ka-duc
Die hard MF'er
Iedereen kent de slijtage indicatie blokjes in het profiel in de motorbanden.
De achterbanden van mijn duc 1098 cuppen. De dealer adviseerde bij de vorige beurt de banden om die reden te vervangen.
Ook bij de huidige banden is alweer een behoorlijk hoogteverschil ontstaan tussen voor- en achterkant van het rubber tussen twee profielgroeven.
Afgelopen weekend schoof de achterkant behoorlijk weg bij accelereren onder hellingshoek(je) op nat wegdek.
Nu vraag ik me af of cuppen daar iets mee te maken heeft, en wat dan een goed vervangingskenmerk is.
Tips?
De achterbanden van mijn duc 1098 cuppen. De dealer adviseerde bij de vorige beurt de banden om die reden te vervangen.
Ook bij de huidige banden is alweer een behoorlijk hoogteverschil ontstaan tussen voor- en achterkant van het rubber tussen twee profielgroeven.
Afgelopen weekend schoof de achterkant behoorlijk weg bij accelereren onder hellingshoek(je) op nat wegdek.
Nu vraag ik me af of cuppen daar iets mee te maken heeft, en wat dan een goed vervangingskenmerk is.
Tips?