Walid Khan doet een Fenati tje...wat een idioot...

Goed om dit interview nog eens te lezen, als kind en puber heeft ie t niet makkelijk gehad en moest echt flink aan de bak om in IDM uberhaupt aan de start te komen.
Een start die geen enkel kind verdient maar helaas schering en inslag is.....
Interview Walid Kahn - MotoPlus
Heb het niet niet gelezen maar kan je wel vertellen dat de mensen die Whalid Soppe heel goed en veel geholpen hebben door hem als stront zijn behandeld.
 
Had al zoiets verwacht maar hoef mij in de kweste Soppe/Khan niet meer in te lezen ;)

Trouwens, niet aanvallend bedoeld, je plaats hier zelf een topic die ook een behoorlijk statement maakt waarvan je niet weet of die klopt ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
De titel blijft nog even overeind voor mij. Want er is nog veel onduidelijkheid.
Dat de samenleving soms knettergek is blijkt hier maar weer uit... Walid Khan vanwege zware bedreigingen niet aan de start in Assen en Hockenheim
Mar als je stelt dat iemand naar een ander reikt, wat te zien is door iedereen of hem beschuldigt van eigen nest bevuilen dan is de laatste stelling toch iets meer de moeite waard voor wat onderbouwing . O-)
 
Ik zou toch zijn kant even lezen...los van jouw insiders informatie....
Dat artikel is wel geschreven met 1 kant van het verhaal aan te horen. Khan en zijn hulpverlener die hem nu op het juiste pad hebben gekregen, volgens eigen zeggen dan.
Zeker heeft hij een hele slechte start gemaakt in het leven. Maar daarna ook zat mogelijkheden gekregen, maar sommigen zijn onmogelijk te helpen het houdt ergens op.
 
Van hufter en wat een idioot, naar hij is zielig.
Een bijzonder topic dit.
Ik deel wat ik lees en vind, maar jij redeneert hier dus naar een zwart-wit toestand die ik niet plaats
Daar begint veel ellende mee in de media, die uitersten opzoeken....
 
De titel blijft nog even overeind voor mij. Want er is nog veel onduidelijkheid.
Dat de samenleving soms knettergek is blijkt hier maar weer uit... Walid Khan vanwege zware bedreigingen niet aan de start in Assen en Hockenheim
Mar als je stelt dat iemand naar een ander reikt, wat te zien is door iedereen of hem beschuldigt van eigen nest bevuilen dan is de laatste stelling toch iets meer de moeite waard voor wat onderbouwing . O-)
Ik denk dat jij de titel van dit topic heel anders ingeeft/leest dan dat je het bedoeld misschien ?! Want ik en meerderen lezen het alsof het een feit is..

Volgens mij is het voor iedereen wel duidelijk dat hij niet eens probeert de rem te pakken en dat hij een tikje uit deelt om iets wat hem niet bevalt..
Ik heb niks met die hele Whalid maar ik zie hier nou echt het probleem niet van.
Vind het trouwens wel klein zerig om de komende races niet te starten, wat zou hem moeten gebeuren ??
 
Spaan deelde ooit eens een tikkie uit ff denken?was dat niet F.Gresini.

Tegenwoordig is veel al veel te veel.
Maar ook veel weer niet.

Ik ga zo ff (na het eten jaaaaaa eet laat drukke baan he:+)die uithaal goed bekijken of het echt zo gevaarlijk was.



Hij moest wel naar rechts omdat die Svobada behoorlijk van zijn lijn afweek .
W K zijn gedachten...pleur op joh je stuurt mij naar rechts mafkees.........

Wat een ophef voor dit akkefietje pffffffffffff tjonge tjonge tjonge:X

Oké dat lichte duwtje van W K kan niet maar snap het ergens wel.
 
Laatst bewerkt:
Heb ooit Sofuoglu tijdens een race een kopstoot zien uitdelen op Aragon was het volgens mij. Maar daar deed men ook niks mee meen ik mij te herinneren…
 
Ik denk dat jij de titel van dit topic heel anders ingeeft/leest dan dat je het bedoeld misschien ?! Want ik en meerderen lezen het alsof het een feit is..

Volgens mij is het voor iedereen wel duidelijk dat hij niet eens probeert de rem te pakken en dat hij een tikje uit deelt om iets wat hem niet bevalt..
Ik heb niks met die hele Whalid maar ik zie hier nou echt het probleem niet van.
Vind het trouwens wel klein zerig om de komende races niet te starten, wat zou hem moeten gebeuren ??
Er staat wat er staat.....een fenati,tje...
Zoals Spaan iemand op de helm slaan of een elleboog uitsteken komt toch minder levensgevaarlijk over op mij.

Ik vind het reiken naar een ander zijn motor op de hoogte van het stuur vrijwel altijd nogal arbitrair O-)

Maar dat vond ik een nogal hoogdravende titel :+
 
Er staat wat er staat.....een fenati,tje...
Zoals Spaan iemand op de helm slaan of een elleboog uitsteken komt toch minder levensgevaarlijk over op mij.

Ik vind het reiken naar een ander zijn motor op de hoogte van het stuur vrijwel altijd nogal arbitrair O-)

Maar dat vond ik een nogal hoogdravende titel :+
Er staat idd fenatitje
Fenati sloeg op de voorrem , whalid niet dus in zoverre klopt de tekst dan toch niet ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan