60+ te hard op stukjes....en het prachtig vinden
En ik moest een keer zo hard mogelijk optrekken...naja u vraagt wij draaien....

't kon nog sneller want het voorwiel ging omhoog

Ergens vraagt dit om verdere uitleg, klinkt wel spannend.


Zus van een maatje wilde graag achterop.....kan alleen niet bij broerlief...want heb een Monozitje (MV).


Aangezien we in Kinderdijk wat gingen eten met z'n 4-en.....en hij met verplicht met de auto moest...en ik op de motor was + duozitje....

Zusje is politie in opleiding, maar niet vies van een beetje actie! Dus die wilde achterop.
Wie ben ik dan om NEE te zeggen :+

Ik rij niet harder dan de bijrijd(st)er dat prettig vind....in de eerste plaats :) :Y
maar goed...Kheb het gevraagd en er waren geen echte beperkingen van haar kant...

Dus dan bouw je dat acceleren op in 5 of 6x....en dan steeds een stukje harder....omdat ze er anders afliggen...en das ook niet leuk.
Stevig beethouden natuurlijk :X O-)
en met een beetje motor komt dan je voorwiel vanzelf omhoog :P
bij het voldende stoplicht extra hard remmen natuurlijk :X :X _O-

vul de rest zelf maar in :z


Spannend genoeg??
 
Laatst bewerkt:
Op zich heeft een agent niet zoveel te maken met waarom ik snel op zou trekken. Hij mag het aan mij wel vragen dan hoor. De ts zei niet dat ze hem vroegen waarom hij snel optrok, ze zeiden dat hij dat niet moest doen en dat hij anders een boete zou krijgen.
 
:^

Ik heb niks tegen de politie, maar dreigen een bekeuring te geven voor iets dat niet verboden is vind ik gewoon kinderachtig.
 
Wat een non-topic weer.
Er is géén verbaal uitgedeeld. Waar wel sprake van is, zijn dienders die iemand vragen stellen omdat die kennelijk nogal z'n best doet de keien uit de straat te rijden.
Kunnen mensen er dan al niet meer tegen vragen te krijgen over hun kennelijk wat extremere (zonder strafbaar te zijn) rijgedrag?????
Ja, ze moeten geen vragen stellen maar boeven vangen. ;)

TS twijfelt of hij iets heeft gedaan wat niet mag, logisch toch dat je dat dan graag wil weten, zeker nadat je er een opmerking van de politie over hebt gehad. Hij zou niet de eerste zijn die toch een bon thuis krijgt...
 
D'r zijn ook goeie agenten/agenteS

Kheb een politievrouwtje achterop meegehad.
60+ te hard op stukjes....en het prachtig vinden :)
En ik moest een keer zo hard mogelijk optrekken...naja u vraagt wij draaien....

't kon nog sneller want het voorwiel ging omhoog :P


Weet je zeker dat dat het enige was wat omhoog ging bij jou :+ :+
 
Hallo,

Vandaag trok ik redelijk op na het op groen springen van het stoplicht vanuit stilstand waar de max snelheid 100 is. ( Provinciale weg N245) In zijn 1 ca 9000 toeren, en in zijn 2 nog eens tot 6000. Ik overtrad de max snelheid amper of niet. Bij het volgende stoplicht kwam er op de linksafstrook een onopvallende auto staan met surveillanten. Het raam gin open en men gebood het voortaan rustiger aan te doen met als vooruitzicht een "beloning voor sportief rijgedrag."

Ik mocht verder rijden....

Mag dit niet? :?

Voor de duidelijkheid: geen overschrijding max snelheid, geen weely, geen zebrapaden, fietspaden, geen gladheid en geen verkeer voor mij, dus geen art 5. :/


Sorry agent anders slaat ie af ! "gas met 7000 toeren stationair" Ik ben nu naar de dealer onderweg om het te laten repareren ! :W

Kijken wat dan hun reactie is...

Fijne dag allemaal !
 
Laatst bewerkt:
Ik kan me voorstellen dat de rest van het verkeer op de hellekrijs van bijvoorbeeld een R6 met open pijpies let ipv op de rest van het verkeer en dat kan natuurlijk best opgevat worden al een probleem (art. 5). Maar ja, als er een ambulance aankomt let ook niemand meer op het verkeer voor hem/haar.
 
'Maar meneer agent, ik moest van mijn rijinstructeur altijd gas geven als dat kon! :? '

:/
 
Laatst bewerkt:
Die diender zou het begrip leven en laten leven eens toe moeten passen. Fucking geneuzel om niks was het, anders hadden ze je wel bekeurd.
 
Wat een non-topic weer.
Er is géén verbaal uitgedeeld. Waar wel sprake van is, zijn dienders die iemand vragen stellen omdat die kennelijk nogal z'n best doet de keien uit de straat te rijden.
Kunnen mensen er dan al niet meer tegen vragen te krijgen over hun kennelijk wat extremere (zonder strafbaar te zijn) rijgedrag?????

:^

Wil je geen gezeur aan je hoofd, trek dan normaal op.

Wil je opvallen, prima niemand die zegt dat het verboden is maar ga dan niet lopen janken als je wordt aangesproken door de Politie of een burger op je rijgedrag :')
 
We leven in een democratie hoor :+ ,vrijheid van meningsuiting enzo :z .

Dit is der andere optie *O* *O* :http://nl.wikipedia.org/wiki/Stasi
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan