Wanneer ben je klaar voor het theorie examen

Wat maakt dat nou uit :?.

Persoonlijk lijkt me ‘s nachts fijner: dan is het niet zo druk op de weg :Y .






:+.
Eventuele spits drukte op de weg kinderen die vrij zijn van school etc ik weet dat je het allemaal aan moet kunnen maar tijdens examen is het toch fijn de meest relaxte optie te hebben denk ik zo xD
 
Nou examen datum bekend voor avd 31 mei om 5 voor 3 is de grote dag 😇 geen idee of dit een fijne dag/tijd is om af te rijden ? Iemand die dit weet ?
Maakt geen biet uit.
Vertouw op wat je geleerd hebt en pas het toe.
Als de examinator er vertouwen in heeft, ga je slagen.

Heel veel succes met afrijden:]
 
Ben je gek , t is aangevraagd dus je kunt t :t
Dankje en ja misschien beoordeel ik mezelf zwaarder dan de examinator was in ieder geval met me auto wel toen 😅 hij zei op gegeven moment van rij maar terug naar cbr was pas 20 minuten onderweg en dacht echt bij mezelf van nou ja zou wel gezakt zijn was ik ook geslaagd in 1x eerste wat hij zei toen we weer zaten ik ga u een hand geven daarna praten we verder
 
Maakt geen biet uit.
Vertouw op wat je geleerd hebt en pas het toe.
Als de examinator er vertouwen in heeft, ga je slagen.

Heel veel succes met afrijden:]
Doe ik instructeur heeft er ook vertrouwen in ze gaat zelfs tussendoor kijken of er nog een plekje eerder vrij komt enige fout die ik laatste les had was de afslag missen ach ja zijn ergere dingen denk zolang het maar veilig gebeurt 😂
 
Doe ik instructeur heeft er ook vertrouwen in ze gaat zelfs tussendoor kijken of er nog een plekje eerder vrij komt enige fout die ik laatste les had was de afslag missen ach ja zijn ergere dingen denk zolang het maar veilig gebeurt 😂
Dus relaxt er naartoe leven ,ze doet dat niet maarzo :t
 
Nou examen datum bekend voor avd 31 mei om 5 voor 3 is de grote dag 😇 geen idee of dit een fijne dag/tijd is om af te rijden ? Iemand die dit weet ?
Je zit dan wel in het begin van de vrijdag-avond-spits.
Bij rustig verkeer is altijd makkelijker. Een auto die NIET van rechts komt, hoef je ook geen voorrang te verlenen.
Maar wel of niet druk: Als je straks je RBW hebt moet je dat WEL allemaal aan kunnen!

Gasten die met een grote boog om Parijs rijden, omdat angst voor Périférique, dan vraag ik me af of die lui wel een RBW waardig zijn.
 
Je zit dan wel in het begin van de vrijdag-avond-spits.
Bij rustig verkeer is altijd makkelijker. Een auto die NIET van rechts komt, hoef je ook geen voorrang te verlenen.
Maar wel of niet druk: Als je straks je RBW hebt moet je dat WEL allemaal aan kunnen!

Gasten die met een grote boog om Parijs rijden, omdat angst voor Périférique, dan vraag ik me af of die lui wel een RBW waardig zijn.
Uiteraard moet ik het allemaal aan kunnen en ik hoorde van anderen uit mijn omgeving dat de spits soms ook in je voordeel kan werken met name omdat je vaak minder ver komt omdat stoplichten etc soms maar x voertuigen door laten en ze nou eenmaal aan een beperkte tijd vast zitten denk maar bij mezelf als de instructeur dacht dat ik die drukte niet aan kon hadt ze wel een andere tijd gezocht 😁
 
Ook mezelf even cadautje gegeven een paar ixs laarzen (mede omdat ze je motorkleding bij aanvang gaan controleren vanaf 1 mei ) wil ze namelijk geen enkele reden geven om te miepen 😂
 

Bijlagen

  • IMG_20240401_194922_HDR.jpg
    IMG_20240401_194922_HDR.jpg
    324,7 KB · Weergaven: 0
Afgelopen zaterdag een mede leerling op examen helaas gezakt reden put deksels hij moest afrijden in amsterdam daar schijnt een examinator te zijn die bijna niemand laat slagen en erg nors is enig idee wie deze examinator.is uit ervaring misschien (gewoon nieuwsgierig)
 
..................... in amsterdam daar schijnt een examinator te zijn die bijna niemand laat slagen en erg nors is
Daar geloof ik niet in.
Als de slaging-cijfers aanmerkelijk lager zijn dan bij collega-examinatoren, dan moet ie uitleggen hoe dat het komt.
Die krijgt dan heus wel te horen om iets coulanter te zijn.
 
Inderdaad, niet te druk om maken.
Het is heel natuutlijk gedrag om een reden te gaan zoeken waarom je gezakt bent die buiten je eigen rij-kwaliteiten liggen.
Zakken is namelijk nooit leuk.

Vertrouw op jezelf en hou je rust, dan komt het goed. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan