Wanneer mag je zeggen: '' ik heb een brik ''

VFRobert

Rookie
22 aug 2002
26
0
Almere
ik heb zelf een 87-er VFR die dus qua leeftijd alweer oud aan het worden is maar omdat hij gewoon verder best rijd blijf ik lekker door raggen en blijft het ook betaalbaar maar wanneer val je onder de cattegorie brik????????????
 
heb je roest?
heb je duck tape? (en dat is toch wel een vereiste!)
heb je vaak pech?
Lekt ie?

1 vdeze is een brik, meerdere is super brik!!!
 
Ik heb wel ducktape en tierips, maar eigenlijk wil ik de mijne geen brik noemen. Meer stuk-door-val....
 
enne, het is tie-wraps.

die van jou lijken meer op sier strips.

en da's niet goed voor een brik, vind de jury niet leuk!!
 
hehe, dank je, eindelijk iemand die weet hoe je tie-wraps schrijft. Ik wist dat ik het fout deed, maar wist niet hoe het goed moest.

Wel leuk dat je ze sierstrips vind! Dat zal ik eens zeggen als iemand een onvertogen woord spreekt over mijn mooie motortje!
 
hehe, dank je, eindelijk iemand die weet hoe je tie-wraps schrijft. Ik wist dat ik het fout deed, maar wist niet hoe het goed moest.

Wel leuk dat je ze sierstrips vind! Dat zal ik eens zeggen als iemand een onvertogen woord spreekt over mijn mooie motortje!

tja tie rips - sier strips

lijkt op elkaar.
enne, als ze wat over je motor zeggen, tie wrap je gewoon dr handen aan elkaar, laat ze dat maar es proberen los te krijgen!! haha
 
eeeeehhhhhh ik ben bang dat alleen m'n rechterkuipdeel verfloos is verder is het een Honda en die blijven wel heel dacht ik zo na 45000 km storingVFRij rond te hebben gekacheld.......dus ik moet maar eens voor wat slechters rond gaan kijken :(
 
De mijne is wat leeftijd betreft defenatly een BRIK, maar heb 3000km zonder enige problemen gereden... :(









;)
 
Ach een Vmax uit 97 is zelfs brik.
Oliespoor achter me aan en alle inlaatbuizen gescheurd.
 
Ach een Vmax uit 97 is zelfs brik.
Oliespoor achter me aan en alle inlaatbuizen gescheurd.
rij met mijn brik uit 76 al 40.000 km zonder oliespoor, heb ook geen tyerappies, maar vindt toch dat ik een brik rijdt want mijn supersportmotor heeft als bouwjaar 1976, heeft welgeteld 67pk aan boord, hij rammelt wel lekker, voldoe dus wel aan een van de voorwaardes van een brik :P .

[edit] heb al vaak de vraag gehoord, hoe lang houdt het blok dat rammelen nog vol??, offe hoe wil jij thuiskomen??, nou ja gewoon met m'n rammelend brikkie dus :P :P , brikkie heeft met mij wel italie, oostenrijk en het zwarte woud verkend :9
 
Laatst bewerkt:
Dus een met tie wraps vastgemaakte kuip, roest op meerdere plekken, versnellingspook en rempedaal eigenhandig in elkaar gelast van bij de brommerboer gehaalde kickstarters noemen jullie een brik???
das spijtig, dan staat er hier ook een....
 
Dus een met tie wraps vastgemaakte kuip, roest op meerdere plekken, versnellingspook en rempedaal eigenhandig in elkaar gelast van bij de brommerboer gehaalde kickstarters noemen jullie een brik???
das spijtig, dan staat er hier ook een....

Nee, das een WRAK!!!!


:+ :+
 
Dus een met tie wraps vastgemaakte kuip, roest op meerdere plekken, versnellingspook en rempedaal eigenhandig in elkaar gelast van bij de brommerboer gehaalde kickstarters noemen jullie een brik???
das spijtig, dan staat er hier ook een....
Zo hoort het :} :}
 
eeeeehhhhhh ik ben bang dat alleen m'n rechterkuipdeel verfloos is verder is het een Honda en die blijven wel heel dacht ik zo na 45000 km storingVFRij rond te hebben gekacheld.......dus ik moet maar eens voor wat slechters rond gaan kijken :(

Als hij geen olie lekt heb ik nog steeds een zwik voor-geoliede tegels, gratis af te halen. Als je hem daar opzet LIJKT het in ieder geval een echt brik :)
 
ipv olie, benzine lekken mag ook he? De buurt ruikt lekker bij ons....

Had ik laatst ook, benzinekraan op 'PRIME' laten staan en een vlotter die bleef hangen.
Voordeel is dat de standaard olievlek die hier ligt nu wat onduidelijker is geworden, nadeel is dat deze vlek nu 1 meter doorsnee heeft.

Maar bij een echt brik zijn de tie-wraps natuurlijk niet afgeknipt en steken ze gewoon uit (hiero 8-) ).
 
ik heb zelf een 87-er VFR die dus qua leeftijd alweer oud aan het worden is maar omdat hij gewoon verder best rijd blijf ik lekker door raggen en blijft het ook betaalbaar maar wanneer val je onder de cattegorie brik????????????

Hej VFRiend VFRobert, jij ook hier?
En nee je hebt geen brik man !!! Je rijdt toch een VFR !!! En wat zegt ouderdom? Het gaat toch om de staat van de bike en die is toch goed!

VFRiendelijke groetuh van je VFRiend
Speedy
 
Als hij geen olie lekt heb ik nog steeds een zwik voor-geoliede tegels, gratis af te halen. Als je hem daar opzet LIJKT het in ieder geval een echt brik :)
Heb je die tegelboer ook weer! :+

Maaruh.. over die VFR.... Je mist verf aan een kant?
Welcome to the club with the Big B. :} ;)

Sommige in deze post doen net of het een schande is om een Brik te rijden. Schande!

Het is een manier van leven, een statement, een soort van trots die je uitdraagt. Ook al is het dan misschien uit geldgebrek.

Daar begint het misschien wel mee maar voor je het weet heb je een geldbedrag bij elkaar gespaard en ben je naar Urals aan't kijken. Zo zie je maar.... 8-)

Brikrijden ROELS :}
 
heb je roest?
heb je duck tape? (en dat is toch wel een vereiste!)
heb je vaak pech?
Lekt ie?

1 vdeze is een brik, meerdere is super brik!!!
Nog geen duck tape komt nog geen roest geen pech en hij lekt niet maar heb wel een door en door geschaafde kuip tel dat ook?
 
Trouwens op mijn VFR('94) staan 75000 km.
Meer dan bij de jouwe VFRiend VFRobert dus wie heeft er nou een brik ?

VFRiendelijke groetuh
Speedy, cu @ sbk-weekend:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan