Wachttijd praktijkexamen

hollander172

MF'er
12 jul 2003
191
0
Zoals sommigen weten ben ik dus afgelopen vrijdag gezakt.

Nu wil ik natuurlijk zo snel mogelijk weer examen doen maar ik kan nergens wat vinden over een gemiddelde wachttijd. Weet 1 van jullie wat de wachttijd op dit moment een beetje is bij het CBR in Utrecht?

Andere axamenplaatsen mogen natuurlijk ook als het maar een beetje in de regio midden-nederland ligt.
 
Wachttijd is ongeveer 5 weken...
En de enige plek in midden NL is Utrecht, anders moet je algauw naar A'dam.
 
Wat je kan doen is je rijschool bellen om te kijken of ze toevallig plaatsen hebben gereserveerd. Toen ik het examen aanvroeg 2 weken geleden eind oktober kon ik op z'n snelst op 9 december in bussum (waarschijnlijk want daar les ik ook, heb ik niet eens gevraagd |( ) afrijden. Dus dat is ander halve maand.

Je zou eventueel bij een andere rijschool kunnen vragen of je daar examen kan doen en/of ze eventueel gereserveerde plaatsen over hebben.
 
Laatst bewerkt:
Zoals sommigen weten ben ik dus afgelopen vrijdag gezakt.

Nu wil ik natuurlijk zo snel mogelijk weer examen doen maar ik kan nergens wat vinden over een gemiddelde wachttijd. Weet 1 van jullie wat de wachttijd op dit moment een beetje is bij het CBR in Utrecht?

Andere axamenplaatsen mogen natuurlijk ook als het maar een beetje in de regio midden-nederland ligt.

Ik moet voor de 1e keer en duurd nog zeker 6 weken!
 
Wachttijd is ongeveer 5 weken...
En de enige plek in midden NL is Utrecht, anders moet je algauw naar A'dam.

hmmmz..drukke boel daar dan...

wachttijd bij cbr enschede is iets lager...

ik kon in september tenminste aanvragen en twee weken later afrijden (niet dat ik dat gedaan heb...was nog geen 21 :) ...maar degene waarmee ik samen leste had hem dus wel met twee weken)
 
Laatst bewerkt:
ik dacht het tegenwoordig anders werkte, rijscholen 'kopen' examens in en als ze er teveel/teweinig hadden dan konden ze dat onderling regelen. lijkt me geen goed plan om (ik weet niet eens of het kan, maar uit bovenstaande berichten dus wel) om ergens anders dan je bekende omgeving af te rijden.
 
weet niet of dat wel zo verstandig is...

met lessen ga je meestal langs de route waar je met afrijden ook langsgaat...dus dan heb je enig voordeel met waar je op moet letten e.d.
 
Zoals sommigen weten ben ik dus afgelopen vrijdag gezakt.

Nu wil ik natuurlijk zo snel mogelijk weer examen doen maar ik kan nergens wat vinden over een gemiddelde wachttijd. Weet 1 van jullie wat de wachttijd op dit moment een beetje is bij het CBR in Utrecht?

Andere axamenplaatsen mogen natuurlijk ook als het maar een beetje in de regio midden-nederland ligt.

Ben rij instructeur in harderwijk.... wachttijd daar is 4 tot 6 weken... enne met de vakantie ertussen moet je toch rekenen vanaf nu op begin januari...

Emmeloord, daar is het zeker het proberen waard. echt een piece of cake dat gehucht.
 
geen wacht tijden hier , gewoon binnen lopen even $2,- betalen en dan kun je het praktijk examen doen :+ ...... O ja, jij woont in dat land waar je overal veel geld voor moet betalen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan