Wanneer is de weg weer pekelvrij

haha kut ik ga die tekst over voorzichtige mensen maar weg halen, maareh waarom ik het zo vaak over pekel heb? ik heb net een nieuwe fiets en ik ga er nie voor t eerst op rijden alst tyfus weer is ( ik ben een 20 jaar oude chopper gewend en het zal wel effe wenne worden met mn nieuwe )
en ik wil hem natuurlijk ook nie gelijk onder de pekel gooien zodatie onder mn reet weg rot.
Bovendien heb ik een baan waar ik de hele dag moet wachten achter mn laptop totdat een verdwaalde toerist eindelijk een soevenier bij me komt kopen dus ik heb tijd zat om het over freakin pekel te hebben ( hot item voor verveelde verkopers zo schijnt )
 
haha kut ik ga die tekst over voorzichtige mensen maar weg halen, maareh waarom ik het zo vaak over pekel heb? ik heb net een nieuwe fiets en ik ga er nie voor t eerst op rijden alst tyfus weer is ( ik ben een 20 jaar oude chopper gewend en het zal wel effe wenne worden met mn nieuwe )
en ik wil hem natuurlijk ook nie gelijk onder de pekel gooien zodatie onder mn reet weg rot.
Bovendien heb ik een baan waar ik de hele dag moet wachten achter mn laptop totdat een verdwaalde toerist eindelijk een soevenier bij me komt kopen dus ik heb tijd zat om het over freakin pekel te hebben ( hot item voor verveelde verkopers zo schijnt )

Soevenier ja?

Denk niet dat jij erg rijk wordt, tenzij je onzin verkoopt.






:W
 
ik verkoop genoeg onzin, het lukt me zelfs om stroopwafels te verkopen voor 2,50 per pakje dus petje af voor mezelf zou ik zeggen
 
Ik heb er ook weer goed zin in...
Ik zou zelfs bijna zweren dat wanneer ik thuiskom van mijn werk, ik mijn fiets hoor fluisteren : "Joehoe, wanneer neem je mij nu weer eens?"....
Ik hoop van harte dat het eigenlijk de buurvrouw is, heeft iemand anders het nummer van een goeie psychiater?
 
Als ik op het uiterlijk af zou moeten gaan, vermoed ik dat ze qua PK's m'n motor niet veel zal ontlopen.
Ook denk ik dat m'n motor minder zuipt per kilometer...
En dan die rare blikken van collega's als je de parkeerplaats op komt rijden... nee hoor, voor woon werk verkeer is m'n buurvrouw niet echt een alternatief...
 
hoeveel dagen aan regen hebben we nodig om het een beetje pekelvrij te krijgen ?

het heeft hier vandaag de hele dag geregend , en regent nog steeds , dus mischien weer een eerste ritje als het droog wordt .
of hebben we nog een paar dagen extra regen nodig , er namelijk wel heeel veel gestrooit dit jaar...
 
Ik gok erop dat het eind van de week wel weer pekelvrij is als het zo doorgaat.
Zou mooi zijn, dan kan ik mijn nieuwe fiets eindelijk ophalen!
 
muah om de mensen hier toch even te laten blijken dak niet een mietje ben ga ik er morgen maar even op uit!
morgen word het namelijk droog mensen DROOG! geen regen geen sneeuw geen ijzel helemaal niks YES!
 
ik heb gezien in andere topics dat er op het forum ook wat rekenwonders zijn. Kan niet niemand een formule hierop los laten?

e=mc2 vermenigvuldig de uit komst tot het flink regenen gaat trek daar het aantal dagen vanaf dat de zon straalt maal 24 = eind maart begin april en misschien eerder voor iedereen die dat wil? O-) :P :]
 
Hier in België zal alle pekel alleszins wegzijn. Heeft hier gisteren zo hard geregend dat alle beken op het randje van overlopen staan.
 
Hier in België zal alle pekel alleszins wegzijn. Heeft hier gisteren zo hard geregend dat alle beken op het randje van overlopen staan.

zaterdag zat men motor nog onder de pekel, heb het daarna afgespoeld (speeltuin, oost-vlaanderen)

zondag zag ik zelf niets op mijn motor zitten na mijn rit dus ook niet gekuist (enkel in antwerpen gebleven)
 
Laatst bewerkt:
zojuist weggeweest met de motor. De wegen waren droog, was prima te doen, wel wat frisjes
 
koud....klopt. Eindelijk weer eens mooi weer. stukje gereden.....maar erg koud.

weg was goed
 
Terug
Bovenaan Onderaan