wannabee agenten?

voormalige politie motoren

  • ik schrik er ook wel eens van

    Stemmen: 4 9,5%
  • die gasten spelen nog steeds politieagentje

    Stemmen: 4 9,5%
  • ik zie die dingen nooooit rijden

    Stemmen: 9 21,4%
  • die motoren moesten ze platpersen ipv weer op de weg zetten

    Stemmen: 25 59,5%

  • Totaal aantal stemmers
    42
Kwam terug van me stage en had haats om naar huis te komen en ja hoor een bordje met alleen politie??(auto) :P Ik stoppen op een heeel veilige plek en vragen wat er aan de hand was met mijn meest onschuldige hoofd. Meneer dacht uzelf niet dat u te snel reed, uhhhm.. niet bij stilgestaan meneer de agent..maar meestal als ze "undercover"zijn legitimeren ze zichzelf dus ging als iets een lampje branden..
Als je staande wordt gehouden door een politie-agent in burger, dan zal die zich altijd eerst als zodanig legitimeren. Voor zover ik weet zijn ze dat zelfs verplicht. Gebeurt dat niet, dan weet je eigenlijk meteen dat het niet klopt...
Beetje gepraat met meneer de agent en keertje naar zijn auto gekeken (grote velgen, verlaagd, sportauspuff) vertrouwde ik het niet, en meneer de agent had denk ik door dat ik niet helemaal meer vertrouwde en stapte in zijn auto en zei: "deze keer kom je goed weg". Eigelijk had ik als burgerplicht hem een K.O. moeten geven maar jah..
Ben maar weer verder gereden, gebruik dit nu mooi als excuus dat ik niet voor de eerste de beste stop ;)
Jammer dat je zijn kenteken niet onthouden hebt... Ik denk dat de échte politie best graag een woordje met hem had willen wisselen :Y
 
Ach, wannabee of niet waarom boos op hem worden?
Blijkbaar doen de meeste zelf iets fout dat ze schrikken :X

Mbt aanhoudende wannabee's wordt het een ander verhaal en zou ik meteen het kenteken doorgeven aan de echte politie...
 
Ach, wannabee of niet waarom boos op hem worden?
Blijkbaar doen de meeste zelf iets fout dat ze schrikken :X

Mbt aanhoudende wannabee's wordt het een ander verhaal en zou ik meteen het kenteken doorgeven aan de echte politie...

Nee, gewoon op de spits drijven en als het sprookje dan uit elkaar klapt als een zeepbel, zeggen dat hij een groot kind is.

Werkt veeeel beter.
 
ik hoop dat het een wannabee flitser was gister B|

...jaja...mischien stond er een leuke dame langs de kant die gewoon een foto van je kont wou nemen }) ....ben bang dat je een envelopje krijgt :X

mischien is het een idee om wat werkelozen met een motorrijbewijs te voorzien van zo'n oude dienstfiets. mogen ze allemaal een broek aantrekken waar oom agent minstens een jaar in heeft zitten zweten. vervolgens een vast traject of stuk snelweg toewijzen, alwaar zij de gehele dag rondjes dienen te rijden (met behoud van uitkering) met als doel preventief aanwezig te zijn of zo. net zoiets als wat je wel eens ziet met van die stadswachten. zorgen zij ervoor dat iedereen zich een beetje ongewild aan de snelheid houd....en heeft de echte agent wat meer tijd om het echte werk te doen zeg maar. :?
 
lol motor magazine 92e jaargang 24 november tot 7 december ( enigste motorboekje dat ik heb )staat ook zo'n stukje in over motor guzzi v7 ( lijkt er verdacht veel op maar dan amerikaanse variant )

zit idd zo'n gast op die ermee met pensioen is. ( kan geen goldwing betalen maar wilt wel stoer doen )(goldwing is btw nie stoer ff tussedoor :+ )
Laat ik die man nu toevallig goed kennen... en laat die man nu toevallig een hekel aan Goldwings hebben...
Overigens is zijn V7 gewoon een Europees model hoor, met een windscherm dat destijds door MotoGuzzi als accesoire geleverd werd, er nog op zit omdat het er nu eenmaal als sinds 1971 op zit (nostalgische gevoelens dus) en dus niets met een politie-uiterlijk te maken heeft
Oh, en voor wat betreft dat "pensioen" en "stoer": een heleboel motorrijders hebben de grootste moeite om 'm bij te houden op een bochtig dijkweggetje....

Kort samengevat: Als je niets te melden habt: vel dan geen oordeel :W |(

Oh, en haal geen dingen bij een discussie als die niet ter zake doen B|
 
Sinds ik een politie logo achterop mijn helm heb is het aantal klevers drastisch afgenomen.
Zodra ze het logo zien nemen ze gelijk afstand. Als ze blijven plakken zien ze het logo niet :]

Logo is verstrekt door de politie zelf, als tattoo, alleen ik heb mijn helm er mee versierd. 8-)

M.a.w. als je veiliger wilt rijden, zorg dan dat automobilisten denken dat je politie bent. ;)
 
Sinds ik een politie logo achterop mijn helm heb is het aantal klevers drastisch afgenomen.
Zodra ze het logo zien nemen ze gelijk afstand. Als ze blijven plakken zien ze het logo niet :]

Logo is verstrekt door de politie zelf, als tattoo, alleen ik heb mijn helm er mee versierd. 8-)

M.a.w. als je veiliger wilt rijden, zorg dan dat automobilisten denken dat je politie bent. ;)


dus met een bmw sticker en een antenne op mijn gsxr denken ze dat ik een agent ben?
 
dus met een bmw sticker en een antenne op mijn gsxr denken ze dat ik een agent ben?

Ja, want iemand die een politiemotor na-doet zal nooit een gsxr gebruiken.
Dus je moet wel een echte motoragent zijn. :P

Heb een tijdje met een donkergroene bekuipte diversion gereden met een zwart-wit lerenjas en donkere broek. Moet toegeven dat ik wel lol had als wannabee... :Y
 
Nee, gewoon op de spits drijven en als het sprookje dan uit elkaar klapt als een zeepbel, zeggen dat hij een groot kind is.

Werkt veeeel beter.

Zo af en toe gebeurt het dat zo'n wannabee een echte in vrije tijd tegen komt.


Als hij dan echt hard genoeg z'n best heeft gedaan levert 'm dat iig een allesbehalve wannabee ritje in een alles behalve wannabee politieauto op }) :W *O*
 
Laat ik die man nu toevallig goed kennen... en laat die man nu toevallig een hekel aan Goldwings hebben...
Overigens is zijn V7 gewoon een Europees model hoor, met een windscherm dat destijds door MotoGuzzi als accesoire geleverd werd, er nog op zit omdat het er nu eenmaal als sinds 1971 op zit (nostalgische gevoelens dus) en dus niets met een politie-uiterlijk te maken heeft
Oh, en voor wat betreft dat "pensioen" en "stoer": een heleboel motorrijders hebben de grootste moeite om 'm bij te houden op een bochtig dijkweggetje....

Kort samengevat: Als je niets te melden habt: vel dan geen oordeel :W |(

Oh, en haal geen dingen bij een discussie als die niet ter zake doen B|


Niet doen !!!!!

Als we dit voor alle M-Férs zouden moeten laten gelden hebben we straks nog maar 10 % van de gebruikers over -O- :X :X -O-
 
Zo af en toe gebeurt het dat zo'n wannabee een echte in vrije tijd tegen komt.


Als hij dan echt hard genoeg z'n best heeft gedaan levert 'm dat iig een allesbehalve wannabee ritje in een alles behalve wannabee politieauto op }) :W *O*

wat vervolgens een anekdote opleverd waar je je haast incontinent van zou kunnen lachen :?
vertel eens Bak :Y :Y :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan