Wanneer komt er weer eens een MFFM

OK, er zijn 2 lokaties beschikbaar! welke gaan we doen???

  • niet op deze optie stemmen!!!

    Stemmen: 1 7,7%
  • niet op deze optie stemmen!!!

    Stemmen: 3 23,1%
  • niet op deze optie stemmen!!!

    Stemmen: 6 46,2%
  • niet op deze optie stemmen!!!

    Stemmen: 1 7,7%
  • Viccies place! (Breda)

    Stemmen: 0 0,0%
  • Wuf's place! (Utrecht)

    Stemmen: 0 0,0%
  • Eerst viccies place, paar weken later wuf

    Stemmen: 0 0,0%
  • Eerst wuf's place, paar weken later viccie

    Stemmen: 2 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperKris

MF veteraan
17 okt 2002
23.158
19
Huizen
Het is te lang geleden!!! De laatse MFFM was bij fietsertje bijna 4 maanden geleden, inmiddels bezweik ik echt bijna door mijn afkickverscheinselen, en verzoek ik dus ook vriendelijk dat er weer 1tje georganiseerd wordt!

En NEE, dat zal NIET bij mij zijn, Ik heb al heel hard bij mijn ma lopen zeiken of dat mocht, maar helaas...

Kom op! help deze arme jongen en alle andee MFFM verslaafde MFers, organiseer een MFFM!!!

YES!!!! zowel onze viccie en wuf zijn bereid een MFFM te geven! Wat een luxe! ok, waar gaan we hem geven??? Bij viccie of wuf? stem even op de poll!

Wil 1 van de modjes even de poll resetten???

[me]SuperKris heeft zin in frikandellen!!! :} [/me]


SLOTJE PLZ!!!

hier verder: Wuf & Superkris presenteren MFFM "dezovee
 
Laatst bewerkt:
Het is te lang geleden!!! De laatse MFFM was bij fietsertje bijna 4 maanden geleden, inmiddels bezweik ik echt bijna door mijn afkickverscheinselen, en verzoek ik dus ook vriendelijk dat er weer 1tje georganiseerd wordt!

En NEE, dat zal NIET bij mij zijn, Ik heb al heel hard bij mijn ma lopen zeiken of dat mocht, maar helaas...

Kom op! help deze arme jongen en alle andee MFFM verslaafde MFers, organiseer een MFFM!!!


*D


Mocht het ook niet in de kelder O-)
 
Sowiezo in het voorjaar weer :)

Dan werpen svijf, jackyp en yamapino zich op als organisatie van
de ??ste MFFM van 2005.

Heb hier plek zat buiten. Binnen wordt een beetje krap :(
Maar tegen die tijd hoort iedereen het wel.
Dus of iemand anders ff wat regelen, of nog heel lang w88 :(
 
kris buiten een vuurkorf neer zetten lekker warm in de winter dagen en lekker frikandellen naar binnen werken met zn allen in het frisse lucht :+

This maar een idee O-)

Dat kan natuurlijk ook. Een vuurkorf heb ik wel :P
Parkeerplek genoeg.
Maar op zijn vroegst hiero eind Januari.
 
Het is te lang geleden!!! De laatse MFFM was bij fietsertje bijna 4 maanden geleden, inmiddels bezweik ik echt bijna door mijn afkickverscheinselen, en verzoek ik dus ook vriendelijk dat er weer 1tje georganiseerd wordt!

En NEE, dat zal NIET bij mij zijn, Ik heb al heel hard bij mijn ma lopen zeiken of dat mocht, maar helaas...

Kom op! help deze arme jongen en alle andee MFFM verslaafde MFers, organiseer een MFFM!!!


*D

Kunnen we niet wat regelen op de school van je vriendin? Daar hebben ze vast nog wel een leuke ruimte over :P O-)
 
FF kijken of ik ons ma zo gek krijg om jullie nog een keer hier binnen te laten O-)
Ging vorige keer toch ook goed? Behalve dat ik jullie huis niet vinden kon B| .
Volgens mij stond jouw lokatie sowieso voor een herkansing, meen ik me ergens te herinneren.. heeeeel ver weg, heeeeel vaagjes... O-)

;)
 
:^

Dat wilde ik net aan jullie voorstellen!
Bij de efteling kan je broodjes unox naar binnen werken ipv frikandellen O-) Dan krijg je als het goed is nog een oranje unox muts gratis erbij :+

Dat mag ook wel :(
Weet je wat zo'n broodje kost daar.

Loop je op leeg.
 
oke deal :9

En wie heeft nog een datum beschikbaar in 2004 :?

:+

Wuf vind het best. heb een heel studentenhuis incl feestkelder( +- 30 man ) tot zijn beschikking bij de biltstraat( Utrecht ). heb zelfs een vriezer en frietpan tot beschikking, + ouwe gietijzeren pan. ook ruime tuin met daarachter een speelplaats voor de kinderen onder ons. over 2 weken is prima. ik weet echter niet waar de motoren moeten staan, en de koekblik rijders moeten gewoon netjes betalen. ( behalve op zondag ) bier ook genoeg in een studentenhuis, maar daar houd ik hoogstpersoonlijk de wacht op, want een motorrijder behoort niet te drinken voor het rijden.

[me]zal wel spijt krijgen van deze post, maarja |( [/me]
 
Wuf vind het best. heb een heel studentenhuis incl feestkelder( +- 30 man ) tot zijn beschikking bij de biltstraat( Utrecht ). heb zelfs een vriezer en frietpan tot beschikking, + ouwe gietijzeren pan. ook ruime tuin met daarachter een speelplaats voor de kinderen onder ons. over 2 weken is prima. ik weet echter niet waar de motoren moeten staan, en de koekblik rijders moeten gewoon netjes betalen. ( behalve op zondag ) bier ook genoeg in een studentenhuis, maar daar houd ik hoogstpersoonlijk de wacht op, want een motorrijder behoort niet te drinken voor het rijden.

[me]zal wel spijt krijgen van deze post, maarja |( [/me]

Zondag over twee weken dus :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan