???wanneer megameeting volgend jaar[2005]???

welke maand mega meeting 2005?

  • klik

    Stemmen: 93 82,3%
  • op

    Stemmen: 14 12,4%
  • het

    Stemmen: 2 1,8%
  • linkje

    Stemmen: 3 2,7%
  • hier

    Stemmen: 0 0,0%
  • links!

    Stemmen: 1 0,9%

  • Totaal aantal stemmers
    113
Status
Niet open voor verdere reacties.
In mei en ik kom *D ... tja wie weet dan een andere goede locatie kunnen we ook een polletje gaan houden!
 
Houden jullie er wel rekening mee dat je een giga parkeerplaatsnodig hebt voor alle motoren?

Ik zeg doe maar gewoon weer Veenendaal Amersfoort. De 2e meeting doe je dan wat anders.

[me]RoyR die graag aan tradities vasthoud...[/me]
 
Houden jullie er wel rekening mee dat je een giga parkeerplaatsnodig hebt voor alle motoren?

Ik zeg doe maar gewoon weer Veenendaal Amersfoort. De 2e meeting doe je dan wat anders.

[me]RoyR die graag aan tradities vasthoud...[/me]

Veenendaal is wel mooi groot en het is voor iedereen redelijk makkelijk te bereiken... en eigenlijk maakt de locatie niet zoveel uit is toch wel altijd gezelli ;)
 
weet niet waar het normaal te doen is maar anders met z'n alle naar de waalkade??
nijmegen is wel lekker voor iedereen te bereiken.toch??enne veeeeel terrasjes
Bij de Mac Donalds in Veenendaal. Gigaparkeerplaats en genoeg drank om niet uit te drogen ;)
 
kan ook Harderwijk op de boulevard...


is ook zeer groot...
en genoeg terasjes...
genoeg drinken...
water in de buurt...(om te zwemmen) ;)
centrum in de burrt om nog wat anders te gaan doen...

enz enz enz
 
kan ook Harderwijk op de boulevard...

is ook zeer groot...
en genoeg terasjes...
genoeg drinken...
water in de buurt...(om te zwemmen) ;)
centrum in de burrt om nog wat anders te gaan doen...

enz enz enz
Voordeel van de Mac is dat er verder weinig mensen van buitenaf bij zijn (op wat lui van de Preludeclub na dan :+ ), je je drankje mee kan nemen en dus rond kan lopen. Op een terras zijn ze daar meestal niet zo blij mee ;)

En er moet plek zijn voor een motor of 300 à 500!
 
Voordeel van de Mac is dat er verder weinig mensen van buitenaf bij zijn (op wat lui van de Preludeclub na dan :+ ), je je drankje mee kan nemen en dus rond kan lopen. Op een terras zijn ze daar meestal niet zo blij mee ;)

En er moet plek zijn voor een motor of 300 à 500!


weet nie of jullie wel eens de foto's hebben gezien van de Honda meeting in Juni 2004... dat was namelijk ook op de boulevard van harderwijk... daarop kun je dus duidelijk zien hoeveel motoren er kunnen staan ;)
 
Boulevard van Harderwijk is perfecte plek voor megameeting :}

ik stem voor,..als het lekker weer is tenminste dan he...anders zwaar kleute!!

maar aan het strand vind ik altijd goed....anders gaan we toch met z'n allen naar Bloemendaal...! ook plek zat }) ,..in mei dan ;)

even met z'n allen paar rondjes over circuit Zandvoort...Andy-Marf ziet het helemaal zitten... :+
 
Ik heb mei gestemd omdat ik gewoon met de meeste mee ga hierin.
Mij maakt het niet zoveel uit, ook de locatie maakt me niet uit maar ik denk dat het wel leuker zal zijn om het ergens op een plek als scheveningen maar zelfs ook Harderwijk o.i.d te doen. Dat lijkt me leuker dan met zijn allen rondom zo'n grote boom staan
 
hier een aantal picca's van boulevard harderwijk....

harderwijk-19.jpg


harderwijk-20.jpg


harderwijk-24.jpg


harderwijk-28.jpg


harderwijk-37.1.jpg


ik denk zelf dat je dit wel genoeg beeld geeft.. dit is trouwens maar van 1 gedeelte van de boulevard waar je kan parkeren... zo hebben we nog 3 of 4 andere gedeeltes... dus kunnen genoeg bike's kwijt ;)

en als je et in mei doet dan heb je als extra voordeel et is er nog nie zo heel druk... dan dat je in juni juli gaat... ivm dolfinarium
 
In Veenendaal was het de laatste twee keer lekker weer ;)
En Harderwijk lijkt mij ook wel wat, maar moet je toch meer rekening houden met meerdere/andere parkeerders.
Bij de MAC is het komen en gaan :)
 
In Veenendaal was het de laatste twee keer lekker weer ;)
En Harderwijk lijkt mij ook wel wat, maar moet je toch meer rekening houden met meerdere/andere parkeerders.
Bij de MAC is het komen en gaan :)


een goede organisatie is et halve werk...
dus als je alles goed regelt... dus na gemeente harderwijk of iets dergelijks gaat is er vast wel een heel goede mogelijkheid om wat te regelen...
aangezien dit toen ook goed geregelt was...
(wat ik er dan van had mee gekregen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan