Waldhotel Einstein in Sauerland

Skip1972

MF'er
24 mei 2020
193
83

Iemand bekent met dit hotel? Is dit leuk voor 2 dagen, 3 nachten?
Ik ga begin juli 2023 met mijn broer die uit Australië komt een paar dagen rijden. Nu lijkt het mij wel leuk om naar Sauerland te gaan en via google kwam ik bij dit hotel.
Of weet iemand anders misschien een leuk motorhotel in Sauerland?
Voor mij is het de 1e keer dat ik echt een paar dagen weg ga met de motor, Mijn broer is een ervaren motorrijder, maar dan in de dessert van Australië... :)
 
Ik ben daar wel eens geweest toen het nog een andere naam had en ook niet van de huidige Nederlandse eigenaren was. Het was toen ook een prima hotel maar het ligt wel heel erg afgelegen. En je moet vooraf aangeven of je wel of niet daar wilt eten en dat vind ik zelf altijd wat lastig. ALs je dat geen punt vindt, zou ik er zeker heen gaan.
 
Ik ben daar wel eens geweest toen het nog een andere naam had en ook niet van de huidige Nederlandse eigenaren was. Het was toen ook een prima hotel maar het ligt wel heel erg afgelegen. En je moet vooraf aangeven of je wel of niet daar wilt eten en dat vind ik zelf altijd wat lastig. ALs je dat geen punt vindt, zou ik er zeker heen gaan.
Hmm.. er is geen cafeetje/eetgelegenheid op loopafstand?
 
Hmm.. er is geen cafeetje/eetgelegenheid op loopafstand?

Nope, een boerderij en dat is het. Voor mij net wat te afgelegen.

1674336303817.png
 
Dat vooraf aangeven of je er wil eten, betekent gewoon dat je per dag uiterlijk om 14 of 15 uur, terwijl je nog ergens onderweg bent op jouw route voor die dag, even naar het hotel belt en doorgeeft of je wel of niet gebruik maakt van het avondeten om 19 uur.
Iedereen eet hetzelfde; eerst een soep, dan hoofdgerecht (wij hadden een dag spaghetti met salade en een dag goulash met rijst en salade)
en dessert bv ijs met aardbeien en slagroom. Uiteraard kun je vooraf aangeven of je speciale wensen hebt. Verder prima eten.
Ontbijt is verder royaal en de kamers en badkamers zijn schoon.
Als je op tijd terug bent van een tourrit, even een biertje in de tuin en ouwehoeren met Erwin (over motorrijden uiteraard), dan douchen en omkleden, avondeten en nog wat in de bar drinken.
Wij waren er met z'n vieren voor 4 dagen in het Hemelvaart-weekeinde. Er waren nog wat Nederlandse en Duitse motorrijders
en enkele Belgische MTB'ers met aanhang. Wil je 's avonds nog wat rondwandelen, kan dat ook, maar night-life moet je daar vergeten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan