Wat bepaald nou wanneer kleppen gesteld moeten worden? Het viel me namelijk op dat er behoorlijke onderlinge verschillen zijn. Zo moet dit bij de Suzuki SV650 elke 24.000KM en bij de Yamaha YZF-R6 elke 40.000 KM. Hoe komt het dat dit zo verschilt?
Oh ja, misschien wel leuk als vergelijk om een lijstje neer te zetten, dus wanneer moeten de kleppen van welke motor gesteld worden
Honda
CBR600: 24.000
CBR1000: 12.000
VF750S (V45 Sabre 82): 12.000
VFR 400R: 24.000
VFR750 (1986-1990): 12.000
VFR750 (1991-1997): 24.000
CB500: 24.000
XRV750 Africa Twin: 12.000
X4: 12.000
Suzuki
SV650: 24.000
GS550: 6.000
GS500E: 6.000
GSX600F (oude model): 6.000
GSXR600 '01: 24.000
GSXR750 '96-'97: 24.000
Yamaha
YZF-R6: 40.000
YZF1000R: 42.000
Diversion 900 (1994-2000): 24.000
FZR600 (1989-1993): 24.000
FZ750: 42.000
FZS600 Fazer: 42.000
YZF600R Thundercat: 42.000
TRX-850: 42.000
Aprilia
Pegaso 650: 12.000
RSV Mille: 15.000
Kawasaki
ZX-6R: 12.000
GPX600R: 12.000
ER5: 12.000
KTM
LC4: 5.000
Ducati
620: 10.000
Oh ja, misschien wel leuk als vergelijk om een lijstje neer te zetten, dus wanneer moeten de kleppen van welke motor gesteld worden
Honda
CBR600: 24.000
CBR1000: 12.000
VF750S (V45 Sabre 82): 12.000
VFR 400R: 24.000
VFR750 (1986-1990): 12.000
VFR750 (1991-1997): 24.000
CB500: 24.000
XRV750 Africa Twin: 12.000
X4: 12.000
Suzuki
SV650: 24.000
GS550: 6.000
GS500E: 6.000
GSX600F (oude model): 6.000
GSXR600 '01: 24.000
GSXR750 '96-'97: 24.000
Yamaha
YZF-R6: 40.000
YZF1000R: 42.000
Diversion 900 (1994-2000): 24.000
FZR600 (1989-1993): 24.000
FZ750: 42.000
FZS600 Fazer: 42.000
YZF600R Thundercat: 42.000
TRX-850: 42.000
Aprilia
Pegaso 650: 12.000
RSV Mille: 15.000
Kawasaki
ZX-6R: 12.000
GPX600R: 12.000
ER5: 12.000
KTM
LC4: 5.000
Ducati
620: 10.000
Laatst bewerkt: