Wanneer begint jullie motorseizoen 2019

Je zult er versteld van staan hoe ver je komt met behulp van een werkplaats handboek, MF en YouTube. Het is alleen een kwestie van durven en rekening houden met het feit dat er eens wat kapot kan gaan tijdens het leerpro.ces.
Dat geloof ik, maar toch hebben ze bij de dealer er toch nog 4 uur en 1 kwartier voor nodig om 6 bougies en 24 kleppen op speling te controleren.
 
Dat geloof ik, maar toch hebben ze bij de dealer er toch nog 4 uur en 1 kwartier voor nodig om 6 bougies en 24 kleppen op speling te controleren.
Dat zal bij mijn Vmax niet veel anders zijn gok ik.
 
Beginnen: als het +15 graden en droog is. Met een beetje geluk ergens in maart....anders wordt het april.

Alles staat hier gereed, dus nu is wachten op aangenaam weer want ik ga geen kou lijden cq nat worden.
 
Ik trek 'm op z'n vroegst april of mei pas uit de schuur als de temp +15 of hoger is en het zonnetje z'n kracht weer krijgt. Tot die tijd rij ik op 4 wielen. Maar ik heb alle respect voor de doorrijders die ik dagelijks de wind kou en regen zie trotseren :}
 
Er zit geen begin en einde aan mijn seizoen. Hoewel ik met ijs enzo de motor laat staan.
 

Bijlagen

  • 20190106_114206.jpg
    20190106_114206.jpg
    3,1 MB · Weergaven: 11
Er zit geen begin en einde aan mijn seizoen. Hoewel ik met ijs enzo de motor laat staan.
Precies. Als het heel hard regent ga ik meestal ook liever met de auto. Maar om de motor nou maandenlang niet aan te raken? Het weer in Nederland is prima om het hele jaar door te rijden en gewoon per dag even te kijken of je een alternatief wilt.
 
Momenteel doe ik nog wat onderhoud , kleine en grote dingen.
Het seizoen start in principe op 3 maart voor me maar hangt af van het weer.
Geen sneeuw , ijzel of nog vettige pekel op de weg.
Lagere temperaturen vind ik niet zo heel erg maar hoe warmer hoe aangenamer hé en regen liever ook niet.
Het is niet van moeten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan