Waarschuwing...

RRRamon

MF veteraan
20 jul 2003
1.454
33
Maarssen
ik reed net over de zuilense ring met mn toyota rooie
ferarri bus O-) , zat er een motor achter me :) Hij
ging me voorbij en een afslag later hield ie een mevrouwtje
in koekblik aan. Is dus een undercover agent :( .

Wees gewaarschuwd, als je op rond Maarssen rijd(t) !!!

Signalement:

Donkerrode Pan met zeer grote agent d'r op B|
 
Ik wantrouw Pan's altijd, net als RT rijders :X . Ik heb namelijk het idee dat als het geen smeris is ze wel naar het bureau gaan om aantegeven wat voor onverlaten ze allemaal op de weg gezien hebben.

:)
 
Een weekje geleden reden wij bij Gorinchem over de brug toen ik een blauwe Volvo achter me op zag duiken. Ik deed net een gasje bij om een auto in te halen (120 waar je 100 mag). De Volvo bleef achter me zitten (ook toen ik weer naar rechts ging).
Niets in de gaten omdat de Volvo me langzaam toch begon in te halen, totdat ik de uitvoegstrook richting Tiel nam. Volvo zakt ineens helemaal terug, en duikt achter mijn vriend(die achter mij reed). Vervolgens zeker een kwartier op gelijke afstand achter ons blijven rijden, en onze exacte bewegingen volgen.

Ik, paranoïde, houd me netjes aan de snelheid en zie de Volvo na ruim een kwartier ineens terugzakken en verdwijnen. Zou het dan toch geen...? Dan worden we ingehaald door iemand in gewoon jasje en spijkerbroek op een 'snelle' motor. Twee tellen later komt diezelfde blauwe Volvo ons ineens ook inhalen, op een constante afstand van onze tweewielige vriend. In de auto twee mannen met blauwe overhemdjes....
Goed in je spiegels kijken dus....
 
Terug
Bovenaan Onderaan