Wanneer kunnen we weer rijden en is de pekel weg?

je zou ze gvd zo voor de kloten trappen :(

wrom :?

Er ligt een leuker alternatief vlakbij!

UbNv5VM.png
 
En dan doodleuk erbij laten zetten dat dat niet gek is.
In het eerste mooie weekend van het jaar. Nee, dit is inderdaad niet gek. Dit is compleet gestoord. Waarom testen ze dit niet in het strooiseizoen als de motoren die dan nog rijden in de tectyl-achtige substanties zijn gespoten en de rest lekker onder een dekentje in de garage staat.
 
Het is duidelijk zonnig en boven de 10 graden vandaag....

De kleine kereltjes met full option BMW R1200GSA's en hoorntjes op hun helmpjes komen weer naar buiten. En denken natuurlijk meteen dat ze Valentino zijn :+
 
Snelweg a73 asfalt nog wit van pekel bij cuyk en omstreken moet dus van de week nog gestrooid zijn .....
Afritten ook raar maar waar
 
Laatst bewerkt:
De pekel is weg, maar nu zijn er weer muggen en ander vliegend gespuis, dus het kan nog steeds niet!
Volhouden tot november, en hopen dat het dan niet te koud is!
 
Zit een beetje in twijfel of de pekel al weg is. Iemand die weet of het al weer kan?
Ik heb hier thuis na een bezoekje aan de Lidl een zak zout laten vallen bij het uitladen van de auto en is opengescheurd, dus uit mijn straat blijf je beter weg ... :+

Niet dat je hier gaat komen op een route door B, want ik woon in een semi-doodlopende straat waar buiten een paar huizen en velden niks te zien is :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag nog 4x door pekel gereden. 2x door ol’ pekel en 2x door nei pekel
Ik heb sowieso een afkeer van pekel B| Garantie voor roest!
Maar die Pekel's die jij noemt daar wil je nog niet eens begraven liggen :X
De aller-lelijkste plek van Nederland. Nu de bodem daar toch is gezakt kunnen we mss het beste dat gebied maar weer teruggeven aan de Waddenzee. Hebben de zeehondjes ook nog wat!
 
T is hier mooier wonen dan in 95% van de rest van Nederland ;)
Hé Bassjunky, niet verder vertellen dat we bij ons de hele dag met een supersport kunnen knallen, bijna geen drempels hebben, tussen de boerderijen geen laserguns te vinden zijn en dat de binnewegen hier perfect en schoon zijn, de tuinen goed op orde zijn en het hier nog gezond is... Anders komen ze allemaal hierheen en dan wordt het allemaal zoals in de randstad....
 
Terug
Bovenaan Onderaan