Wanneer de Monster-meeting 2005 pol

wanneer de monster-meeting 2005

  • niet

    Stemmen: 2 7,4%
  • 1 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8 mei

    Stemmen: 1 3,7%
  • 15 mei

    Stemmen: 20 74,1%
  • juni

    Stemmen: 3 11,1%
  • juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • september

    Stemmen: 1 3,7%

  • Totaal aantal stemmers
    27
De voorzitter heeft bij deze hoogstpersoonlijk zijn (uiteindelijk toch wel doorslaggevende) stem uitgebracht! 8-)
 
zijn er nog meer mensen uit het zuiden die naar de monstermeeting willen gaan, kunnen we misschien elkaar ergens treffen...
 
De voorzitter heeft bij deze hoogstpersoonlijk zijn (uiteindelijk toch wel doorslaggevende) stem uitgebracht! 8-)
:}

Niet dat het mij uitmaakt hoor, maar misschien is een weekje later handiger, daar dat er misschien wat monsterrijders zijn die zich klem zuipen een dag eerder met koninginnedag O-)
 
Laatst bewerkt:
clubraces zijn op 28-29 mei in assen
misschien toch een andere datum kiezen dan 1 mei
want in belgië zijn er al verschillende ritten die uitgaan van stores
 
Ik geloof dat er niet zoveel animo is voor een vervolg op de Den Bosch meeting :?
Toch wel denk ik,

er is al 26x gestemt.

Misschien moet er een definitieve datum vast gezet worden zodat er wat meer duidelijkheid van wanneer en waar ofzo.

@Ronster misschien moet je het topic monster-meeting 2005 openen in Waar Is Wat Te Doen en weer een lijst aanmaken.


:+
 
Toch wel denk ik,

er is al 26x gestemt.

Misschien moet er een definitieve datum vast gezet worden zodat er wat meer duidelijkheid van wanneer en waar ofzo.

@Ronster misschien moet je het topic monster-meeting 2005 openen in Waar Is Wat Te Doen en weer een lijst aanmaken.


:+


Bovendien laten veel mensen het afhangen van het weer en besluiten daarnaast vaak op het laatste moment te gaan. Zal wel weer leuk worden denk ik zo!
 
Nouwwwwwww....... als je het zo bekijkt... ok dan. Dan stel ik de datum maar ff op 8 mei, volgens mij wordt het dan wel mooi weer. Zal eerdaags een topic aanmaken incl lijst!
 
Zo is dat :}

En als het moet mail ik de hele monsterlijst wel, over de monster-meeting :X


 
Terug
Bovenaan Onderaan