Walid Khan doet een Fenati tje...wat een idioot...

Met dank aan uitspraken/titels (lees online schandpalen) zoals deze hier van Bredebeier. 👏
Eerlijk had Khan alle schijn tegen.
En het is wel iets van de tegenwoordige tijd om die gene direct aan de schandpaal te nagelen.
We gaan er allemaal te snel in mee.
Niet raar ook hoe de media schrijft, puur om sensatie te creëren. Alles voor de kliks/verkoop aantallen.
Voorbeeld, ik zat gisteren op de site van het AD, als je ziet hoeveel angst en stemming in de koppen gecreëerd word.
 
Met dank aan uitspraken/titels (lees online schandpalen) zoals deze hier van Bredebeier. 👏
Jij schat enig MF effect echt te hoog in telkens. En mijn impact ook.....
Blijkbaar heb je ergens onderweg besloten dat ik niet deug. En zit je als een havik op het vinkentouw.
Vanaf nu ga ik jouw opmerkingen maar negeren denk ik
Het begint een beetje sneu te worden kerel...ga aan t werk of zo :+
 
Eerlijk had Khan alle schijn tegen.
En het is wel iets van de tegenwoordige tijd om die gene direct aan de schandpaal te nagelen.
We gaan er allemaal te snel in mee.
Niet raar ook hoe de media schrijft, puur om sensatie te creëren. Alles voor de kliks/verkoop aantallen.
Voorbeeld, ik zat gisteren op de site van het AD, als je ziet hoeveel angst en stemming in de koppen gecreëerd word.
Precies. De reden dat ik de starttitel niet heb aangepast is ook omdat hij dit soort dingen gewoon niet moet doen. Nu loopt t met een sisser af.
Mooi voor hem. Maar je blijft gewoon met je handen van anderen af bij 200+
 
Soms is het beter om het te laten rusten...
Die tijd is echt voorbij -helaas-
Elk incidentje wordt omgetoverd tot een strovuurtje.
Ik vond en vind dit alleen een incident dat niet thuis hoort in deze sport. Handjes thuis, zoals ook in de OP staat blijft voor mij recht overeind
 
Eerlijk had Khan alle schijn tegen.

Maar wacht dan af ipv direct al te oordelen en veroordelen. En dat is precies wat hier ook gebeurd.

En het is wel iets van de tegenwoordige tijd om die gene direct aan de schandpaal te nagelen.
We gaan er allemaal te snel in mee.

Dat dus.

Jij schat enig MF effect echt te hoog in telkens. En mijn impact ook.....

Schandpalen is gewoon niet oké.
Dikwijls klopt het achteraf ook niet.
De gevolgen overzien mensen ook niet.
Niet verschuilen achter ‘het is maar m-f’ (hoeveel leden zijn er eigenlijk?).
 
Laatst bewerkt:
Hoezo helaas als je er zelf aan mee doet ?
Dat is wat jij wilt lezen...

Ik schreef volgens mij nergens dat ie in z,n rem kneep, of wel?
Kopie:
Ik zou zeggen; permanent uit elk kampioenschap zodra je aan een andere rijder gaat zitten.
Dat ie deze rijder er later afkegelde maakt het nog slechter voor hem.
Je bent gewoon een asociale hufter als je dit ook maar probeert
Fenati had ook nooit terug moeten komen trouwens...
 
Nee we doelen nu ff op iets verschillends denk ik, jij gaf aan dat de tijd om iets te laten rusten helaas voorbij was , toch ? daar haak ik op in dat je er zelf aan mee doet dus dan snap ik niet wat jij er helaas aan vind..

Wat betreft het incident, heb er genoeg over gezegd naar mijn mening en we worden het er niet over eens en ook daar kan ik prima mee leven.
Zelfs als je nog steeds het vergelijk maakt met Fenati kan ik mee leven
 
Terug
Bovenaan Onderaan