Wanneer begon jij..

Op m'n 4e...(in zijspan)
full
 
Ben met lessen begonnen in maart vorig jaar. Ik rij vanaf begin december op mijn huidige motor. Dus echt motorrijden doe ik pas net anderhalve maand ;)
 
1 juli 1986, op de dag dat ik 18 werd. Mijn eerste motor was een honda
CB 750 K7 met zo'n lekkere 4in1 marving pijp.
 
Al erg vroeg achterop bij jan en alleman maar vooral m'n vader, en ook al redelijk vroeg begonnen met een beetje crossen. Eerst op BMX'jes, toen crossbrommers maar daarna toch al vrij gauw motoren. Op de weg nog maar pas want ben nog 18 :Z en heb dus nog niet lang m'n rijbewijs.
 
Ben met lessen begonnen in maart vorig jaar. Ik rij vanaf begin december op mijn huidige motor. Dus echt motorrijden doe ik pas net anderhalve maand ;)

net zoals mij dus :)
ik rij sinds 9 dec om precies te zijn :)
 
sinds juni... In die tijd slechts 1 motor gesloopt en maar +20000km afgelegd... :P
 
Uhhh, november 2000. Heb heel lang gezegd dat ik het NIET zou gaan doen omdat ik t te gevaarlijk vond, maar ben uiteindelijk toch voor de bijl gegaan. Kan me nu eigenlijk niet meer voorstellen dat ik ooit zonder motor geleefd heb

:]
 
sinds augustus 2001, heb nu mijn derde motor, een heb ik gesloopt, andere verkocht '( . In die tijd ook nog 3 maand motorloos geweest ;( maar toch bij elkaar zo'n 30 k km afgelegd :)
 
ik kocht mijn eerste motor toen ik 15 was

een suzuki gt 550

kocht er nog 1 bij en heb toen van 2 slechte samen met een maattje van me 1 goeie gemaakt

toen ie eindelijk klaar was was ik 16

heb twee jaar af en toe gereden en op mijn 18e mijn rijbewijs gehaald( gelukkig in 1 keer)

toen snel ingeruild voor wat anders.....

had ik em nog maar ;( ;( ;(
 
Als ik het lessen niet meereken ben ik op 28 april 1993 voor het eerst op mijn eigen motor gaan rijden. Heb na het examen direct op mijn motor het rijbewijs opgehaald bij het gemeentehuis :9
 
heb mijn rijbewijs gehaald in nov 1998. Ben toen begonnen met een shadow 500 uit 86 en anderhalf jaar later mijn VFR gekocht. Sindsdien 68000 km met de vfr gereden. En nog maar 1 ongeluk gehad (aangereden in de file).

Ik hoop nog veeeeeeeeeeeeeel meer km's te maken en geen extra ongelukken meer als het ff kan ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan