Waypoints motorhotels europa

NC 750 X DTC mh

MF veteraan
25 mrt 2020
1.345
940
Enschede
Motorhotels met telefoonnummers door Europa

Van een Duitse site voor jaren geleden walpoints voor hotel binnen gehaald had deze ook voor camping maar die weet ik niet te vinden.

Je kunt op 2 manieren de Waiponts in op je garmin krijgen.

Maak een map op de computer en benoem die GPX Walpoints0.gpx zet hierin de walpoints open de map en met de rechte muisknop klik je op walpoints dan zie je Garmin basecamp openen. Klik deze aan en als basecamp opent zie je ze aan de linkerkant onder.
Dan kun je deze als je jou toestel hebt aangesloten ze laten synchroniseren met jou navigatie en je hebt ze binnen.

De makkelijker manier is als je een geheugenkaartje in de garmin hebt zitten lees je die op de computer uit.
Als het goed is zal het kaartje de naam GARMIN Toestelnaam hebben.
Open het kaartje en je ziet een map met GARMIN openen hierin staat onder anderen een map GPX als die er niet staat maak je hem aan.
In de map GPX zet je Waipoints0.gpx kaartje terug en klaar.
Als je het navigatiesysteem weer aan de computer verbind met basecamp en als basecamp jou toestel uitleest zie je ze onder MIJN verzameling
Stom moet ik de waipoints er natuurlijk wel bij zetten.

GPX viewer
 

Bijlagen

  • Waypoints0.gpx
    609,4 KB · Weergaven: 8
Ook binnen die organisatie was er enige onvrede en volgens mij zijn ze toen opgesplitst.
Dus zijn er nu 2 organisaties:
en

Die laatste heeft diverse POI bestanden beschikbaar.
 
Trouwens zat net te bedenken je kunt het bestand beter op de computer zetten dan op het apparaat.
In basecamp heb ik onder mijn verzameling de Waipoints) staan als ik er op klik heb je gelijk het hele overzicht.

Trouwens nog een mooie site uit Duitsland
Biker-Treff
Biker-Tref overal waar motorrijder bij elkaar komen altijd gezellig.
Verder routes direct binnen halen uit verschillende landen je kunt hier de aantal km opgeven die je wilt rijden.
 
Ook deze site uit Duitsland is mooi en je kunt er heerlijk eten, het verschil is maar een klein streepje - .
 
Ook deze site uit Duitsland is mooi en je kunt er heerlijk eten, het verschil is maar een klein streepje - .
Sorry maar heb de site bekeken kom niet verder dan het begin staat ook nergens een adres. De meeste foto’s zijn nog uit de tijd van analoge camera
 
Terug
Bovenaan Onderaan