waarschuwing

erik37

MF'er
25 jan 2003
49
0
spijkenisse
hoi
even deze waarschuwing
hij is bedoeld voor mf leden uit spijkenisse
net voor de kerst is mijn vfr gestolen een week geleden
de motor van iemand uit onze buurt
is dit samenhangend of op zichzelf
je word bijna bang om je motor nog in je tuin te parkeren in de hoop dat
hij er de volgende ochtend nog staat
en ja je kunt je verzekeren maar als je voor de
derde keer aanklopt ????
wat is de oplosing buurtwacht de politie doet niets
dus ja wees gewaarschuwt allemaal
groeten erik
 
Al de motor op www.motorgestolen.com gezet ?
Oplossing : schutting met twee sloten ofzo, cameraatje ophangen, hond neerleggen, 220 op de poort zetten (niet aan te raden).

In elk geval erg klote voor je....
Misschien nog 2 palen in de grond slaan voor het voor en achterwiel aan vast te zetten d.m.v. een oog op de paal ?
Had je nog een alarm op de motor ?

Het is te hopen dat je VFR nog in goede staat terug kan worden gevonden en anders dat je een flink bedrag van je verzekering krijgt.....

klootzakken zijn het.. die dieven... :(
 
hoi
nee van mij niet van mij is de vfr gestolen 7 weken geleden
dit is inmiddels door de verzekering uitbetaald
en ik ben reeds weer mobiel
alleen is afgelopen week bij ons achter weer een motor gestolen
dat zet je toch heel goed aan het denken
heb mijn tuin reeds tot burcht gemaakt
sloten hier sloten daar het word haast een opgave de
motor uit je tuin te halen en als je dan hoort dat er bij je bijna buren
weer een is gestolen ga je je toch afvragen
wat moet je doen om je spullen te beschermen
de diefen slaan mag niet (kom je zelf in het gevang)

maar voor de duidelijkheid ik ben niet depresief hoor haha
maar het gaat je je strot uithangen
zeker als je de politiek hoort vertellen dat het zoveel
veiliger geworden is

groeten erik
 
klopt maar een topic eerder stond een hayabuscha die vast stond met muurankers
maar toch gestolen
 
als ze hem perse willen hebben houdt je het toch niet tegen, het enige wat je kunt doen is het een beetje moeilijker maken.
 
hier moeten ze eerst de garageklep openkrijgen en die maakt heel veel herrie, dan over heel veel fietsen klimmen en daarna het stuurslot los zien te krijgen en dan kunnen ze hem pas meenemen :)

en degene die ooit iets hebben geprobeerd te jatten uit onze schuur zijn allebei gepakt waarvan er 1 zichzelf opgesloten had in de schuur :}
 
Accu? Denk je dat ze er mee wegrijden?

Ze gooien hem gewoon in een busje en gaan later wel kijken hoe ze dat ding aan de praat kunnen krijgen.
 
er is maar een op lossing voor die gasten !!!!
Duitse Herder aanschaffen!!!! en flink africhten!!
De gozer die mijn Mountainbike wou jatten uit de schuur heeft er nog last van denk ik! }) Hij had misschien 200 meter gefietst, toen rukte me hond hem al van de fiets af.
Nogmaal bedankt Rex (zo heet me hond) :}
 
hoi
zal erg in de puntjes houden haha.
wat ik mij tevens afvraag waar blijfen al die motorfietsen.
Als je hoort hoeveel er gestolen worden, en hoeveel er maar terug gevonden worden.
Naar het buitenland,gestript, ook als ze in onderdelen verkocht
worden moet er toch ergens een keer iets opduiken.
erik
 
Weet wel dat hier in a'dam als je vroeger je brommer gejat was, je eens moest gaan kijken in een of andere garage(ergens bij Ganzehoef) in de bijlmer daar stond ie dan meestal wel.
Denk alleen dat de gejatten motoren de grens over gaan of dat ze hem gebruiken voor onderdelen.
 
comeandgetsome.gif




Volgens mij is er maar 1 antwoord op dit soort praktijken....


2ar15smilie.gif
 
Knap lullig voor je!
De klootzakken die niet met hun gore poten van andersmans spullen kunnen afblijven bezorgen je een gevoel van machteloze woede. En de non-activiteit van oom agent, plus het verbod om je eigendommen "actief"tegen dat gajes te beschermen doen de rest....ik spreek uit ervaring! :(

Het zwakke punt van alle sloten en systemen zijn vlgs mij die delen die met een betonschaar te mollen zijn. Ook al sloop je er een stel bekken op; wat zijn de kosten van een setje bekken nou vergeleken met die van een mooie motor? (Oh ja, een nieuwe schaar, die jat je natuurlijk, kost niets!).

Het beste is denk ik een systeem waar geen delen aan zitten die met een betonschaar bereikbaar zijn. Je hebt bijv. containersloten waar je met de schaar niet bij de schalm kan komen.
Wellicht is dat wat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan