Wanneer komt er weer eens een MFFM

OK, er zijn 2 lokaties beschikbaar! welke gaan we doen???

  • niet op deze optie stemmen!!!

    Stemmen: 1 7,7%
  • niet op deze optie stemmen!!!

    Stemmen: 3 23,1%
  • niet op deze optie stemmen!!!

    Stemmen: 6 46,2%
  • niet op deze optie stemmen!!!

    Stemmen: 1 7,7%
  • Viccies place! (Breda)

    Stemmen: 0 0,0%
  • Wuf's place! (Utrecht)

    Stemmen: 0 0,0%
  • Eerst viccies place, paar weken later wuf

    Stemmen: 0 0,0%
  • Eerst wuf's place, paar weken later viccie

    Stemmen: 2 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
trouwens wordt dat zondag over 1,5 week of over 2,5 week :?

krrrriiiiiisssssssssssss
schiet eens op en maak eens gauw een polletje, anders komt er nog geen kiep ook nog
 
trouwens wordt dat zondag over 1,5 week of over 2,5 week :?

krrrriiiiiisssssssssssss
schiet eens op en maak eens gauw een polletje, anders komt er nog geen kiep ook nog

Maakt mij niet uit hoor :P

Maare, anders ff een nieuw topic openen met een polletje.
Tis nu jou meeting :)
 
Maakt mij niet uit hoor :P

Maare, anders ff een nieuw topic openen met een polletje.
Tis nu jou meeting :)

dies gek |( |( |(
ik stel beschikbaar, en iemand anders zorgt voor de mensen. als ik een topic opstart, weet ik zeker dat er geen kiep komt. :+
verder moet ik dan met vanalles rekening gaan houden. heb daar geen zin in. gewoon over 2 of 3 weken een keer langskomen met zijn allen, vind ik het best. al dat geregel mag iemand anders doen. :r ( Kris dus )
 
Wuf vind het best. heb een heel studentenhuis incl feestkelder( +- 30 man ) tot zijn beschikking bij de biltstraat( Utrecht ). heb zelfs een vriezer en frietpan tot beschikking, + ouwe gietijzeren pan. ook ruime tuin met daarachter een speelplaats voor de kinderen onder ons. over 2 weken is prima. ik weet echter niet waar de motoren moeten staan, en de koekblik rijders moeten gewoon netjes betalen. ( behalve op zondag ) bier ook genoeg in een studentenhuis, maar daar houd ik hoogstpersoonlijk de wacht op, want een motorrijder behoort niet te drinken voor het rijden.

[me]zal wel spijt krijgen van deze post, maarja |( [/me]
Deal! En nog lekker dichtbij ook :)
 
Deal! En nog lekker dichtbij ook :)

u is altijd welkom hoor :}

( kris: tot nog toe 3 man/vrouw )

Geef s.v.p. even aan WELKE zondag het nu wordt.

ok ga eraan werken. wat mij betreft over 2,5 week
over een uur spreek ik hem zeker wel
hmm hij zit in de kelder de boel onder te spuiten
SmileSex.gif
 
Laatst bewerkt:
mams is trouwens overtuigd van het sociaal nut van een MFFM dus breda kan ook, wanneer maakt niet uit :)
 
Gezellig met alle mods in de feestkelder :P

hmm is dat zo ong hetzelfde als met 30 man van de politie een feestje te gaan bouwen? en dan bedoel ik voor de verandering niet baksteen en sigma? :?
of zijn moderators wel gezellig :+
 
hmm is dat zo ong hetzelfde als met 30 man van de politie een feestje te gaan bouwen? en dan bedoel ik voor de verandering niet baksteen en sigma? :?
of zijn moderators wel gezellig :+
Jawéééééééééééééél (en ik ben géén modje).
 
damn... zo let je even niet op, en zo zijn er ineens 2 mensne die er 1 willen geven!!! Vecht maar uit bij wie thuis, en maak een nieuw topic aan zou ik zeggen! Enentueel wil ik het topic ook wel doen, maar kan mij voorstellen dat de mffm host het liefst zelf de meeting geeft!

Ik maar anders wel even een poll in dit topic voor de lokatie. goed idee?
 
zo heb voor het eerst een serieuze reactie gegeven in een poll. eerst wuf daarna viccie. waarom niet dubbel genieten. gaan we dan ook een contest doen????

enne wanneer? ik had zelf 14 november in gedachten.
 
zo heb voor het eerst een serieuze reactie gegeven in een poll. eerst wuf daarna viccie. waarom niet dubbel genieten. gaan we dan ook een contest doen????

enne wanneer? ik had zelf 14 november in gedachten.

zal ik wel 1 of 2 weekjes later doen, je moet mensen wel de tijd geven om zich op te geven :)
 
zal ik wel 1 of 2 weekjes later doen, je moet mensen wel de tijd geven om zich op te geven :)

hmm dan hebbie al die gekke weken weer, rond sinterklaas dan begint iedereen te zeuren dat ze inkopen moeten doen en in elk geval geen frikandellen

als we maar genoeg onzin posten hier, blijft dit topic vanzelf bovenaan staan, en kan iedereen het vaak genoeg zien. *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan