Wanneer en waar kaarten kopen voor LeMans?

misc.php

Martin
Weet niet waar je kaarten kunt kopen, zal vast ergens te vinden zijn!
http://www.google.com/
 
Laatst bewerkt:
Ben dus ook van plan te gaan (valt in Pinksterweekend, scheelt weer een vrije dag). Zolang je geen tribunekaarten nodig hebt, moet je ze gewoon bij het circuit kopen. Is nooit een probleem. Meestal ben je er donderdags of vrijdags al en dan zijn er altijd nog kaarten in overvloed. Soms zelfs tribunekaarten. Al vaak in Assen geweest, een paar keer Brands Hatch en een keer Monza, maar heb nog nooit van te voren kaarten besteld.

Georganiseerde reizen? Nix aan, gewoon tent op de motor en gaan. Is altijd wel een camping waar je kunt gaan staan.
 
Gewoon ff bellen, hebben wij ook gedaan en dat kwam allemaal goed, al spraken ze wel erg matig engels, maar dat heb je toch met fransen. Was erg gezellig daar trouwens. We zaten op de tribune waar je de laatste bochtenserie voor start/finish en het rechte eind kunt zien. Daar zat het zondag trouwens wel om 07.00u al stampvol...

LE MANS INTERNATIONAL CIRCUIT
Les Raineries
Cedex 19 -72040 - Le Mans Cedex
FRANCE
Tel: 02 43402424
Fax: 02 43402425
 
En je hoeft niet heel erg op tijd zijn met de kaarten kopen, in iedergeval 2 jaar geleden nog niet. Wij hebben ze toen gewoon donderdag daar gekocht. Ze hebben geen kaartjes op plaats. Nadeel is dan inderdaad wel -zoals TTeun al opmerkte- dat de coole tribune ERG snel vol zit zondag.
De camping is gratis, maar de wc en douche hokjes worden schoongehouden door (waarschijnlijk) vrijwilligers, dus neem al je Euromunten mee, dan kun je een goede daad doen. Ik vond het opvallen hoe goed ze het schoon hielden.

Overigens was er op zaterdag in de supermarkt wel een verbod op bierverkoop (om het circuit te spekken denk ik zo), dus koop of op tijd je bier in, of drink iets duurder.

En er staat een watertoren in Le Mans, daartegen over is een restaurantje waar je lekker kunt eten (maar waar kun je dat nou niet in Frankrijk!!).

Voor het openbaar vervoer moet je best een eind lopen.

Veel plezier daar!!

Elske
 
De kogel is door de kerk. Ik ga met een aantal vrienden naar de MotoGP in Le Mans. Oftewel de viertakten horen en zien.

Zijn er nog meer M-F'ers die gaan? Stuur me ff een mailtje, dan kunnen we 06-nummers uitwisselen.

(kan eigenlijk wel ff een nieuwe topic beginnen)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan