Wachten maakt smachten

SjonnieB

MF'er
23 mei 2001
104
1
Vastorf/D
Verdorie, mijn nieuwe fiets is nog steeds niet binnengekomen ;(

En mijn oude is gister verkocht, en is onderweg naar Zweden (terwijl mijn oude auto al naar Afrika geexporteerd is)

Geen motorfietsje, dat is niet cool! Ik hoop dat ik hem zaterdag ophalen kan (moet ook, ik begin dinsdag bij een nieuwe baas, waar ik met de motor heen wil/ga).

En dat met dat mooie weer! Morgen trouwt een nichtje van me in Nederland, en daar wou ik eigenlijk al op de motor heen.

Dat wachten maakt smachten is waar! heel waar. Nog een paar dagen overleven (hopen we maar)

 
Nee, is west-fries :) (kop van noord-holland, om het maar even duidelijk te stellen)

Maar ehm,. geen bekende uitspraak? Mijn moeder gebruikt het wel vaker!

Maar ja, hoeveel mensen weten wat "prieken" is ?? })

_________________
Honda ST1100 ABS/TCS, 0-100: 4.38 sec, 100-0: 36,6 m

[ Dit Bericht is bewerkt door: SjonnieB op 2001-05-30 10:09 ]
 
8-)

Prieken? Hehhehee, heeft ut met SEX te maken? ** GNIFFEL **

8-)

Maaru wat voor een fiest verwacht je eigenlijk.
 
Zie onderschrift :P

Of in het toerfiets gedeelte :)

Verwacht kilometrage per jaar: 40.000 Km :redface: :9

[edit] Nog een beetje met smilies oefenen })
_________________
Honda ST1100 ABS/TCS, 0-100: 4.38 sec, 100-0: 36,6 m



[ Dit Bericht is bewerkt door: SjonnieB op 2001-05-30 10:34 ]
 
wachten maakt smachten :(
als men zegt dat men motor woensdag klaar zal zijn wil ik woensdagvoormiddag geen kutwijf aan de telefoon die gaat informeren en terugkomt met dat stuk was niet op voorraad :(
En wanneer kan ik hem dan wel verwachten? Weet ik niet, kan je beter straks voor terugbellen.

Straks wil'k aan't strand liggen gvd *ERGgroffewoordjeshiertoevoegen*
hoe the fuck kan zo'n stom kutplaatje nu niet op voorraad liggen?! De lul is zelf soes dealer, met overal plakkers van originele onderdelen, en ik mag gvd toch wel hopen dat suzuki zo'n stom klein kwetsbaar dingetje een aantal keer op voorraad heeft zeker?! :(
 
Ai.... er is er hier duidelijk een boos.......

Koop een roos en zet um op je hoed, dan voel je je morgen weer goed.

:D

 
wachten maakt smachten :(
als men zegt dat men motor woensdag klaar zal zijn wil ik woensdagvoormiddag geen kutwijf aan de telefoon die gaat informeren en terugkomt met dat stuk was niet op voorraad :(
En wanneer kan ik hem dan wel verwachten? Weet ik niet, kan je beter straks voor terugbellen.

Straks wil'k aan't strand liggen gvd *ERGgroffewoordjeshiertoevoegen*
hoe the fuck kan zo'n stom kutplaatje nu niet op voorraad liggen?! De lul is zelf soes dealer, met overal plakkers van originele onderdelen, en ik mag gvd toch wel hopen dat suzuki zo'n stom klein kwetsbaar dingetje een aantal keer op voorraad heeft zeker?! :(

Dames aan de lijn bij een motorzaak :? Dit riekt naar een slechte zaak. Heb je geen dealers in de buurt waar je eventueel zelf zo'n plaatje kunt halen :?
 
Net nog eens gebeld.. kan je dat geloven.. hij's klaar
Wat nou niet op voorraad? |(

noujah, ik ga effe ritje maken :)
 
Net nog eens gebeld.. kan je dat geloven.. hij's klaar
Wat nou niet op voorraad? |(

noujah, ik ga effe ritje maken :)

Hahahahahahaha ROFLOL... Weer een echte Poohbeeraktie })

Ohw trouwens NIET VALLEN he ?!?!?!

_________________
Mijn Yamaha YZF-R1 uit 1999 legt 400 meter in 10"3 sec @ 222.7 km/h af.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-05-30 17:40 ]
 
GRMBL..
hij's niet helemaal gemaakt.. schijnbaar zitten er ergens aan de koplampen 2 borgpinnen die je voorste stuk kuip (ze snuit) vasthouden.. die 2 pinnetjes zijn dus gebroken..
Kan je nog wel proberen te maken met lange parkervijs. gewoon effe demonteren en dan lukt dat wel.
Noujah, ik had echt geen zin om nog te wachten dus ok, ga'k proberen en anders zie je me wel terug :)
hij zal me dus nog wel terugzien :)
 

Hehehehehhe, valt niet mee he? De fiest laten staan als er nog 2 kleine dingetjes aan gebeuren moet :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan